EAT چیست و چگونه می توان در صورت تایید محتوای شما ارزیابی کرد

بنابراین، حتی اگر QRG به طور مستقیم بر رتبه بندی SERP تأثیر نمی گذارد، EAT ممکن است مستقیماً بر نحوه دریافت وب سایت شما توسط Google تأثیر بگذارد.

این ارزش صفحات در یک سایت است که بر جایی که سایت در SERP ها قرار می گیرد تأثیر می گذارد.

قرار دادن این محتوای سطح بالا در وب سایت شما می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو: الگوریتم گوگل محتوایی را دوست دارد که EAT سایت شما را ارتقا دهد.
  • افزایش معیارهای رفتاری: این زمان در صفحه و کلیک کردن به سایر صفحات سایت شما خواهد بود.
  • افزایش اشتراک های اجتماعی و بک لینک ها: اگر کار شما به عنوان یک ماده EAT با ارزش تلقی شود، افراد بیشتر احتمال دارد کار شما را به اشتراک بگذارند.
  • قطعه های برجسته تر: آیا می دانید بالای نتایج جستجوی گوگل چیست؟ این جایی است که شما خواهید بود و حتی بر روی اولین تبلیغات پولی نیز توجه خواهید داشت.

هدف شما حفظ یک برند در حال رشد ارگانیک با حضور آنلاین مثبت است.

در عمل چگونه به نظر می رسد؟

توجه: MC به معنای محتوای اصلی است

شما می خواهید صفحات شما در گوگل برای مرتبط ترین عبارات جستجو در جایگاه شما رتبه بندی شود. شما همچنین می خواهید محتوای شما تا حد امکان مفید و دقیق باشد.

هدف این است که مخاطبان شما را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در این زمینه ببینند و به شما و محصول یا خدمات شما تکیه کنند. همه چیز به این می رسد که با ارائه محتوای دقیق و باکیفیت به کاربران که به دنبال آن هستند، تبدیل به یک پیشرو در جایگاه شما شوید.

اقتدار

یک ضرب المثل گرافیکی "EAT چیست؟"

سیگنال‌های EAT به تعیین اینکه آیا سایت و صفحات آن منابع معتبر اطلاعاتی در مورد یک موضوع هستند و ارزش واقعی را به کاربران ارائه می‌کنند یا خیر کمک می‌کنند.

نتیجه

به یاد داشته باشید که گوگل هم تصویر بزرگ و هم جزئیات دقیق را تجزیه و تحلیل می کند.

اگر یک سایت قابل اعتماد می خواهید، زمان بارگذاری سریع و ناوبری کاربر پسند یک شروع خوب است.

صفحات YMYL بر اساس موضوعاتی طبقه بندی می شوند که بر حقوقی، مالی، پزشکی و ایمنی بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد. اینها موضوعاتی هستند که می توانند به طور جدی بر سلامت، رفاه یا امور مالی یک فرد تأثیر بگذارند.

EAT، در اصل، ارزش یک وب سایت را تعریف می کند.

EAT کیفیت صفحه را بهبود می بخشد.

یک تماس رزرو کنید



منبع

اکنون که می دانید EAT در مورد الگوریتم گوگل است و نه غذا، متوجه می شوید که چرا برای وب سایت شما اهمیت دارد.

هنوز کمی مطمئن نیستید که این مفاهیم بازاریابی EAT چیست؟

ایجاد محتوای غنی از EAT یک استراتژی دقیق و گسترده در سایت است.

این پست وبلاگ ممکن است شما را کمی تشنه کند تا در مورد عناصر EAT و اینکه چگونه به تلاش های سئو شما کمک می کند بدانید.

اگر محتوای شما فاقد اعتبار باشد، در گوگل رتبه بالایی نخواهید داشت.

با محتوای بازاریابی EAT در سمت خوب گوگل قرار بگیرید.

سایت های EAT و YMYL

یک سرآشپز می تواند موثرترین راه را برای بریدن پیاز بدون اینکه چشمان شما اشک بریزد نشان دهد. یک سرآشپز تجربه و تخصص دارد تا به کسی دستور دهد که آن را درست انجام دهد، حتی اگر این کار فقط برای کسی باشد که می خواهد مهارت های چاقوی خود را در خانه تیز کند.

جدیدترین به‌روزرسانی QRG اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند ارزیابی YMYL و موارد جدید، مانند دقت رتبه‌دهندگان و بهبودهای جستجو دارد.

بهترین روش ها برای EAT در محتوای شما

اگر در مورد رژیم غذایی ایده آل برای دیابت نوع 1 توصیه می کنید، مخاطبان شما می خواهند بدانند که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. شما باید مطمئن شوید که محتوای شما محکم است و به تحریک بیشتر شرایط آنها کمک نمی کند.

بیایید در مورد این مفاهیم غوطه ور شویم.

اصول EAT

خبر خوب این است که اگر EAT بالایی داشته باشید، حذف شما از رتبه های برتر گوگل دشوار خواهد بود.

