یادگیری ماشین نه تنها برای پل زدن شکاف داده ضروری است، بلکه تفسیر داده ها را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. با آن، GA4 میتواند بینشهای پیشرفتهای را با شناسایی ناهنجاریها، ایجاد پیشبینیها، و شناسایی روندها، به نوبه خود، ارائه گزارشهای برتر و هشدارهای تغییر عملکرد خودکار ارائه دهد.
علاوه بر این، این پلتفرم دستخوش تغییر رابط کاربری شده است، که همراه با داده های روشنگری موجود در برگه Performance، تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد. این بدان معنی است که ما می توانیم به طور مؤثرتری فیدهای محصولات مشتریان خود را نظارت و بهینه سازی کنیم که منجر به کمپین های بازاریابی تأثیرگذارتر می شود.
این مجموعه قدرتمند از پیشرفتها به طور قابل توجهی تلاشهای بازاریابی را با ایجاد کارایی بیسابقه و بهینهسازی در زمان واقعی تقویت میکند.
در رویداد Google Marketing Live، یکی از بهروزرسانیهای هیجانانگیز که مورد توجه قرار گرفت، تجربه مکالمه در Google Ads بود. به عنوان یک کارشناس بازاریابی دیجیتال، من معتقدم که این می تواند شیوه تعامل ما در NP Digital با مشتریان خود را متحول کند و بهره وری جمعی ما را افزایش دهد.
به عنوان یک آژانس عملکرد جهانی، ما از امکاناتی که این نوع کمپین های جدید ارائه می دهند، هیجان زده هستیم و مطمئن هستیم که آنها به ما اجازه می دهند تا ارزش بیشتری را برای مشتریان خود فراهم کنیم، زیرا در چشم انداز دائماً در حال تحول بازاریابی دیجیتال حرکت می کنیم.
GA4: تبلیغات Google و Google Analytics 4 را برای تقویت قابلیتهای عملکرد هوش مصنوعی پیوند دهید – همین حالا مهاجرت کنید!
آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!
کمپین های Video View تبلیغات درون جریانی قابل رد شدن، تبلیغات درون فید و تبلیغات Shorts را با هم ادغام می کنند و حداکثر نوردهی و بازدید را برای هر ویدیوی مشخصی تضمین می کنند. از سوی دیگر، کمپینهای Demand Gen برای ایجاد تبدیل طراحی شدهاند و در مجموعهای از پلتفرمها از جمله YouTube Shorts، YouTube in-stream، YouTube in-feed، Discover و Gmail ارائه میشوند.
این پلتفرم که برای ساده کردن خانه برای فید محصولات طراحی شده است، دارای یک ویژگی نوآورانه است که از داده های وب سایت برای ساده کردن فرآیند ایجاد فید استفاده می کند. این بدون شک برای مشتریان ما یک موهبت خواهد بود و برخی از وظایف فنی تر را حذف می کند و پلتفرم را در دسترس تر می کند، به خصوص برای کسانی که ممکن است کمتر از فناوری آگاه باشند.
از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.
این به ما امکان می دهد با استفاده از قالب های مختلف در YouTube با مخاطبان در مقیاس بزرگ ارتباط برقرار کنیم. با توجه به سفرهای سیال مصرف کننده امروزی، این ابزار با بهینه سازی تعامل مشتری، مزیت رقابتی را برای ما فراهم می کند.
“چک لیست” هوش مصنوعی توسط گوگل
دو نوع کمپین نوآورانه معرفی شد که قرار است به طور قابل توجهی بر استراتژی هایی که ما در NP Digital اجرا می کنیم تأثیر بگذارد. معرفی کمپینهای «بازدیدهای ویدیو» و «تقاضا» رویکرد جدیدی برای افزایش بازدیدهای YouTube و ایجاد تقاضا برای مشتریان ما ارائه میکند.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
من به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال، از پتانسیل Google Merchant Center Next هیجان زده هستم. من معتقدم که این به ما امکان میدهد تا استراتژیهای بازاریابی مشتریانمان را به سطح بعدی ببریم، و من مشتاق هستم تا فرصتهای جدیدی را که این پلتفرم ارائه میدهد کشف کنم.
انواع کمپین جدید در تبلیغات گوگل: بازدیدهای ویدیویی، تقاضای نسل، و بخشهای مشابه Lookalike جدید
آخرین به روز رسانی را چگونه ارزیابی می کنید؟ این چه تاثیری می تواند بر کسب و کار شما داشته باشد؟
رویداد Google Marketing Live چندین بهروزرسانی از جمله هوش مصنوعی مولد برای ایجاد داراییهای متنی و تصاویر در کمپینهای عملکرد حداکثر (PMax) گوگل را به نمایش گذاشت. ما پتانسیل بسیار زیادی برای این فناوری در تغییر رویکرد خود در NP Digital، افزایش بهرهوری، افزودن بینهایت احتمالات تست A/B برای بهبود CPA مشاهده میکنیم و به ما امکان میدهد خدمات جامعتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.
