GPT-3 برای سئو: چگونه این امر بر نوشتن محتوا تأثیر می گذارد

همه اینها بسیار جالب است، اما چه ربطی به سئو دارد؟

استراحت – این خبر خوبی است. بیایید با چیزهایی شروع کنیم که تولیدکنندگان محتوای GPT-3 واقعاً می توانند به آنها کمک کنند.

کپی فرم کوتاه در مقیاس ایجاد کنید

همانطور که از نام آن پیداست، GPT-3 سومین مدل در نوع خود است. پس چه چیزی آن را تا این حد از پیشینیان خود متفاوت می کند؟

پارامترهای بیشتر

GPT-3 در حال حاضر پیشرفته ترین سیستم پردازش زبان هوش مصنوعی در جهان است. GPT-4 در حال حاضر در حال توسعه است و بر روی تعداد بیشتری از پارامترها آموزش می بیند.

معایب اصلی GPT-3 چیست؟

برخی از افراد در صنعت نگران جایگزین شدن با این فناوری جدید هستند و برخی دیگر از فرصت هایی که ابزار جدید به ارمغان می آورد لذت می برند.

این بررسی‌ها و تعادل‌ها نویسندگان و ویراستاران واقعی هستند که مطمئن می‌شوند آنچه GPT-3 تولید می‌کند برای مخاطبان شما مفید است.

GPT-3 با مصرف حجم عظیمی از اطلاعات از اینترنت یاد گرفت که الگوها را در زبان انسان تشخیص دهد. از آنجا، از تولید زبان طبیعی برای ایجاد خروجی استفاده می کند.

نموداری که نشان می دهد GPT 3 چقدر پیشرفته تر از نسخه های قبلی خود است.

می‌توانید از تولیدکننده‌های محتوای GPT-3 برای کارهایی مانند متن جایگزین، فوترها و متا تگ‌هایی که برای سئو مهم هستند، اما ایجاد آن‌ها خیلی پیچیده نیستند، استفاده کنید. این کار باعث می شود تا متخصصان سئو در تیم شما بر روی کارهای پیچیده تر تمرکز کنند.

پرسیدن از Chat GPT درباره نوشتن توضیحات متا.

از آنجایی که در اینترنت آموزش داده شده است، خروجی تولیدکنندگان محتوای GPT-3 بسیاری از تعصبات موجود در اینترنت را در خود جای داده است. اغلب می‌تواند خود را تکرار کند یا محتوایی مشابه با آنچه قبلاً در اینترنت وجود دارد تولید کند، و همچنان برای اطمینان از قابلیت اطمینان و دقت به ویرایشگر نیاز دارد.

نتیجه

نویسندگان واقعی انسان می توانند خروجی آن را به عنوان نقطه شروع قرار دهند و خلاقیت، همدلی و دانش را به مخاطب خود تزریق کنند. آنها همچنین می توانند حتی یک نسخه استاندارد منحصر به فرد برای صنعتی که برای آن می نویسند تهیه کنند.

منبع: GPT Crush

برای ایجاد محتوایی که ارزش واقعی را برای مخاطبان هدف شما فراهم کند و در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد، باید حس انسانی را به آن اضافه کنید.

در حالی که ما فکر نمی کنیم استفاده از محتوای GPT-3 باعث منسوخ شدن کپی رایترها شود، فکر می کنیم نقش شما ممکن است تغییر کند. با سرعتی که این ابزارها می‌توانند پیش‌نویس‌های اولیه ایجاد کنند، احتمالاً نشستن و نگاه کردن به یک صفحه خالی کمتر و ویرایش و اصلاح بیشتر خواهد بود. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی انسانی باید به بخشی جدایی ناپذیر از تلاش های بازاریابی محتوای شما برای افزایش کارایی و در عین حال تمرکز بر کیفیت تبدیل شود.