شما یک متخصص در زمینه خود هستید. اکنون زمان آن رسیده است که با ایجاد محتوایی در سطح متخصص، آنچه را که می دانید به مخاطبان خود نشان دهید.

اجازه دهید این سه ستون اعتبار محتوای شما را تقویت کنند.

فقط به عواقب YMYL فکر کنید که نتیجه را از دست داده است.

اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های وب سایت شما به بالاترین استانداردهای EAT رسیده است (این امر به ویژه برای صفحات YMYL مهم است).

نوار لغزنده رتبه بندی کیفیت صفحه به ما نشان می دهد که ارزش صفحه بر اساس هدف و محتوای معتبر به اشتراک گذاشته شده در کجا قرار می گیرد.

اگر در حال تولید محتوا در مورد چیزی هستید که کاملاً در چرخ خانه شما نیست، تحقیقات زیادی انجام دهید و از کار خود با منابع بسیار معتبر نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما همچنین می توانید با کارشناسان موضوعی مورد اعتماد همکاری کنید تا محتوای خود را به جایی که از نظر تخصصی باید باشد برسانید.

به عنوان مثال، یک سایت پزشکی که توصیه های بهداشتی بدی ارائه می دهد ممکن است برای کاربرانی که اطلاعات را دنبال می کنند، پیامدهای سلامتی شدیدی داشته باشد.

یک فضای قابل اعتماد بودن یک افتخار است.

EAT اولین بار در سال 2014 در دستورالعمل های کیفیت جستجوی گوگل ظاهر شد و به تدریج به یکی از مهمترین جنبه های سئو تبدیل شد. به ویژه پس از به‌روزرسانی Google Medic در آگوست 2018 بسیار مهم شد.

آنها ارزیابی می کنند که آیا یک تجربه آنلاین با کیفیت ارائه می دهند و آیا اطلاعات مطابق با انتظارات کاربران است یا خیر. اگر ارزیاب‌ها بر این باورند که کاربر در خواندن، اشتراک‌گذاری و توصیه اطلاعات احساس راحتی می‌کند، سایت سیگنال‌های EAT بالاتری دریافت می‌کند.

این روزها، تصاحب یک شبه صفحات نتایج گوگل مدت هاست که از بین رفته است. ایجاد EAT به زمان نیاز دارد.

هنگامی که کار شما در مورد موضوعات خاص مورد اشاره قرار می گیرد، اعتبار ایجاد می کنید. آنچه شما می‌خواهید این است که وب‌سایت‌های مرتبط با قدرت تثبیت شده در صنعت شما محتوای شما را تبلیغ کنند.

چرا؟

بیایید آنها را تجزیه کنیم.

تجربه و تخصص

هیچ میانبری برای توسعه تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن وجود ندارد.

دلیل EAT را در نظر بگیرید که چرا کاربران سایت شما را بر رقبای شما ترجیح می دهند.

این کار را درست انجام دهید و خود را به عنوان یک منبع معتبر معرفی خواهید کرد. مردم به تحقیقات و مشاوره شما اعتماد خواهند کرد. EAT برای ایجاد محتوای واقعا مفید YMYL بسیار مهم است.

ارزیاب‌های کیفیت EAT را در هنگام تعیین اینکه یک سایت یا صفحه به طور مؤثر نیازهای کاربران را برآورده می‌کند، در نظر می‌گیرند.

بازاریابی EAT یک راه خوب برای مسئول نگه داشتن محتوای شما است (به غیر از اینکه گوگل می گوید مهم است).

اصطلاح EAT که به معنای تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن است.

هرچه محتوای شما به طور منظم بک لینک و منشن در سایت های دیگر کسب کند، محتوای شما معتبرتر شناخته می شود.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google (QRG) مستقیماً بر رتبه‌بندی صفحه تأثیر نمی‌گذارد – پس چیست؟

EAT مخفف Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness است. گوگل صفحات با کیفیت بالا را به عنوان صفحاتی با سطح بالای EAT تعریف می کند.

چگونه می توانم مطمئن شوم که محتوای من EAT را دنبال می کند؟

QRG به ما می گوید که سایت های YMYL فاقد EAT هستند، سایت هایی با کیفیت پایین در نظر گرفته می شوند.

کدام سه کلمه محتوا و وب سایت هایی را توصیف می کنند که ارزش فوق العاده ای ارائه می دهند؟

در اینجا پنج نکته سریع دیگر برای اطمینان از قابل اعتماد بودن سایت شما وجود دارد:

چرا EAT مهم است؟

زمانی که بر تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن تأکید می کنید، رویکردی جامع برای سئو و بازاریابی محتوا اتخاذ می کنید.

نکاتی را که ذکر کردم عملی کنید تا سایت شما به گونه ای تنظیم شود که عملکرد خوبی در SERP داشته باشد.

صفحات و سایت‌هایی که عدالت EAT را انجام می‌دهند به افراد کمک می‌کنند تا بر اساس نوشته‌های عالی و محتوای رسانه‌ای غنی خود تصمیم‌های سخت بگیرند.

