Spotlight در اسنپ چت چیست؟ هر آنچه را که باید بدانید کشف کنید

سپس، اسنپ چت Spotlight Replies را معرفی کرد که به کسب و کارها و سازندگان اجازه می دهد فقط نظرات انتخابی خود را از یک مجموعه از پیش فیلتر شده نمایش دهند.

قبل از اینکه بتوانید ویدیوی خود را ارسال کنید، باید دستورالعمل های Snapchat را رعایت کنید. ویدیوی شما باید:

  • بین پنج تا 60 ثانیه باشد.
  • عمودی باشد، نسبت ابعاد حداقل 3:4 باشد.
  • صدا و تصویر واضح داشته باشید.
  • فقط محتوای اصلی و موسیقی را از کتابخانه دارای مجوز ارائه دهید.
  • محصولات یا خدمات حمایت شده از جمله پیوندها و پیوست‌ها را نشان نمی‌دهد.
  • محتوای ویژه مناسب برای مخاطبان بالای ۱۳.
  • عاری از واترمارک از سایر سیستم عامل های اجتماعی باشید.

چگونه اسنپ چت تصمیم می گیرد که کدام محتوا را در Spotlight به نمایش بگذارد

فوکوس فوری

دو راه برای ارسال در Spotlight وجود دارد: در دستگاه تلفن همراه و روی دسکتاپ.

TikTok دارای برگه “For You” است، Instagram دارای برگه “Explore” و YouTube دارای Shorts است. در حال حاضر، اسنپ چت دارای تب “Spotlight” است.

کانون توجه اسنپ چت

علاوه بر این، نام‌های نمایشی فقط برای کاربران عمومی که 18 سال یا بیشتر دارند ظاهر می‌شود، اما کاربران خصوصی نیز می‌توانند ویدیوهای انتخابی را در Spotlight به اشتراک بگذارند.

Spotlight، یکی از جدیدترین ویژگی‌های اسنپ چت، یک تب در برنامه است که ویدیوهای ویروسی کوتاه مدت را از مشاغل، سازندگان و کاربران روزمره تبلیغ می‌کند.

فوکوس فوری

تفاوت آن با سایر پلتفرم های اجتماعی این است که به کاربران اجازه نمی دهد نظرات خود را در مورد ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در Spotlight ارسال کنند. هنگامی که برای اولین بار در نوامبر 2020 معرفی شد، کاربران فقط می توانستند لایک کنند و به اشتراک بگذارند.

آنچه در نظر گرفته می شود موارد زیر است:

  • زمان تماشا
  • دوست دارد
  • سهام
  • پرش می کند
  • علایق کاربر

اگر در حال حاضر از اسنپ چت استفاده می کنید، این ویژگی جدید راه دیگری را برای دستیابی به اهداف بازاریابی برای شما باز می کند.



منبع

شما می دانید که Snapchat Spotlight چگونه کار می کند، اما سوال اینجاست که چگونه می توانید در آن برجسته شوید؟

خوب، اسنپ چت گفت که آنها Spotlight را برای پاداش دادن به خلاقیت، صرف نظر از تعداد فالوورها و دسترسی به پروفایل، ایجاد کردند. به همین دلیل است که هر کاربری می تواند برای Spotlight محتوا ایجاد کند و تعداد فالوورها به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر گرفته نمی شود.

منبع ویدیو

نحوه استفاده از Snapchat Spotlight

برای تشویق پذیرش، اسنپ چت صندوق پاداش Spotlight را ایجاد کرد تا به سازندگان برتر خود بپردازد – اگرچه، طبق گزارش اخیر Techcrunch، این صندوق در دو سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

ویژگی های Spotlight Snapchat

کسب و کارها، سازندگان و کاربران روزمره می توانند از Spotlight برای دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش تعامل آنها استفاده کنند.

کشف کنید که آخرین برگه Spotlight اسنپ چت چیست، الگوریتم چگونه کار می کند، و چگونه می تواند به برندها کمک کند تا دسترسی خود را دو برابر کنند.