ارتقاء سطح کپی

این ما را به بخش های نه چندان خوب استفاده از GPT-3 در بازاریابی می رساند. هنگام استفاده از ابزار باید به چه نکاتی توجه کنید؟ کجا از نویسندگان انسانی کم می کند؟

کپی می تواند بسیار شبیه به رقبا باشد

آیا محتوای GPT-3 می تواند به شما در افزایش رتبه گوگل کمک کند؟ یا قرار است به موقعیت شما آسیب برساند؟

چرا خودتان آنها را امتحان نمی کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

GPT-3 (مخفف Generative Pre-Trained Transformer 3) یک مدل زبان یادگیری عمیق است که توسط OpenAI توسعه یافته است. با استفاده از داده های اینترنتی آموزش داده شده است تا متنی را ایجاد کند که در واقع به نظر می رسد که توسط یک انسان نوشته شده است، تنها بر اساس مقدار کمی از ورودی کاربر.

GPT-3 مهارت های زبانی چشمگیری دارد، اما فقط از آنچه در اینترنت وجود دارد یاد می گیرد.

یک تماس رزرو کنید



منبع

هنگامی که از ابزارهای هوش مصنوعی به طور عاقلانه استفاده می شود، یک راه عالی برای تکمیل یک تیم قوی محتوای اصلی است. من با انواع پیشنهادات خودم به این اعتقاد راسخ دارم.

قبل از GPT-3، مایکروسافت گسترده ترین مدل زبان آموزش دیده را با Turing NLG داشت. Turing NLG تنها 10 میلیارد پارامتر دارد، در حالی که GPT-3 دارای 175 میلیارد است. این افزایش عظیم در آموزش است که این ابزار را قادر می‌سازد تا متنی ایجاد کند که زبان انسان را بسیار نزدیک منعکس کند.

Task Agnostic

میم دریک در مورد سیب زمینی سرخ کرده و چتری های فرفری،

در واقع، مقاله ای در نیویورک تایمز در سال 2022 قضاوت کرد که GPT-3 می تواند نثری را خلق کند که با اصالت و روانی یک انسان مطابقت داشته باشد. یادآوری این نکته مهم است که در حالی که GPT-3 می‌تواند نثر انسانی را تقلید کند، محتوای تخصصی احتمالاً به لمس انسانی نیاز دارد.

چگونه GPT-3 با سئو مرتبط می شود

بنابراین شما در یک یا دو جمله تایپ می‌کنید، ابزار زبانی را که برای ادامه درخواست استفاده کرده‌اید تجزیه و تحلیل می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که چه محتوایی مفیدتر است.

برخی از پلتفرم‌ها به لطف برنامه‌های افزودنی، حتی در هر پلتفرمی که روی آن کار می‌کنید، استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، جاسپر به شما امکان می‌دهد هنگام نوشتن پیام در Gmail یا گپ زدن در Slack، محتوا را به صورت خودکار پر کنید. این یک تغییر آشکار نسبت به گذشته است، زمانی که ابزارهای هوش مصنوعی قبلی (مانند تکمیل خودکار در حساب Gmail شما) به پلتفرم اصلی خود محدود شده بودند.

استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل

حداقل تنظیمات مورد نیاز

توییتی از Open AI درباره نحوه آموزش GPT 3.

آیا صدای وزوز را شنیده اید یا زیر یک سنگ پنهان شده اید؟

GPT-3 می تواند توسط هر کسی، از جمله مشاغل، استفاده شود. طبق شرایط OpenAI، شما خالق هر اثری که با این ابزار تولید می کنید در نظر گرفته می شوید، بنابراین مالک حقوق آن هستید. با این حال، مدل قیمت‌گذاری آن ممکن است آن را برای کسب‌وکارهای کوچک‌تری که به دنبال ایجاد حجم زیادی محتوا هستند، دور از دسترس قرار دهد.

آیا GPT-3 پیشرفته ترین هوش مصنوعی است؟

با افزایش تقاضا برای محتوا، نیاز به خروجی بیشتر بدون هزینه اضافی، عمل متعادل کننده بسیاری از بازاریابان خواهد بود.

منبع: به سوی علم داده

بازنویس پاراگراف هوش مصنوعی Ubersuggest به بهبود محتوا یا استفاده مجدد از آن برای استفاده متفاوت کمک می کند. My Headline Generator ایجاد عناوین جذاب برای مقالات و پست های اجتماعی را آسان می کند. تولید کننده لیست، با کمک به شما در ایجاد مقاله ای که افراد می خواهند روی آن کلیک کنند، تولید محتوا را یک قدم جلوتر می برد.

