EAT چیست و چگونه می توان در صورت تایید محتوای شما ارزیابی کرد


یک ضرب المثل گرافیکی "EAT چیست؟"

کدام سه کلمه محتوا و وب سایت هایی را توصیف می کنند که ارزش فوق العاده ای ارائه می دهند؟

تخصص، اقتدار، و قابل اعتماد – یا EAT.

EAT نشان می دهد که گوگل و مشتریان بالقوه به دنبال چه چیزی هستند – محتوایی در سطح متخصص که به همه سؤالات درست پاسخ می دهد.

EAT اولین بار در سال 2014 در دستورالعمل های کیفیت جستجوی گوگل ظاهر شد و به تدریج به یکی از مهمترین جنبه های سئو تبدیل شد. به ویژه پس از به‌روزرسانی Google Medic در آگوست 2018 بسیار مهم شد.

داشتن محتوای خیره کننده SEO برای پشتیبانی از EAT می تواند شانس شما را برای به ثمر رساندن املاک و مستغلات SERP برتر و ماندگاری در آزمون به روز رسانی های آتی الگوریتم گوگل افزایش دهد.

این پست وبلاگ ممکن است شما را کمی تشنه کند تا در مورد عناصر EAT و اینکه چگونه به تلاش های سئو شما کمک می کند بدانید.

بیایید در مورد این مفاهیم غوطه ور شویم.

اصول EAT

Google در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی خود توضیح می‌دهد که محتوای EAT دارای «سطح بالایی است Eتخصص، آمقتدر بودن، و تیزنگ‌زدگی.»

توجه: MC به معنای محتوای اصلی است

قرار دادن این محتوای سطح بالا در وب سایت شما می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو: الگوریتم گوگل محتوایی را دوست دارد که EAT سایت شما را ارتقا دهد.
  • افزایش معیارهای رفتاری: این زمان در صفحه و کلیک کردن به سایر صفحات سایت شما خواهد بود.
  • افزایش اشتراک های اجتماعی و بک لینک ها: اگر کار شما به عنوان یک ماده EAT با ارزش تلقی شود، افراد بیشتر احتمال دارد کار شما را به اشتراک بگذارند.
  • قطعه های برجسته تر: آیا می دانید بالای نتایج جستجوی گوگل چیست؟ این جایی است که شما خواهید بود و حتی بر روی اولین تبلیغات پولی نیز توجه خواهید داشت.

هنوز کمی مطمئن نیستید که این مفاهیم بازاریابی EAT چیست؟

بیایید آنها را تجزیه کنیم.

تجربه و تخصص

شما یک متخصص در زمینه خود هستید. اکنون زمان آن رسیده است که با ایجاد محتوایی در سطح متخصص، آنچه را که می دانید به مخاطبان خود نشان دهید.

در عمل چگونه به نظر می رسد؟

بگویید که یک وکیل برای کمک به مشتریان بالقوه محتوا تولید می کند. آنها می خواهند مطمئن شوند که محتوای آنها مربوط به حوزه تخصص آنها است.

به عنوان مثال، یک وکیل املاک ممکن است در مورد پرچم های قرمز قانونی بنویسد که هنگام خرید خانه باید مراقب آنها باشد. این فقط یک موضوع بالقوه است. آنها می توانند دقیقاً آنچه را که مخاطبانشان باید بدانند با تجزیه و تحلیل داده های استخراج شده از هدف جستجوی کاربران تعیین کنند.

شما همچنین می توانید از یک منطقه تجربی در مورد یک موضوع برای نشان دادن تخصص صحبت کنید.

یک سرآشپز می تواند موثرترین راه را برای بریدن پیاز بدون اینکه چشمان شما اشک بریزد نشان دهد. یک سرآشپز تجربه و تخصص دارد تا به کسی دستور دهد که آن را درست انجام دهد، حتی اگر این کار فقط برای کسی باشد که می خواهد مهارت های چاقوی خود را در خانه تیز کند.

