گرایش های استخدام برای بازاریابان: 15 آمار ضروری از رهبران بازاریابی.
اثربخشی خود را اندازه گیری کنید استراتژی رسانه های اجتماعی با استفاده از معیارهای 2023
شما فکر می کنید که برندهای تناسب اندام همه کاره می شوند تا از این شتاب سرمایه گذاری کنند، درست است؟ خب، زنجیره تناسب اندام مجلل Equinox برنامه های دیگری داشت.
خواندن پاسخهای توییت باعث تعجب من شد: آیا واقعاً انتظار داریم شرکتی که بیش از 330 دلار در ماه برای حق عضویت دریافت میکند، فرزند پوستر برای فراگیر بودن باشد؟
بهعنوان یک بازاریاب، میتوانستم ببینم که پیامهای Equinox دقیقاً همان کاری را انجام میدهد که میخواست انجام دهد – ایجاد یک لحظه ویروسی که باعث شد مردم صحبت کنند (ما میدانیم که نام تجاری با بحث و جدل غریبه نیست).
وقتی انحصار بخشی از اخلاق یک برند است، پیام انحصاری ممکن است ناامید کننده باشد، اما در نهایت روی برند است.
قطعات بازاریابی
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
چگونه روندهای TikTok چشم انداز اقتصادی سال 2022 را نشان داد.
TikTok ویژگی جدیدی را ارائه می کند تا به کاربران کمک کند بفهمند چرا ویدیوهای خاصی را در صفحه For You خود می بینند.
این بیانیه بحثبرانگیز بوده و برخی از مصرفکنندگان از این برند انتقاد میکنند که در ابتدای سفر سلامتی آنها را شرمنده میکند و آنها را طرد میکند.
اگر هدف یک برند کمک به مردم برای داشتن زندگی سالمتر است، ایجاد عادت ورزش باید در طول سال تشویق شود. بخصوص وقتی افراد برای انجام این کار انگیزه و هیجان دارند. اما من استدلال می کنم که این هدف اصلی Equinox نیست.
بهعنوان یک مصرفکننده، ورزشکار مکرر در تمام طول سال و حرفهای سابق تناسب اندام، نمیتوانستم چشمهایم را برگردانم و با Equinox مخالفم که اعضای جدید را از پیوستن به ژانویه منصرف میکند.
توییتر محدودیت های تبلیغاتی مبتنی بر علت و سیاسی را کاهش می دهد.
کنجکاوی راجع به ChatGPT? در اینجا پنج روشی که بازاریابان می توانند از هوش مصنوعی برای بهبود سئو استفاده کنند، آورده شده است.
در 1 ژانویه، Equinox وبسایت شرکت را بهروزرسانی کرد و پستهای اجتماعی بحثبرانگیزی را به اشتراک گذاشت که ادعا میکرد شرکت «ژانویه صحبت نمیکند» و به اعضای جدید اجازه نمیدهد در طول ماه بپیوندند تا افرادی را که در تمام طول سال به تناسب اندام اختصاص دادهاند اولویت دهند.
تصمیمات سال نو، به ویژه آنهایی که برای تناسب اندام طراحی شده اند، شهرت بدی دارند زیرا تعداد کمی از افراد به آنها دست می یابند. بسیاری معتقدند کسانی که به تصمیمات خود دست نمی یابند شکست می خورند زیرا انگیزه کافی برای پایبندی به آن ندارند در حالی که در واقعیت اغلب به این دلیل است که مردم ابزار، منابع و پشتیبانی لازم برای ایجاد تغییرات پایدار را ندارند.
در عوض، هدف فروش سبک زندگی است که به تجربیات سطح بالا و موقعیت اجتماعی اولویت می دهد، نه راه حل های سلامتی قابل دسترس.
آغاز ژانویه مانند Superbowl برای برندهای تناسب اندام و سلامتی است.