ابزارهای سئو هوش مصنوعی

هنگامی که محتوای SEO GPT-3 را ایجاد می کنید، باید روی ایجاد محتوای مفید نیز تمرکز کنید. الگوریتم‌های گوگل محتوای اصلی و مفید را در اولویت قرار می‌دهند، زیرا این به‌روزرسانی اساساً برای مبارزه با افزایش محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی پر از کلمات کلیدی که اصلاً برای خوانندگان مفید نبود، ایجاد شده است.

در حالی که برای مدتی به ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی داشتیم، GPT-3 اولین ابزاری است که به طور مداوم در وظایف مختلف کار می کند. برخی از بهترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می‌توانند کد برنامه‌نویسی را ایجاد کنند که در واقع کار می‌کند، کل وب‌سایت‌ها را در ابزار Wireframing Figma تقلید کنند، و حتی میم‌ها و کمیک استریپ‌ها را مانند مثال بالا ایجاد کنند.

پس حق با کیست؟

حالا به دلیل اینکه در وهله اول روی این مقاله کلیک کردید: نوشتن محتوای GPT-3 برای شغل من یا مشتریانم چه معنایی دارد؟

در این مقاله، آنچه را که باید در مورد GPT-3 برای سئو بدانید و اینکه چگونه بر نوشتن محتوای شما تأثیر می‌گذارد، توضیح می‌دهیم.

GPT-3 چیست؟

تولید کننده های محتوای GPT-3 که توسط OpenAI ایجاد شده است، بازاریابان و نویسندگان محتوا را قطبی کرده است.

فقط به این دلیل که یک قطعه محتوا به تمام کلمات کلیدی ضروری برخورد می کند به این معنی نیست که به صفحه 1 هدایت می شود. به خصوص از زمان انتشار به روز رسانی محتوای مفید گوگل، ملاحظات دیگری وجود دارد که شما به دنبال ایجاد محتوای مناسب جستجو هستید.

از نویسندگان بخواهید بیشتر به عنوان ویراستار کار کنند

در تصویر زیر، می‌توانید ببینید که چگونه ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند جهت‌های خاص مبتنی بر SEO را در زمان واقعی هدایت کنند. نکته کلیدی این است که به یاد داشته باشید که محتوای تولید شده توسط ماشین کامل نیست. پس از بررسی، همچنان باید محتوا را بر اساس نیازهای سئوی خود تنظیم کنید.

نمونه درخواست های چت در Chat GPT.

تولید کننده های محتوای GPT-3 برای ایجاد همه چیز از شعر گرفته تا گزارش های خبری استفاده شده است. این حتی کپی تبلیغاتی و کد کامپیوتری را گسترش داده است.

چه چیزی GPT-3 را با سایر نسخه ها متفاوت می کند؟

اگر در یک صنعت به خصوص فنی کار می کنید، یا در صنعتی که نیاز به کپی با همدلی دارد، احتمالاً GPT-3 نیازهای شما را برآورده نخواهد کرد. در حالی که دامنه استفاده از این فناوری گسترده است، تکیه کامل بر آن توصیه نادرست است.

سوالات متداول

آیا گوگل می تواند محتوای GPT-3 را شناسایی کند؟

در حالی که GPT-3 فوق العاده چشمگیر است، 100٪ ضد اشتباه نیست. اشتباه می‌کند، خود را تکرار می‌کند، وارد بحث‌های دایره‌ای می‌شود، آمارهای ساختگی می‌آورد، و در برخی نمونه‌ها، محتوای نامناسبی را در خروجی خود قرار داده است. قرار دادن یک قطعه از محتوای GPT-3 در جهان بدون بررسی کامل، مشکلی را طلب می کند. تصویر زیر نشان می‌دهد که چگونه یک آمار ایجاد شده GPT-3 می‌تواند درست به نظر برسد تا زمانی که بررسی منبع نشان دهد که واقعی نیست.

چالش اصلی اداره یک مطب پزشکی چیست.