اگر در حال تولید محتوا در مورد چیزی هستید که کاملاً در چرخ خانه شما نیست، تحقیقات زیادی انجام دهید و از کار خود با منابع بسیار معتبر نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما همچنین می توانید با کارشناسان موضوعی مورد اعتماد همکاری کنید تا محتوای خود را به جایی که از نظر تخصصی باید باشد برسانید.

هدف این است که مخاطبان شما را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در این زمینه ببینند و به شما و محصول یا خدمات شما تکیه کنند. همه چیز به این می رسد که با ارائه محتوای دقیق و باکیفیت به کاربران که به دنبال آن هستند، تبدیل به یک پیشرو در جایگاه شما شوید.

اقتدار

در تخصص متوقف نشوید. این تنها آغاز است.

شما هم مرجع هستید

هنگامی که کار شما در مورد موضوعات خاص مورد اشاره قرار می گیرد، اعتبار ایجاد می کنید. آنچه شما می‌خواهید این است که وب‌سایت‌های مرتبط با قدرت تثبیت شده در صنعت شما محتوای شما را تبلیغ کنند.

سایر کارشناسانی که به محتوای شما پیوند می دهند نشان می دهد که کار شما چقدر صیقلی و قابل اعتماد است. این نشان می دهد که محتوای شما آنچه را که سرفصل ها و برچسب های عنوان وعده می دهند ارائه می دهد.

هرچه محتوای شما به طور منظم بک لینک و منشن در سایت های دیگر کسب کند، محتوای شما معتبرتر شناخته می شود.

بدون اقتدار نمی توانید به موفقیت در سئو دست پیدا کنید.

این به نوبه خود اعتبار دامنه شما را افزایش می دهد.

این بازاریابی EAT در عمل است.

در حالی که پیوندها بهترین هستند، اشاره در اخبار یا رسانه های اجتماعی در مورد جایگاه شما نیز از نظر گوگل طلایی است.

امانت

یک فضای قابل اعتماد بودن یک افتخار است.

اگر محتوای شما فاقد اعتبار باشد، در گوگل رتبه بالایی نخواهید داشت.

محتوای قابل اعتماد و باکیفیت دقیق، به‌روز است و به خوبی از عناوین تا کپی جریان می‌یابد.

اگر یک سایت قابل اعتماد می خواهید، زمان بارگذاری سریع و ناوبری کاربر پسند یک شروع خوب است.

در اینجا پنج نکته سریع دیگر برای اطمینان از قابل اعتماد بودن سایت شما وجود دارد:

  • مطمئن شوید که در مورد مالکیت سایت با چه کسی تماس بگیرید.
  • مکان فیزیکی (یعنی دفتر، آدرس فروشگاه و غیره) را بیان کنید.
  • یک صفحه شرایط و ضوابط در دسترس کاربران داشته باشید.
  • از امنیت دامنه وب سایت خود اطمینان حاصل کنید. (توجه: گوگل اجرای HTTPS را برای محافظت از داده های کاربران ارزش قائل است).
  • هنگام ارائه تخصص، در صورت لزوم، همه منابع را ذکر کنید. به یاد داشته باشید: پیوند به وب سایت های معتبر.

چرا EAT مهم است؟

بازاریابی EAT یک راه خوب برای مسئول نگه داشتن محتوای شما است (به غیر از اینکه گوگل می گوید مهم است).

اصطلاح EAT که به معنای تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن است.

بنابراین، چه چیزی در مورد تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن وجود دارد؟

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google (QRG) مستقیماً بر رتبه‌بندی صفحه تأثیر نمی‌گذارد – پس چیست؟

این ارزش صفحات در یک سایت است که بر جایی که سایت در SERP ها قرار می گیرد تأثیر می گذارد.

EAT، در اصل، ارزش یک وب سایت را تعریف می کند.

