Ubersuggest در مقابل Ahrefs: مقایسه ابزار SEO


امروزه ابزارهای سئو زیادی در اختیار شماست.

با رشد روزافزون دیجیتال مارکتینگ، صنعت باید به سرعت خود را تطبیق دهد. بنابراین، ابزارهایی که استفاده می‌کنید باید به شما کمک کنند هوشمندانه‌تر و نه سخت‌تر کار کنید.

تحقیق کلمات کلیدی و استراتژی سئو بخش های اساسی برنامه بازاریابی شما هستند. همه اینها بخشی از گردش کار شما برای جذب مخاطبان بزرگتر است – چیزی که به طور کلی کمپین بازاریابی شما را تکمیل می کند.

برای ایجاد یک استراتژی سئو قوی، باید با یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند شروع کنید. بنابراین، کدام را باید انتخاب کنید؟

به عنوان دو نام محبوب در فضای سئو، ابزار من Ubersuggest اغلب با Ahrefs مقایسه می شود.

می دانم به چه فکر می کنید: “خب، کدام یک بهتر است؟”

هنگام ارزیابی منابع SEO مانند Ubersuggest در مقابل Ahrefs، سهولت استفاده، ویژگی ها، عملکرد و قیمت را در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به هر سه بیاندازیم تا تفاوت‌های بین این دو ابزار سئو قوی را بررسی کنیم.

استفاده از Ubersuggest برای سئو

صفحه اصلی Ubersuggest.

با Ubersuggest، هدف من این است که اطمینان حاصل کنم که بینش های مورد نیاز خود را به آسانی هر چه بیشتر دریافت می کنید.

ما داشبورد را برای پیمایش ساده نگه داشتیم، مهم نیست در چه سطحی در سفر SEO خود هستید.

شما می خواهید بتوانید مراحل بعدی خود را به وضوح برنامه ریزی کنید، نه اینکه با اعدادی که هنوز درک نکرده اید بمباران نشوید. در نوار پیمایش ما، همه چیزهایی را که برای حفظ استراتژی خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

نمای کلی بک لینک برای neilpatel.com با استفاده از Ubersuggest.

کلمات کلیدی یا سایت های رقیبی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید تایپ کنید. می توانید مرور کلی هر دسته را ببینید یا ایده های محتوا و کلمات کلیدی پیشنهادی را تولید کنید.

ماوس را روی بخش ها نگه دارید و ببینید اعداد واقعاً چه معنایی دارند. من ویژگی دکمه را دوست دارم که توضیح می دهد در مورد معیارهایی مانند اعتبار دامنه یا بک لینک ها چه چیزی “خوب” یا حتی “شگفت انگیز” در نظر گرفته می شود. این مانند یک برگه تقلب برای تعیین سریع اینکه آیا در مسیر درستی هستید یا خیر.

به سرعت متوجه خواهید شد که چرا Ubersuggest هم ابزاری برای مبتدیان است و هم چیزی که متخصصان در جعبه ابزار SEO خود می خواهند.

امکانات

آنچه در ابتدا Ubersuggest را از سایر ابزارهای سئو متمایز می کرد، خروجی ایده های کلمات کلیدی بود. ما از آن زمان به بعد ویژگی های ارزشمندی را اضافه کرده ایم.

با گزارش های جامع صفحه سئو، خواهید دید که چگونه در همه چیز از URL ها گرفته تا استفاده از کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید. همچنین خواهید دید که ترافیک سایت شما از کجا می آید و بک لینک های شما. شما حتی می‌توانید یک ممیزی سایت انجام دهید که به شما می‌گوید چگونه مشکلات سئو را برطرف کنید و در سلامت SEO خوب بمانید.

Labs، جدیدترین ویژگی ما، شامل تجسم کلمات کلیدی و لیست کلمات کلیدی است که به عنوان مجموعه ای از کلمات کلیدی مشابه کار می کنند. می توانید از ایده های کلیدواژه برای شکل دادن به موضوعات و گسترش ایده های محتوا استفاده کنید.

تجسم کلمه کلیدی برای اصطلاح پرورش دهنده حیوانات خانگی، با استفاده از ubersuggest.
ابزار تجسم کلمه کلیدی از ubersuggest.

این ویژگی ها به ما برتری می دهد. مهمتر از همه، ما به شما گوش می دهیم تا این پیشنهادات را شکل دهید.

شما به ما گفتید که چه چیزی می خواهید از این ابزار ببینید. اکنون ما از داده ها استفاده می کنیم تا به شما کمک کنیم از رقبای خود پیشی بگیرید و به اهداف خود برسید.

