در نهایت، خواستار تغییر در طرز فکر برای باز کردن تمام مزایای هوش مصنوعی گوگل است. از سازمانها حمایت میکند که چابکی را بپذیرند، رویکردهای جدید را آزمایش کنند و آماده باشند تا بودجهها را به سمت امیدوارکنندهترین فرصتها هدایت کنند.
محبوبیت روزافزون تلویزیون های متصل در ایالات متحده مخاطبان زیادی را ارائه می دهد و این ابزار برای اندازه گیری کارایی کمپین های تبلیغاتی در سراسر این پلت فرم طراحی شده است.
من به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال، از پتانسیل Google Merchant Center Next هیجان زده هستم. من معتقدم که این به ما امکان میدهد تا استراتژیهای بازاریابی مشتریانمان را به سطح بعدی ببریم، و من مشتاق هستم تا فرصتهای جدیدی را که این پلتفرم ارائه میدهد کشف کنم.
انواع کمپین جدید در تبلیغات گوگل: بازدیدهای ویدیویی، تقاضای نسل، و بخشهای مشابه Lookalike جدید

با گنجاندن هوش مصنوعی گوگل در فرآیند تنظیم کمپین، PMax قرار است تجربهای حتی خودکارتر را ارائه دهد و گردش کار بازاریابی یکپارچه را تسهیل کند. با ایجاد تصویر با استفاده از هوش مصنوعی مولد، اکنون ابزاری استثنایی در اختیار داریم که میتواند داراییهای خلاقانه برای کمپینهای تصویری و ویدیویی سنگین ایجاد کند. همراه با یک هدف پیشرفته و یک هدف جدید برای هدف قرار دادن مشتریان ایده آل، این به روز رسانی کنترل و دقت بیشتری را در اختیار ما قرار می دهد.
با پیوند دادن دارایی GA4 خود با Google Ads، جریان بالایی از داده ها بین دو پلتفرم وجود دارد که می تواند نحوه تفسیر تعامل کاربر و داده های تبدیل را متحول کند.
در مرحله دوم، چک لیست استفاده از کمپین های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهینه سازی عملکرد در زمان واقعی، افزایش تبدیل و به حداکثر رساندن ارزش بودجه ترویج می کند. همچنین کشف تقاضای استفاده نشده را تشویق میکند و نتایج افزایشی را از طریق عبارتهای جستجو، کانالها و مخاطبان جدید هدایت میکند.
این کمپینها با یک ویژگی هیجانانگیز همراه هستند، یک بخشساز مشابه جدید. این ابزار ما را قادر می سازد تا با شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبان مشابه مشتریان فعلی، دسترسی مشتریان خود را افزایش دهیم.
این پلتفرم که برای ساده کردن خانه برای فید محصولات طراحی شده است، دارای یک ویژگی نوآورانه است که از داده های وب سایت برای ساده کردن فرآیند ایجاد فید استفاده می کند. این بدون شک برای مشتریان ما یک موهبت خواهد بود و برخی از وظایف فنی تر را حذف می کند و پلتفرم را در دسترس تر می کند، به خصوص برای کسانی که ممکن است کمتر از فناوری آگاه باشند.
رویداد Google Marketing Live یک مفهوم جذاب را معرفی کرد – “چک لیست” هوش مصنوعی، ابزاری نوآورانه که پتانسیل تغییر شکل کار ما در NP Digital و رابطه ما با مشتریان را دارد. چک لیست برای تقویت نتایج کسب و کار با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، ایجاد ارتباطات جدید با مشتریان، ساخت محتوای خلاقانه با کیفیت بالا، و تصمیم گیری مبتنی بر داده با اطمینان طراحی شده است.
با استقبال از این ابزارها و فناوریهای پویا، در NP Digital شاهد آیندهای هیجانانگیز با رشد بسیار زیاد و پتانسیل بیکران هستیم.
کمپین های Video View تبلیغات درون جریانی قابل رد شدن، تبلیغات درون فید و تبلیغات Shorts را با هم ادغام می کنند و حداکثر نوردهی و بازدید را برای هر ویدیوی مشخصی تضمین می کنند. از سوی دیگر، کمپینهای Demand Gen برای ایجاد تبدیل طراحی شدهاند و در مجموعهای از پلتفرمها از جمله YouTube Shorts، YouTube in-stream، YouTube in-feed، Discover و Gmail ارائه میشوند.
گوگل با الهام از چالشهایی که بازاریابان در ایجاد کلمات کلیدی و تبلیغات با کیفیت بالا با کمترین تلاش روبرو هستند، این قابلیت جدید را برای رسیدگی به این مشکلات توسعه داده است. کیفیت چند وجهی است و شامل خوانایی، صحت دستوری، انطباق با خط مشی و همسویی عملکرد با اهداف تعیین شده از دیدگاه کاربر و تبلیغ کننده است.
ما بهعنوان بازاریاب، بهروزرسانیهای مستمر هوش مصنوعی و تغییر فناوری را که برای آن آماده شده بودیم جشن میگیریم – و بهعنوان یک آژانس جهانی، اطمینان میدهیم که در هر مرحله با شما هستیم.
این چک لیست چالش هیجان انگیزی را برای ما در NP Digital ارائه می دهد، زیرا می توانیم از این دستورالعمل ها برای بهبود خدمات خود و ایجاد شراکت قوی تر با مشتریان خود استفاده کنیم. این واقعاً بر پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال تأکید می کند.
یکی از نکات برجسته، ادغام پیشرفته Google Ads و Google Analytics 4 (GA4) بود که من مشتاقم از آن برای مشتریان خود در NP Digital استفاده کنم.
رویداد Google Marketing Live چندین بهروزرسانی از جمله هوش مصنوعی مولد برای ایجاد داراییهای متنی و تصاویر در کمپینهای عملکرد حداکثر (PMax) گوگل را به نمایش گذاشت. ما پتانسیل بسیار زیادی برای این فناوری در تغییر رویکرد خود در NP Digital، افزایش بهرهوری، افزودن بینهایت احتمالات تست A/B برای بهبود CPA مشاهده میکنیم و به ما امکان میدهد خدمات جامعتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.
در رویداد Google Marketing Live، یکی از بهروزرسانیهای هیجانانگیز که مورد توجه قرار گرفت، تجربه مکالمه در Google Ads بود. به عنوان یک کارشناس بازاریابی دیجیتال، من معتقدم که این می تواند شیوه تعامل ما در NP Digital با مشتریان خود را متحول کند و بهره وری جمعی ما را افزایش دهد.
یک تماس رزرو کنید