HubSpot به ارائه وعده اتصال ادامه می دهد

بازخورد مشتری همیشه یک شاخص مهم از عملکرد ما خواهد بود. از دیدگاه ما، جادوی واقعی زمانی اتفاق می افتد که کارشناسان بازار و صنعت نیز این موفقیت را تشخیص دهند.

گارتنر هیچ فروشنده، محصول یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود نشان داده شده است، تأیید نمی‌کند و به کاربران فناوری توصیه نمی‌کند که فقط فروشندگانی را انتخاب کنند که بالاترین رتبه‌بندی یا نامگذاری را دارند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر شامل نظرات سازمان تحقیقاتی گارتنر است و نباید به عنوان اظهارات واقعی تلقی شود. گارتنر تمام ضمانت‌های بیان شده یا ضمنی در رابطه با این تحقیق، از جمله ضمانت‌های تجاری بودن یا مناسب بودن برای یک هدف خاص را رد می‌کند.



منبع

ایجاد یک محیط قابل اعتماد با مشتریان شما بیش از همیشه مهم است. هنگام تصمیم گیری برای خرید، مشتریان باید اعتماد کنند که می توانند برند ما را نه تنها برای سهولت استفاده، بلکه همچنین برای حمایت از نیازهای آنها در اینجا بپذیرند.

سال گذشته ما بر این موضوع تمرکز کردیم که به معنای یک پلت فرم ارزشمند برای مشتریانمان است. از آن زمان، ما تعدادی بهبود محصول را انجام داده ایم تا این وعده را دو برابر کنیم.

در هسته خود، پلتفرم‌ها برای کمک به بازاریابان طراحی شده‌اند، خواه درک سفر مشتریانشان، بهینه‌سازی مسیر خرید، یا تعیین کمیت درآمدی که یک کمپین ایجاد می‌کند.

بیشتر در مورد آن در اینجا.

منبع: گارتنر، ربع جادویی برای پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی B2B، ریک لافوند، جولیان پولتر، متیو ویکمن، جفری کوهن، جف گلدبرگ، 20 سپتامبر 2022.

GARTNER و MAGIC QUADRANT علائم تجاری و خدمات خدمات Gartner, Inc. و/یا شرکت‌های وابسته آن در ایالات متحده و بین‌المللی هستند و در اینجا با مجوز استفاده می‌شوند. تمامی حقوق محفوظ است.

مشتریان ما با مشکلات مالی دشواری روبرو هستند و نیاز دارند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند.

در اینجا در HubSpot، ما به طور عمدی پلتفرم خود را برای پاسخگویی به نیازهای سازمان‌ها بدون توجه به جایی که در سفر خود هستند ساخته‌ایم. مشتریان ما همیشه با استفاده از ابزارهای آسان و آزادی مقیاس در زمانی که آماده هستند، احساس راحتی کرده اند.

به همین دلیل است که ارزشی که بازاریابان می‌توانند از سرمایه‌گذاری‌های فناوری خود دریافت کنند، مهم‌تر از همیشه است – چه دیدگاه‌های تلفیقی در کمپین‌ها، ردیابی تحلیلی دقیق‌تر، یا قابلیت‌های تبلیغات هدفمند قوی‌تر، همه در عین احترام به حریم خصوصی مشتری.

ما احساس می‌کنیم که به‌عنوان یک رهبر در اتوماسیون بازاریابی B2B توسط Gartner® به رسمیت شناخته می‌شویم، یکی دیگر از نکات تأییدیه است که ما آنچه را که برای مشتریانمان درست است انجام می‌دهیم و گواهی واقعی بر تعهد مداوم ما به ارائه بهترین محصول ممکن و تجربه کاربری قابل اعتماد است. ، برای مشتریان ما

مرکز بازاریابی به بازاریابان امکان دسترسی به داده‌ها و ابزارهای مشتری خود را در زمان واقعی می‌دهد، بنابراین آنها می‌توانند تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌ای ایجاد کنند که مشتریان را به شیوه‌ای مرتبط‌تر جذب، درگیر و خوشحال کند.