EAT به افراد کمک می کند تا تصمیمات سخت بگیرند.

EAT برای صفحات «پول یا زندگی شما» (YMYL) گوگل مهم است.

Google در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی خود توضیح می‌دهد که محتوای EAT دارای «سطح بالایی است Eتخصص، آمقتدر بودن، و تیزنگ‌زدگی.»

برای ایجاد محتوای EAT چه مراحلی را انجام می دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

حتی اگر موضوع شما آشکارا YMYL نیست، توصیه می‌کنم به Google EAT توجه کنید تا در سمت امن باشید.

در تخصص متوقف نشوید. این تنها آغاز است.

EAT نشان می دهد که گوگل و مشتریان بالقوه به دنبال چه چیزی هستند – محتوایی در سطح متخصص که به همه سؤالات درست پاسخ می دهد.

شما هم مرجع هستید

به عنوان موضوعات پرمخاطب، مهم است که آنها از نظر تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن غنی باشند.

شما همچنین می توانید از یک منطقه تجربی در مورد یک موضوع برای نشان دادن تخصص صحبت کنید.

این بازاریابی EAT در عمل است.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

این به نوبه خود اعتبار دامنه شما را افزایش می دهد.

تخصص، اقتدار، و قابل اعتماد – یا EAT.

سایر کارشناسانی که به محتوای شما پیوند می دهند نشان می دهد که کار شما چقدر صیقلی و قابل اعتماد است. این نشان می دهد که محتوای شما آنچه را که سرفصل ها و برچسب های عنوان وعده می دهند ارائه می دهد.

گوگل این نوع سایت ها را با استانداردهای بالای EAT SEO نگه می دارد.

بگویید که یک وکیل برای کمک به مشتریان بالقوه محتوا تولید می کند. آنها می خواهند مطمئن شوند که محتوای آنها مربوط به حوزه تخصص آنها است.

محتوایی که این سایت‌ها ارائه می‌کنند باید دقیق و قابل اعتماد باشد تا کاربران – و Google – آنها را جدی بگیرند. محتوای معتبر و با کیفیت YMYL که با عبارات جستجو مطابقت دارد و ارزش EAT بالایی دارد، کاربر را راحت می کند.

داشتن محتوای خیره کننده SEO برای پشتیبانی از EAT می تواند شانس شما را برای به ثمر رساندن املاک و مستغلات SERP برتر و ماندگاری در آزمون به روز رسانی های آتی الگوریتم گوگل افزایش دهد.

مثالها عبارتند از:

می‌توانید دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google را مرور کنید و سایت خود را به‌روزرسانی کنید تا بر ارائه محتوای اصلی و باکیفیت به کاربران در موضوعات خاص خود تمرکز کنید.

EAT چگونه به تلاش های سئو من کمک می کند؟

به عنوان مثال، یک وکیل املاک ممکن است در مورد پرچم های قرمز قانونی بنویسد که هنگام خرید خانه باید مراقب آنها باشد. این فقط یک موضوع بالقوه است. آنها می توانند دقیقاً آنچه را که مخاطبانشان باید بدانند با تجزیه و تحلیل داده های استخراج شده از هدف جستجوی کاربران تعیین کنند.

در حالی که پیوندها بهترین هستند، اشاره در اخبار یا رسانه های اجتماعی در مورد جایگاه شما نیز از نظر گوگل طلایی است.

امانت

محتوای قابل اعتماد و باکیفیت دقیق، به‌روز است و به خوبی از عناوین تا کپی جریان می‌یابد.

بنابراین، چه چیزی در مورد تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن وجود دارد؟

این بهترین شیوه های EAT را برای معتبرتر و قابل اعتمادتر کردن وب سایت خود اعمال کنید:

  1. یک صفحه درباره ایجاد کنید: اگر قبلاً یکی را ندارید، به مخاطبان خود بگویید که چه کسی هستید.
  2. با کارشناسانی مثل شما همکاری کنید: از طریق پست مهمان یا تحقیق با برند دیگری همکاری کنید. نه تنها به محتوای خوب نیاز دارید، بلکه گوگل می خواهد محتوایی را از منابع معتبر ببیند تا به کاربران تبلیغ کند.
  3. محتوای خود را به روز کنید: محتوا می تواند به سرعت منسوخ شود. بنابراین، هر چند وقت یکبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما به روز است. روی مواردی مانند آمار، پیوندها و استراتژی سئو تمرکز کنید.

سوالات متداول

EAT مخفف چیست؟

بدون اقتدار نمی توانید به موفقیت در سئو دست پیدا کنید.

سایت‌هایی که واقعاً اطلاعات مفید یا راه‌حلی برای یک مشکل ارائه می‌دهند، بیشتر از سایت‌هایی که سعی می‌کنند از سیستم Google عبور کنند، این خواسته‌ها را برآورده می‌کنند.