Spotlight در اسنپ چت چیست؟ هر آنچه را که باید بدانید کشف کنید

راهنمای رایگان اسنپ چت ما را دانلود کنید تا یاد بگیرید چگونه از آن برای کسب و کار خود استفاده کنید.

قبل از اینکه بتوانید ویدیوی خود را ارسال کنید، باید دستورالعمل های Snapchat را رعایت کنید. ویدیوی شما باید:

  • بین پنج تا 60 ثانیه باشد.
  • عمودی باشد، نسبت ابعاد حداقل 3:4 باشد.
  • صدا و تصویر واضح داشته باشید.
  • فقط محتوای اصلی و موسیقی را از کتابخانه دارای مجوز ارائه دهید.
  • محصولات یا خدمات حمایت شده از جمله پیوندها و پیوست‌ها را نشان نمی‌دهد.
  • محتوای ویژه مناسب برای مخاطبان بالای ۱۳.
  • عاری از واترمارک از سایر سیستم عامل های اجتماعی باشید.

چگونه اسنپ چت تصمیم می گیرد که کدام محتوا را در Spotlight به نمایش بگذارد

اگر در حال حاضر از اسنپ چت استفاده می کنید، این ویژگی جدید راه دیگری را برای دستیابی به اهداف بازاریابی برای شما باز می کند.



منبع

برای تشویق پذیرش، اسنپ چت صندوق پاداش Spotlight را ایجاد کرد تا به سازندگان برتر خود بپردازد – اگرچه، طبق گزارش اخیر Techcrunch، این صندوق در دو سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

ویژگی های Spotlight Snapchat

شما می دانید که Snapchat Spotlight چگونه کار می کند، اما سوال اینجاست که چگونه می توانید در آن برجسته شوید؟

Spotlight، یکی از جدیدترین ویژگی‌های اسنپ چت، یک تب در برنامه است که ویدیوهای ویروسی کوتاه مدت را از مشاغل، سازندگان و کاربران روزمره تبلیغ می‌کند.

فوکوس فوری

منبع ویدیو

نحوه استفاده از Snapchat Spotlight

منبع تصویر

کشف کنید که آخرین برگه Spotlight اسنپ چت چیست، الگوریتم چگونه کار می کند، و چگونه می تواند به برندها کمک کند تا دسترسی خود را دو برابر کنند.