در INBOUND 2022، یامینی رنگان، مدیرعامل ما این مفهوم را معرفی کرد که ما از بحران قطع ارتباط رنج می‌بریم – داده‌ها و سیستم‌های قطع شده، مشتریان قطع شده و افراد قطع شده.

اگر از مدیر ارشد مشتریان ما، راب گیگلیو بپرسید، او می‌گوید برای اینکه مشتریان شما احساس ارزشمندی کنند، به ابزارهایی نیاز دارند تا همانطور که انجام می‌دهند تکامل یابند. توانمندسازی مشتریانمان برای رشد بهتر با ایجاد ارتباطات عمیق و پایدار با مشتریانشان، اولویت اصلی HubSpot است.

به همین دلیل است که من بسیار مفتخرم که برای دومین سال متوالی، HubSpot به عنوان یک رهبر در Gartner® Magic Quadrant™ برای پلتفرم‌های اتوماسیون بازاریابی B2B با مرکز بازاریابی در حال ارزیابی انتخاب شده است.

راه حل های پلتفرم همیشه به عنوان یک فروشگاه برای تمام نیازهای یک بازاریاب شناخته شده اند.

و همانطور که در سال گذشته بحث کردم، HubSpot وعده پلتفرم را از طریق راه حل در سطح جهانی ما که قدرت را فدای سهولت استفاده نمی کند، انجام داد.

آن ها نیاز دارند ارتباط.

مواجهه با بحران قطع ارتباط

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که ارتباطی با هم ندارند – با یکدیگر، با افرادی که با آنها کار می‌کنیم، یا در این مورد، با شرکت‌هایی که با آنها تجارت می‌کنیم، ارتباط نداریم. در زمانی که ارتباط اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد – این یک مشکل بزرگ است.

مرکز بازاریابی که بر اساس CRM مبتنی بر تجارت ما ساخته شده و توسط یک شبکه پشتیبانی قوی، اکوسیستم شریک، و بازار یکپارچه پشتیبانی می‌شود، داده‌های مشتریان ما را کاملاً یکپارچه می‌کند و به آنها انعطاف‌پذیری می‌دهد تا در پلتفرم با رشد کسب‌وکار رشد کنند.

در حال ادامه ارائه اتصال

ایجاد مسائل ارتباطی مشتریان می‌خواهند با قدرت، سهولت و پشتیبانی که به آنها در مقیاس‌پذیری کمک می‌کند، احساس کنند شناخته شده و ارزشمند هستند.

آن ابزارها را به آنها بدهید و آنها به طور طبیعی فرآیندهای قوی تر و کارآمدتر را تنظیم خواهند کرد.

تیم‌های متحد که روی سیستم‌های متحد کار می‌کنند، به تجربه‌های مرتبط و ثابتی برای مشتریان تبدیل می‌شوند. ایجاد این چیزی است که منجر به اعتماد و در نهایت مشتریان وفادار می شود.

ورود به عصر مشتری متصل

آنها نه تنها مالکیت داده های شخصی خود را پس می گیرند، بلکه به یکدیگر اعتماد بیشتری دارند و از شرکت هایی که با آنها تجارت می کنند انتظار انعطاف و ارزش بیشتری دارند. و این وظیفه ماست که آن را برطرف کنیم، آنها را در ارتباط نگه داریم و همچنان به برند خود اعتماد کنیم. اما چگونه؟

گفتنی است، در چند سال اخیر چیزهای زیادی تغییر کرده است و در نتیجه نیازهای مشتریان ما در حال تغییر است. اگرچه راه‌حل‌های پلت‌فرم هنوز پاسخگو هستند، مشتریان به چیزی بیش از وعده فناوری قوی نیاز دارند.

در نتیجه، مشتریان ما به گونه‌ای متفاوت با محصولات و کسب‌وکارها تعامل دارند – آنها محتاط هستند و به برندها دیر اعتماد می‌کنند.

HubSpot همیشه مشتری را در اولویت قرار داده است، و ما با اولویت دادن به اتصال واقعی و ادامه ساخت محصولاتی که نیازهای دائماً در حال تغییر کسب و کارهای رو به رشد را برآورده می کنند، این تعهد را دوچندان می کنیم.