اگر هدف یک برند کمک به مردم برای داشتن زندگی سالمتر است، ایجاد عادت ورزش باید در طول سال تشویق شود. بخصوص وقتی افراد برای انجام این کار انگیزه و هیجان دارند. اما من استدلال می کنم که این هدف اصلی Equinox نیست.
گرایش های استخدام برای بازاریابان: 15 آمار ضروری از رهبران بازاریابی.
چگونه روندهای TikTok چشم انداز اقتصادی سال 2022 را نشان داد.
حلقه های اینستاگرام برای برخی از سازندگان بسیار سودآور شده است.
در 1 ژانویه، Equinox وبسایت شرکت را بهروزرسانی کرد و پستهای اجتماعی بحثبرانگیزی را به اشتراک گذاشت که ادعا میکرد شرکت «ژانویه صحبت نمیکند» و به اعضای جدید اجازه نمیدهد در طول ماه بپیوندند تا افرادی را که در تمام طول سال به تناسب اندام اختصاص دادهاند اولویت دهند.
وقتی انحصار بخشی از اخلاق یک برند است، پیام انحصاری ممکن است ناامید کننده باشد، اما در نهایت روی برند است.
قطعات بازاریابی
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
خواندن پاسخهای توییت باعث تعجب من شد: آیا واقعاً انتظار داریم شرکتی که بیش از 330 دلار در ماه برای حق عضویت دریافت میکند، فرزند پوستر برای فراگیر بودن باشد؟

منبع
تصمیمات سال نو، به ویژه آنهایی که برای تناسب اندام طراحی شده اند، شهرت بدی دارند زیرا تعداد کمی از افراد به آنها دست می یابند. بسیاری معتقدند کسانی که به تصمیمات خود دست نمی یابند شکست می خورند زیرا انگیزه کافی برای پایبندی به آن ندارند در حالی که در واقعیت اغلب به این دلیل است که مردم ابزار، منابع و پشتیبانی لازم برای ایجاد تغییرات پایدار را ندارند.
شما فکر می کنید که برندهای تناسب اندام همه کاره می شوند تا از این شتاب سرمایه گذاری کنند، درست است؟ خب، زنجیره تناسب اندام مجلل Equinox برنامه های دیگری داشت.
من یک + همه دسترسی هستم @AskAmex عضو پلاتینیوم، و من نمیخواهم از باشگاهی حمایت کنم که افراد را به خاطر تعیین اهداف تناسب اندام در هر ماه از سال شرمنده میکند – این میتواند تأثیر زیادی بر سلامت عمومی برای یک باشگاه داشته باشد که از اعضای خود حمایت کند، حتی اگر 90٪ بعد از آن ترک کنند.
— Violeta J. Rodriguez، MS² (@vjrodriguez33) 2 ژانویه 2023
بهعنوان یک مصرفکننده، ورزشکار مکرر در تمام طول سال و حرفهای سابق تناسب اندام، نمیتوانستم چشمهایم را برگردانم و با Equinox مخالفم که اعضای جدید را از پیوستن به ژانویه منصرف میکند.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
توییتر محدودیت های تبلیغاتی مبتنی بر علت و سیاسی را کاهش می دهد.
این بیانیه بحثبرانگیز بوده و برخی از مصرفکنندگان از این برند انتقاد میکنند که در ابتدای سفر سلامتی آنها را شرمنده میکند و آنها را طرد میکند.