Fabletics خط تولید را با مجموعه جدید Scrubs گسترش می دهد

از زمانی که Fabletics راه اندازی این خط را در رسانه های اجتماعی اعلام کرد، بازخوردها به طور کلی مثبت بوده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی از خرید اسکراب از این برند ابراز هیجان کرده‌اند و درخواست سبک‌ها و رنگ‌های بیشتری کرده‌اند.

تبلیغات پادکست: کاهش سرعت در صنعت پادکست چه معنایی برای تبلیغ کنندگان دارد.

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

برند Activewear fabletics خط جدیدی از اسکراب های پزشکی را در فوریه 2023 معرفی کرد

انتظار می رود ارزش بازار اسکراب تا سال 2025 به بیش از 236 میلیون دلار برسد و Fabletics فرصتی برای استفاده از آن دید.

دعوت به اقدام جدید



منبع

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

در طول فرآیند توسعه، Fabletics از بیش از 6500 حرفه ای بازخورد و بینش دریافت کرد که برای ایجاد مجموعه اولیه از اسکراب استفاده کردند.

برند Activewear Fabletics خط جدیدی از اسکراب ها را برای متخصصان پزشکی راه اندازی کرد

منبع تصویر

چرا یک برند اکتیو لباس شروع به ساخت اسکراب های پزشکی کرد؟

Fabletics علاوه بر ایجاد یک مسابقه سبک که مشتریان بالقوه می توانند برای یافتن مواردی که به بهترین وجه برای آنها مناسب است، انجام دهند، بر راه اندازی جامعه محور تمرکز کرده است.

هشدار اپلیکیشن جدید: ByteDance، شرکت مادر TikTok، یک برنامه سبک زندگی جدید به نام Lemon8 راه اندازی کرد.

این برند متعهد شد که 25000 جفت اسکراب را به متخصصان پزشکی در سراسر ایالات متحده اهدا کند و از سخنگوی شرکت کوین هارت برای کمک به توزیع اسکراب در سازمانی در فیلادلفیا استفاده کرده است.

در ماه فوریه، این شرکت اولین خط اسکراب های پزشکی خود را راه اندازی کرد که آن را “اولین مجموعه اسکراب های لباس فعال در جهان” نامیده است. این مجموعه با 12 قطعه برای همه جنسیت ها و همچنین قابلیت سفارشی سازی با گلدوزی راه اندازی شد.

Fabletics دو میلیون مشترک خود را مورد بررسی قرار داد (که به آنها اعضای VIP گفته می شود) و متوجه شدند که 15٪ از آنها هر روز برای محل کار از اسکراب استفاده می کنند. با درک وجود تقاضا از سوی گروه فعلی مشتریانش برای اسکراب، این برند دست به کار شد.

یوتیوب در حال ارائه یک ویژگی جدید است که ویدیوها را به چندین زبان دوبله می کند.

نام تجاری اشتراک پوشاک Activewear Fabletics به دنبال پوشش یک بازار جدید است – پوشاک برای متخصصان پزشکی.

تلاش برای تنوع: چگونه شرکت های رسانه ای تنوع روی صفحه را اندازه گیری می کنند.

رقبا در بازار اسکراب مستقیم به مصرف کننده عبارتند از FIGs و Jaanuu که هر دو در سال 2013 تاسیس شدند. موفقیت این برندها تقاضای واضحی را برای اسکراب های کاربردی و مد روز نشان داد.

قطعات بازاریابی