ActiveCampaign یک ارائه دهنده خدمات ایمیل است که بر حفظ مشتری متمرکز است. این پلتفرم ویژگی هایی را به طور خاص برای مشاغل تجارت الکترونیک، B2B و B2C ارائه می دهد.
مانیتور کمپین
منبع تصویر
در حالی که ممکن است در ابتدای کار، زمانی که تجارت کوچک است و مشتریان و مشتریان بالقوه کم هستند، استفاده از سیستم ایمیل معمولی خود به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، فکر ارسال ایمیل های فردی به افراد زمانی که لیست مخاطبین بزرگی دارید، زمان بر و غیر ضروری است. . برای مدیریت حجم ایمیل هایی که ارسال می کنید، باید از یک ارائه دهنده خدمات ایمیل (ESP) کمک بگیرید.
ارائه دهندگان خدمات ایمیل
منبع تصویر
ConvertKit یک پلت فرم محبوب برای سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل کوچک است. علاوه بر خدمات ایمیل، ConvertKit صفحات فرود را ارائه می دهد، با اکثر سازندگان وب سایت و CRM های محبوب ادغام می شود و کاملاً قابل تنظیم است.
سنندین بلو
تحقیقات نشان داده است که برای فروش حدوداً هشت نقطه تماس لازم است. این می تواند برای هر فروشنده ای دلهره آور باشد زیرا پیگیری ها زمان و تلاش می برد. این یکی از دلایل بسیاری است که ایمیل مارکتینگ یک استراتژی کارآمد است.
هنگامی که مشخص کردید برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود به چه کارکردهایی نیاز دارید و چه تعداد مخاطب دارید یا به دنبال جمع آوری آن هستید، می توانید در مورد ESP مناسب برای کسب و کار خود تصمیم بگیرید.
منبع تصویر
ابزارهای ایمیل مارکتینگ Sendinblue کمک میکند تا ایمیلهای شخصیسازی شده را آسان کنید. کاربران می توانند لیست ها و گروه های نامحدودی را برای تقسیم بندی آسان ایجاد کنند.
برای کسانی که به دنبال گزینه های قالب گسترده هستند، Campaign Monitor می تواند یک پلت فرم عالی برای شروع باشد. سازنده قالب این پلتفرم، ایجاد ایمیل های سفارشی با نام تجاری را سریع و آسان می کند.
ConvertKit
برخی از این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:
- ایمیل و اتوماسیون بازاریابی
- فرم های جذب سرب
- تست A/B برای خطوط موضوع ایمیل و محتوای ایمیل
- ردیابی وب سایت
- تقسیم بندی مخاطب
ابزار رایگان میزبانی ایمیل HubSpot به شما امکان میدهد به سرعت ایمیلهای شخصیسازیشده را به مخاطبین خود ارسال کنید که به زیبایی با رابط کشیدن و رها کردن آسان طراحی شدهاند.
Mailchimp
ارائهدهنده خدمات ایمیل نرمافزاری است که به شما امکان میدهد کمپینهای ایمیلی را به فهرستی از مشترکین ارسال کنید. مجموعه ای از ابزارها برای بازاریابی ایمیلی است که آدرس های ایمیل را ذخیره کرده و ایمیل ارسال می کند. با این حال، بسته به نیاز شما، شرکت های ESP عملکردهای مختلفی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود ارائه می دهند.
هنگامی که به دنبال ESP هستید، به یاد داشته باشید که قیمت و عملکرد متفاوت خواهد بود. تصمیم بگیرید که از ارائه دهنده خدمات ایمیل خود به چه چیزی نیاز دارید، سپس به دنبال یکی از بهترین مورد نیاز خود باشید. در اینجا لیستی از برخی از محبوب ترین ESP ها آورده شده است:
منبع تصویر
منبع تصویر
در حالی که تعدادی گزینه برای انتخاب وجود دارد، قبل از اینکه به یکی از آنها متعهد شوید، باید در مورد ESP تحقیق کنید. به دنبال برنامه ای باشید که دارای:
- طراحی سازگار با موبایل: 85 درصد از کاربران می گویند که گوشی های هوشمند دستگاه اصلی آنها برای چک کردن ایمیل است. این بدان معناست که اگر می خواهید مشتریان و مشتریان احتمالی شما بیشترین بهره را از تلاش های بازاریابی شما ببرند، هر ایمیلی که ارسال می کنید باید برای موبایل مناسب باشد.
- قالب های ایمیل: هنگامی که در حال طراحی کمپین های ایمیل خود هستید، گزینه ها عالی هستند. باید چندین قالب آماده برای انتخاب وجود داشته باشد و در صورت نیاز به چیزی متفاوت، این امکان را داشته باشید که از یک متخصص پشتیبانی طراحی دریافت کنید.
- ادغام با سایر سیستم ها: این احتمال وجود دارد که برای تکمیل کار خود در تعدادی از برنامه های نرم افزاری کار کنید. یک ESP باید با سیستم های CRM و CMS، برنامه های مدیریت پروژه و موارد دیگر یکپارچه شود.
- قابلیت های سری ایمیل: این برنامههای خودکار تضمین میکنند که مشترکین جدید پرورش مییابند و میتوانید کمپینهای خودکار را بر اساس فعالیتهایی که کاربران شما در آن شرکت میکنند طراحی کنید.
شرکت های ESP
Constant Contact سرویس ایمیل را برای مشاغل کوچکی که به دنبال رشد لیست خود هستند ارائه می دهد. علاوه بر عملکرد ایمیل، Constant Contact با تبلیغات رسانه های اجتماعی یکپارچه می شود تا رویکردی جامع برای دستیابی به مخاطبان شما داشته باشد.
ActiveCampaign
نسخه شروع رایگان Mailchimp دارای عملکرد پایه ای است که به شما امکان می دهد ایمیل های سفارشی را به حداکثر 2000 مخاطب ارسال کنید. برای گزینههای پیشرفتهتر مانند قالبهای ایمیل و صفحه فرود یا بخشبندی پیشرفته، باید به یک طرح پیشرفتهتر ارتقا دهید.
تماس مداوم
داشتن توانایی تماس با مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی خود به روشی نسبتاً بدون مزاحم (به ویژه در مقایسه با تماس های تلفنی)، برای افزایش فروش، تعامل با مشتری و حفظ شما ضروری است. این ایمیلها شما را در ذهن مشتریان نگه میدارند و آگاهی از برند را بهبود میبخشند.