تجربه مکالمه Google برای درک بهتر این تفاوت های ظریف طراحی شده است. در حالی که برخی از تبلیغکنندگان و آژانسها با ابزارهای تولیدی دیگر، مانند عدم درک زمینه و آگاهی از خطمشی، مشکل داشتند، Google Ads با ادغام این ویژگی مستقیماً در پلتفرم Google Ads به این نگرانیها رسیدگی کرده است. این تضمین میکند که ابزار زمینه لازم را دارد، خطمشیها را درک میکند و بر اساس پیشنهادات واقعی تبلیغکنندگان است.
با استقبال از این ابزارها و فناوریهای پویا، در NP Digital شاهد آیندهای هیجانانگیز با رشد بسیار زیاد و پتانسیل بیکران هستیم.
یک تماس رزرو کنید
رویداد Google Marketing Live اطلاعاتی در مورد «گزارش دیجیتال و تلویزیون» ارائه کرد، که یک تغییر دهنده بازی برای مشتریان ما در NP Digital است.
با تأمل در بینش رویداد Google Marketing Live، کاملاً واضح است – هوش مصنوعی Google یک تغییر دهنده واقعی بازی برای SMB ها و Enterprises است.
چک لیست دارای سه عنصر اصلی است. در مرحله اول، بر نیاز به ایجاد یک پایه محکم با داده های با کیفیت بالا تأکید می کند و هوش مصنوعی گوگل را برای بهینه سازی بازگشت سرمایه و نتایج کسب و کار راهنمایی می کند. با تأکید بر ارزش داده های شخص اول که مستقیماً از روابط مشتری منبع می شوند، ما را تشویق می کند تا استراتژی اندازه گیری خود را تقویت کنیم.
این کمپینها با یک ویژگی هیجانانگیز همراه هستند، یک بخشساز مشابه جدید. این ابزار ما را قادر می سازد تا با شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبان مشابه مشتریان فعلی، دسترسی مشتریان خود را افزایش دهیم.
در آزمایشهای اولیه، کاربران قدرت تبلیغات بالاتر و کاهش قابل توجه تلاش را گزارش کردهاند که بر پتانسیل این ابزار بهعنوان یک راهحل مشترک تأکید میکند. این به بازاریابان اجازه می دهد تا با هوش مصنوعی کار کنند تا تبلیغات با کیفیت بالا ایجاد کنند، نحوه ارتباط ما با مشتریان خود را تغییر دهند و تلاش های تبلیغاتی خود را بهینه کنند.
استودیوی محصولات گوگل و تبلیغات گوگل امکان ایجاد خودکار دارایی های متنی و تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را فراهم می کنند.
این تغییر به ما در NP Digital قدرت می دهد تا خدمات روشنگرتر و کارآمدتری را به مشتریان خود ارائه دهیم و موفقیت آنها و ما را افزایش دهیم.
Display & Video 360 – گزارش دیجیتال و تلویزیون
در مرحله دوم، چک لیست استفاده از کمپین های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهینه سازی عملکرد در زمان واقعی، افزایش تبدیل و به حداکثر رساندن ارزش بودجه ترویج می کند. همچنین کشف تقاضای استفاده نشده را تشویق میکند و نتایج افزایشی را از طریق عبارتهای جستجو، کانالها و مخاطبان جدید هدایت میکند.
با نمایش اثربخشی کمپینهای ما در تلویزیونهای متصل در کنار کمپینهای تلویزیونی سنتی، بینشهای حیاتی را ارائه میکند که سرمایهگذاریهای رسانهای آینده ما را اطلاع میدهد. همچنین، با اندازهگیریهای تبدیل بین دستگاهها، دیدی جامع از این که چگونه این کمپینها بر اهداف بازاریابی ما در سراسر قیف فروش تأثیر میگذارند، به دست میآوریم.
با گنجاندن هوش مصنوعی گوگل در فرآیند تنظیم کمپین، PMax قرار است تجربهای حتی خودکارتر را ارائه دهد و گردش کار بازاریابی یکپارچه را تسهیل کند. با ایجاد تصویر با استفاده از هوش مصنوعی مولد، اکنون ابزاری استثنایی در اختیار داریم که میتواند داراییهای خلاقانه برای کمپینهای تصویری و ویدیویی سنگین ایجاد کند. همراه با یک هدف پیشرفته و یک هدف جدید برای هدف قرار دادن مشتریان ایده آل، این به روز رسانی کنترل و دقت بیشتری را در اختیار ما قرار می دهد.
رونمایی از Google Merchant Center Next که قرار است تا سال 2024 جایگزین Google Merchant Center فعلی شود، بازی را تغییر می دهد.
در نهایت، خواستار تغییر در طرز فکر برای باز کردن تمام مزایای هوش مصنوعی گوگل است. از سازمانها حمایت میکند که چابکی را بپذیرند، رویکردهای جدید را آزمایش کنند و آماده باشند تا بودجهها را به سمت امیدوارکنندهترین فرصتها هدایت کنند.