EAT کیفیت صفحه را بهبود می بخشد.

نوار لغزنده رتبه بندی کیفیت صفحه به ما نشان می دهد که ارزش صفحه بر اساس هدف و محتوای معتبر به اشتراک گذاشته شده در کجا قرار می گیرد.

ارزیاب‌های کیفیت EAT را در هنگام تعیین اینکه یک سایت یا صفحه به طور مؤثر نیازهای کاربران را برآورده می‌کند، در نظر می‌گیرند.

آنها ارزیابی می کنند که آیا یک تجربه آنلاین با کیفیت ارائه می دهند و آیا اطلاعات مطابق با انتظارات کاربران است یا خیر. اگر ارزیاب‌ها بر این باورند که کاربر در خواندن، اشتراک‌گذاری و توصیه اطلاعات احساس راحتی می‌کند، سایت سیگنال‌های EAT بالاتری دریافت می‌کند.

دلیل EAT را در نظر بگیرید که چرا کاربران سایت شما را بر رقبای شما ترجیح می دهند.

بنابراین، حتی اگر QRG به طور مستقیم بر رتبه بندی SERP تأثیر نمی گذارد، EAT ممکن است مستقیماً بر نحوه دریافت وب سایت شما توسط Google تأثیر بگذارد.

با محتوای بازاریابی EAT در سمت خوب گوگل قرار بگیرید.

سایت های EAT و YMYL

EAT برای صفحات «پول یا زندگی شما» (YMYL) گوگل مهم است.

صفحات YMYL بر اساس موضوعاتی طبقه بندی می شوند که بر حقوقی، مالی، پزشکی و ایمنی بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد. اینها موضوعاتی هستند که می توانند به طور جدی بر سلامت، رفاه یا امور مالی یک فرد تأثیر بگذارند.

به عنوان موضوعات پرمخاطب، مهم است که آنها از نظر تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن غنی باشند.

مثالها عبارتند از:

گوگل این نوع سایت ها را با استانداردهای بالای EAT SEO نگه می دارد.

چرا؟

محتوایی که این سایت‌ها ارائه می‌کنند باید دقیق و قابل اعتماد باشد تا کاربران – و Google – آنها را جدی بگیرند. محتوای معتبر و با کیفیت YMYL که با عبارات جستجو مطابقت دارد و ارزش EAT بالایی دارد، کاربر را راحت می کند.

فقط به عواقب YMYL فکر کنید که نتیجه را از دست داده است.

به عنوان مثال، یک سایت پزشکی که توصیه های بهداشتی بدی ارائه می دهد ممکن است برای کاربرانی که اطلاعات را دنبال می کنند، پیامدهای سلامتی شدیدی داشته باشد.

سایت‌هایی که واقعاً اطلاعات مفید یا راه‌حلی برای یک مشکل ارائه می‌دهند، بیشتر از سایت‌هایی که سعی می‌کنند از سیستم Google عبور کنند، این خواسته‌ها را برآورده می‌کنند.

صفحات و سایت‌هایی که عدالت EAT را انجام می‌دهند به افراد کمک می‌کنند تا بر اساس نوشته‌های عالی و محتوای رسانه‌ای غنی خود تصمیم‌های سخت بگیرند.

EAT به افراد کمک می کند تا تصمیمات سخت بگیرند.

QRG به ما می گوید که سایت های YMYL فاقد EAT هستند، سایت هایی با کیفیت پایین در نظر گرفته می شوند.

اگر در مورد رژیم غذایی ایده آل برای دیابت نوع 1 توصیه می کنید، مخاطبان شما می خواهند بدانند که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. شما باید مطمئن شوید که محتوای شما محکم است و به تحریک بیشتر شرایط آنها کمک نمی کند.

این کار را درست انجام دهید و خود را به عنوان یک منبع معتبر معرفی خواهید کرد. مردم به تحقیقات و مشاوره شما اعتماد خواهند کرد. EAT برای ایجاد محتوای واقعا مفید YMYL بسیار مهم است.

