
کسب و کارها، سازندگان و کاربران روزمره می توانند از Spotlight برای دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش تعامل آنها استفاده کنند.
علاوه بر این، نامهای نمایشی فقط برای کاربران عمومی که 18 سال یا بیشتر دارند ظاهر میشود، اما کاربران خصوصی نیز میتوانند ویدیوهای انتخابی را در Spotlight به اشتراک بگذارند.
TikTok دارای برگه “For You” است، Instagram دارای برگه “Explore” و YouTube دارای Shorts است. در حال حاضر، اسنپ چت دارای تب “Spotlight” است.
خوب، اسنپ چت گفت که آنها Spotlight را برای پاداش دادن به خلاقیت، صرف نظر از تعداد فالوورها و دسترسی به پروفایل، ایجاد کردند. به همین دلیل است که هر کاربری می تواند برای Spotlight محتوا ایجاد کند و تعداد فالوورها به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر گرفته نمی شود.
آنچه در نظر گرفته می شود موارد زیر است:
- زمان تماشا
- دوست دارد
- سهام
- پرش می کند
- علایق کاربر
سپس، اسنپ چت Spotlight Replies را معرفی کرد که به کسب و کارها و سازندگان اجازه می دهد فقط نظرات انتخابی خود را از یک مجموعه از پیش فیلتر شده نمایش دهند.
دو راه برای ارسال در Spotlight وجود دارد: در دستگاه تلفن همراه و روی دسکتاپ.
تفاوت آن با سایر پلتفرم های اجتماعی این است که به کاربران اجازه نمی دهد نظرات خود را در مورد ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در Spotlight ارسال کنند. هنگامی که برای اولین بار در نوامبر 2020 معرفی شد، کاربران فقط می توانستند لایک کنند و به اشتراک بگذارند.