به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
حقایق در مورد درب بطری های Snapple یک درخشش با هوش مصنوعی است.
در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر (که بخشی از آن توسط هوش مصنوعی نوشته شده است) این شرکت نوشیدنی Snapple fAIct Generator را معرفی کرد، ابزاری آنلاین که به کاربران اجازه می دهد حقایق سرگرم کننده را با کلیک یک دکمه کشف و به اشتراک بگذارند.
عرضه این ابزار همزمان با بیستمین سالگرد Snapple Real Facts® است، و اکنون این برند از مشتریان دعوت می کند تا با مراجعه به وب سایت یا اسکن کد QR روی یک بطری Snapple حقایق خود را ایجاد کنند. حقایق تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط Snapple ذخیره و بررسی خواهد شد و برخی از آنها ممکن است در سال 2024 در درب بطری ها نمایش داده شوند.
بازاریابی تعاملی برای چندین دهه بخشی از استراتژی بازاریابی اسنپل بوده است. در دهه 90، این برند مجموعهای از آگهیهای تجاری موفق را اجرا کرد که در آن وندی کافمن، کارمند اسنپل، که به بانوی اسنپل معروف شد، در حال خواندن نامههای طرفداران مشتریان بود.
در طول 20 سال گذشته، تیم اسنپل 1677 واقعیت را به اشتراک گذاشته است، اگرچه صحت برخی از حقایق به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است. Snapple به Mint Mobile میپیوندد که اولین پذیرنده استفاده آشکار از هوش مصنوعی مولد در بازاریابی خود است.
قطعات بازاریابی
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
TikTok ویژگیهای جدیدی را به سرویس Promote خود اضافه میکند که هدف آن کمک به کسبوکارهای کوچک برای اجرای روان کمپینها است.
توییتر بیش از نیمی از تبلیغ کنندگان خود کاهش هزینه تبلیغات را داشته است.
نبرد ابزارهای هوش مصنوعی: آنچه بازاریابان باید در مورد ChatGPT، Google’s Bard و Bing Chatbot Microsofit بدانند.
تبلیغات اسنپ چت: بهترین قالب های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان جدید
تبلیغات Super Bowl: مجموعه ای از 30 بهترین تبلیغات تمام دوران.