حتی اگر موضوع شما آشکارا YMYL نیست، توصیه می‌کنم به Google EAT توجه کنید تا در سمت امن باشید.

جدیدترین به‌روزرسانی QRG اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند ارزیابی YMYL و موارد جدید، مانند دقت رتبه‌دهندگان و بهبودهای جستجو دارد.

بهترین روش ها برای EAT در محتوای شما

اکنون که می دانید EAT در مورد الگوریتم گوگل است و نه غذا، متوجه می شوید که چرا برای وب سایت شما اهمیت دارد.

زمانی که بر تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن تأکید می کنید، رویکردی جامع برای سئو و بازاریابی محتوا اتخاذ می کنید.

اجازه دهید این سه ستون اعتبار محتوای شما را تقویت کنند.

شما می خواهید صفحات شما در گوگل برای مرتبط ترین عبارات جستجو در جایگاه شما رتبه بندی شود. شما همچنین می خواهید محتوای شما تا حد امکان مفید و دقیق باشد.

این بهترین شیوه های EAT را برای معتبرتر و قابل اعتمادتر کردن وب سایت خود اعمال کنید:

  1. یک صفحه درباره ایجاد کنید: اگر قبلاً یکی را ندارید، به مخاطبان خود بگویید که چه کسی هستید.
  2. با کارشناسانی مثل شما همکاری کنید: از طریق پست مهمان یا تحقیق با برند دیگری همکاری کنید. نه تنها به محتوای خوب نیاز دارید، بلکه گوگل می خواهد محتوایی را از منابع معتبر ببیند تا به کاربران تبلیغ کند.
  3. محتوای خود را به روز کنید: محتوا می تواند به سرعت منسوخ شود. بنابراین، هر چند وقت یکبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما به روز است. روی مواردی مانند آمار، پیوندها و استراتژی سئو تمرکز کنید.

سوالات متداول

EAT مخفف چیست؟

EAT مخفف Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness است. گوگل صفحات با کیفیت بالا را به عنوان صفحاتی با سطح بالای EAT تعریف می کند.

چگونه می توانم مطمئن شوم که محتوای من EAT را دنبال می کند؟

می‌توانید دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google را مرور کنید و سایت خود را به‌روزرسانی کنید تا بر ارائه محتوای اصلی و باکیفیت به کاربران در موضوعات خاص خود تمرکز کنید.

EAT چگونه به تلاش های سئو من کمک می کند؟

سیگنال‌های EAT به تعیین اینکه آیا سایت و صفحات آن منابع معتبر اطلاعاتی در مورد یک موضوع هستند و ارزش واقعی را به کاربران ارائه می‌کنند یا خیر کمک می‌کنند.

نتیجه

ایجاد محتوای غنی از EAT یک استراتژی دقیق و گسترده در سایت است.

هیچ میانبری برای توسعه تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن وجود ندارد.

هدف شما حفظ یک برند در حال رشد ارگانیک با حضور آنلاین مثبت است.

نکاتی را که ذکر کردم عملی کنید تا سایت شما به گونه ای تنظیم شود که عملکرد خوبی در SERP داشته باشد.

به یاد داشته باشید که گوگل هم تصویر بزرگ و هم جزئیات دقیق را تجزیه و تحلیل می کند.

اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های وب سایت شما به بالاترین استانداردهای EAT رسیده است (این امر به ویژه برای صفحات YMYL مهم است).

این روزها، تصاحب یک شبه صفحات نتایج گوگل مدت هاست که از بین رفته است. ایجاد EAT به زمان نیاز دارد.

خبر خوب این است که اگر EAT بالایی داشته باشید، حذف شما از رتبه های برتر گوگل دشوار خواهد بود.

برای ایجاد محتوای EAT چه مراحلی را انجام می دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید



منبع