ممکن است برای هر صنعتی کار نکند

نسخه‌های قبلی GPT (و سایر ابزارهای هوش مصنوعی) به تنظیمات زیادی از سوی نویسندگان و ویراستاران انسانی نیاز داشتند تا آنها را به‌عنوان انسانی صدا کنند. پایگاه داده وسیع GPT-3 از یادگیری زبان می تواند مقاله ای را که فقط به حداقل تنظیمات نیاز دارد، منتشر کند.

پس آیا آینده برای بازاریابی GPT-3 روشن است؟

در اینجا چند نکته برای کمک به ایجاد محتوای مفید وجود دارد:

  • برای مخاطب مورد نظر بنویسید که محتوای شما مفید باشد
  • مطالب ارزشمندی را در اختیار خوانندگان قرار دهید
  • با تخصص دست اول محتوا تولید کنید
  • مطمئن شوید که سایت شما یک هدف یا هدف اصلی دارد
  • درباره به‌روزرسانی‌ها و راهنمایی‌های Google برای بررسی محصول آگاه باشید
  • مطالب قدیمی را به روز کنید

GPT-3 برای آینده نوشتن محتوا چه معنایی دارد؟

اینها حوزه هایی هستند که GPT-3 در حال حاضر کمی در آنها کم است. آیا چیز دیگری در این دسته قرار می گیرد؟

معایب محتوای GPT-3

همه در سئو در مورد GPT-3 صحبت می کنند و دلیل خوبی هم دارد. ما برخی از عناصر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کرده ایم (مثلاً در ایمیل های Gmail شما تکمیل خودکار)، اما محتوای GPT-3 چگونه متفاوت است؟

این بدان معناست که برای حفظ آن رتبه‌بندی‌ها و قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مناسب، نمی‌توانید اجازه دهید GPT-3 به خودی خود تولید محتوا کند. شما به بررسی و تعادل نیاز دارید.

منبع: Oپآس

کپی فرم بلند پیش نویس

یک ضرب المثل گرافیکی "GPT-3 برای سئو: چه تاثیری بر آینده نوشتن محتوا خواهد داشت؟"

حتی با یک اینترنت کامل محتوا، وقتی همه از یک ابزار استفاده می کنند، امکان تکرار وجود دارد. محتوای بازاریابی GPT-3 در یک صنعت ممکن است در نهایت شبیه به هم باشد. مجموعه بزرگی از محتوای مشابه پیامدهایی برای سئو و اعتماد مشتری دارد. به عنوان مثال، اگر در مورد یک موضوع بسیار کلی مانند چراغ راهنمایی می نویسید، تنها راه های زیادی وجود دارد که بتوانید در مورد آنها چیزی بگویید. محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی در این نوع موضوع ممکن است تکراری شود زیرا افراد بیشتری از GPT-3 برای نوشتن در مورد آن استفاده می کنند.

کپی ممکن است زبان نادرستی داشته باشد

در حالی که ما از جهش عظیم GPT-3 در تولید محتوای هوش مصنوعی هیجان زده هستیم، هر کسب و کاری به یک استراتژی محتوای قوی و نویسندگان ماهر برای اجرای آن نیاز دارد.

به گفته وکیل موتور جستجوی گوگل، استفاده از محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برخلاف دستورالعمل های وبمستر گوگل است و به عنوان هرزنامه تلقی می شود. با این حال، گوگل در حال حاضر ادعا نمی کند که قادر به شناسایی محتوا است. در عوض، تیم وب هرزنامه آن هر محتوایی را که تشخیص دهد به صورت خودکار تولید شده است را حذف می کند.

آیا می توان از GPT-3 به صورت تجاری استفاده کرد؟

وقتی صحبت از محتوای طولانی‌تر به میان می‌آید، حجم عظیمی از داده‌هایی که GPT-3 مصرف کرده است، آن را به ابزاری مفید برای تهیه پیش‌نویس تبدیل می‌کند. اگر مجبورید حجم زیادی از کپی را در مدت زمان کوتاهی تولید کنید، در این صورت می‌تواند به شما در ارائه ایده‌ها و طرح‌های کلی کمک کند. برای مثال، می‌توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد یک طرح کلی استفاده کنید، که سپس می‌توانید آن را به یک محتوای نهایی‌تر تبدیل کنید – البته با لمس انسانی.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.