گنجاندن هوش مصنوعی مولد یک گام مهم در ایجاد بازاریابی دیجیتال کارآمدتر، شهودی و موثرتر است. این به ما قدرت می دهد تا با مشتریان خود کارهای بیشتری انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم که نیازهای بازاریابی منحصر به فرد آنها با بهترین پیشنهادات فناوری هوش مصنوعی برآورده می شود.
Google Merchant Center بعدی جایگزین نسخه فعلی Merchant Center خواهد شد
ما بهعنوان بازاریاب، بهروزرسانیهای مستمر هوش مصنوعی و تغییر فناوری را که برای آن آماده شده بودیم جشن میگیریم – و بهعنوان یک آژانس جهانی، اطمینان میدهیم که در هر مرحله با شما هستیم.
یکی از نکات برجسته، ادغام پیشرفته Google Ads و Google Analytics 4 (GA4) بود که من مشتاقم از آن برای مشتریان خود در NP Digital استفاده کنم.
با پیوند دادن دارایی GA4 خود با Google Ads، جریان بالایی از داده ها بین دو پلتفرم وجود دارد که می تواند نحوه تفسیر تعامل کاربر و داده های تبدیل را متحول کند.
محبوبیت روزافزون تلویزیون های متصل در ایالات متحده مخاطبان زیادی را ارائه می دهد و این ابزار برای اندازه گیری کارایی کمپین های تبلیغاتی در سراسر این پلت فرم طراحی شده است.
این چک لیست چالش هیجان انگیزی را برای ما در NP Digital ارائه می دهد، زیرا می توانیم از این دستورالعمل ها برای بهبود خدمات خود و ایجاد شراکت قوی تر با مشتریان خود استفاده کنیم. این واقعاً بر پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال تأکید می کند.
رویداد Google Marketing Live یک مفهوم جذاب را معرفی کرد – “چک لیست” هوش مصنوعی، ابزاری نوآورانه که پتانسیل تغییر شکل کار ما در NP Digital و رابطه ما با مشتریان را دارد. چک لیست برای تقویت نتایج کسب و کار با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، ایجاد ارتباطات جدید با مشتریان، ساخت محتوای خلاقانه با کیفیت بالا، و تصمیم گیری مبتنی بر داده با اطمینان طراحی شده است.
گوگل با الهام از چالشهایی که بازاریابان در ایجاد کلمات کلیدی و تبلیغات با کیفیت بالا با کمترین تلاش روبرو هستند، این قابلیت جدید را برای رسیدگی به این مشکلات توسعه داده است. کیفیت چند وجهی است و شامل خوانایی، صحت دستوری، انطباق با خط مشی و همسویی عملکرد با اهداف تعیین شده از دیدگاه کاربر و تبلیغ کننده است.
امروز ما اعلامیههای هیجانانگیز Google را در Google Marketing Live تماشا کردیم، رویدادی مهم که تمام امکانات هیجانانگیز اصلی هوش مصنوعی و محصولات Google را برجسته میکند.
در NP Digital، ما می دانیم که خدمات ما، همراه با هوش مصنوعی گوگل، برابر با یک نیروی بازاریابی قانع کننده است. این ترکیب برای ایجاد ارتباطات جدید با مشتری، ایجاد محتوای خلاقانه با کیفیت بالا و تقویت تصمیم گیری مبتنی بر بینش آماده است.
چک لیست ضروری هوش مصنوعی گوگل را از اینجا دریافت کنید.
نتیجه گیری GML 2023: بازاریابی هوش مصنوعی (همیشه در حال بهبود).
گوگل حتی در حال آزمایش ابزارهای هوش مصنوعی جدید است که می توانید آنها را در g.co/labs بررسی کنید.
این ادغام با دسترسی به ابعاد جدید Google Ads در گزارش جذب کاربر، مشاهده کمپینهای Google Ads در بخش تبلیغات و امکان وارد کردن تبدیلهای Analytics به حساب Google Ads شما، دری را برای گزارشهای برتر باز میکند. علاوه بر این، این امر بازاریابی مجدد Google Ads را با داده های مخاطبان آنالیتیکس غنی تر افزایش می دهد.
بنابراین، دست و پنجه نرم کنید و از نکات برجسته ای که برای شما و کسب و کارتان مهم است لذت ببرید – تا بتوانیم آینده بازاریابی را با هم بسازیم.
تجربه مکالمه Google Ads: با صحبت کردن با پلتفرم کمپین ایجاد کنید
با قدرت هوش مصنوعی گوگل، ما بیش از هر زمان دیگری برای باز کردن فرصتهای جدید و ارائه خدمات برتر به مشتریان خود مجهز شدهایم و تعهد ما به موفقیت در چشمانداز دائماً در حال تحول بازاریابی دیجیتال را تقویت میکنیم.
تحول کلیدی در اینجا، استفاده از یادگیری ماشینی برای تقویت جمع آوری داده ها در مواجهه با قوانین رو به رشد جهانی حریم خصوصی کاربران است.