قیمت گذاری

من می دانم که وقتی کسب و کار خود را توسعه می دهید، بودجه شما مهم است.

به همین دلیل است که ما ویژگی های Ubersuggest را به صورت رایگان در دسترس داریم. روش کار این است که شما یک کمک هزینه جستجوی روزانه در ویژگی های رایگان دریافت می کنید. این یک راه عالی برای آزمایش Ubersuggest و آشنایی با پلتفرم است.

اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، یک حساب پولی قابلیت های بیشتری و ابزارهای انحصاری را ارائه می دهد. ما فکر می کنیم که شما.

نکته زیبای Ubersuggest امکان خزیدن در سایت شماست. شما به سرعت متوجه خواهید شد که چه زمانی باید محورها را ایجاد کنید زیرا داده ها فوراً خطاها را به شما اطلاع می دهند.

مدل قیمت گذاری Ubersuggest.

قیمت گذاری با Ubersuggest در مقابل Ahrefs به طور قابل توجهی پایین تر است.

اگر به ویژگی‌های بیشتر و ظرفیت جستجوی بیشتر نیاز دارید، ما بسته‌ای به قیمت 29 دلار در ماه ارائه می‌دهیم. سایر گزینه های ماهانه به یک طرح تجاری با 49 دلار در ماه و طرح سازمانی با 99 دلار در ماه تقسیم می شوند. اگر چندین وب سایت را مدیریت کنید، عالی هستند، زیرا با جستجو، پشتیبانی و عملکرد بیشتر همراه هستند.

دردسر قبض ماهانه را نمی خواهید؟ نسخه مادام العمر ما را دریافت کنید، قیمت ثابتی را از قبل پرداخت کنید، و همه چیز آماده است.

هدف من این است که Ubersuggest را مقرون به صرفه و آسان برای استفاده نگه دارم.

همه چیز به شما کمک می کند در سئو برنده شوید و ترافیک خود را افزایش دهید.

افکار مشتری

یادگیری درباره نظرات مشتریان در مورد Ubersuggest من را هیجان زده می کند.

بازخورد را دریافت می‌کنم و یاد می‌گیرم که به‌روزرسانی‌ها در کجا باید اتفاق بیفتد تا تجربه کاربری بهتری داشته باشم. به غیر از تایید Ubersuggest به عنوان یک پلت فرم بسیار مورد توجه، کاربران آن را ارزشمند می دانند.

وقتی کاربران به دلیل تغییر از پلتفرم دیگر به Ubersuggest اشاره می کنند، اغلب به دلیل قیمت بالاتر و قابلیت استفاده پلتفرم دیگر است.

Ubersuggest همه چیز در مورد هزینه کم با ارزش بالا است.

روز من را می بینم که کسانی که خود را متخصص سئو نمی دانند احساس می کنند نیازهایشان با این ابزار پوشش داده شده است.

استفاده از Ahrefs برای سئو

صفحه اصلی Ahrefs.

Ahrefs به عنوان مجموعه ای از ابزارهای SEO طبقه بندی می شود.

این منبع پیشرفته سئو به شما اطلاعاتی در مورد بازاریابی محتوا می دهد. این به کاربران کمک می کند موفقیت رقبا و کلمات کلیدی با رتبه بالا را بررسی کنند. همچنین یک رویکرد بک لینک منحصر به فرد را ارائه می دهد تا به شما در تصمیم گیری بهتر در تولید محتوا کمک کند. چیزی که ابزار بک لینک Ahrefs را منحصر به فرد می کند، توانایی آن در کشف لینک های داخلی است تا شما در میان ویژگی های دیگر بر روی آنها بسازید.

اگر شما یک مبتدی کامل در نرم افزار آنها هستید، آنها راهنمای کاملی دارند تا شما را در همه این موارد راهنمایی کنند.

Ahrefs می داند که پیشی گرفتن از رقبا برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار مهم است. آنها تاکید می کنند که چگونه می توانید ترافیک بیشتری به دست آورید و چگونه می توانید با ترافیک سایت در یک پلاتو حرکت کنید.

مطالعه کلمات کلیدی آنها حیاتی ترین داده ها را برای کاربران ارائه می دهد. این تنها بخشی از گزارش های داده ای است که آنها ارائه می دهند. بنابراین، بیایید به همه ویژگی‌ها نگاه کنیم تا ببینیم چگونه نتایج مشتری را شکل می‌دهد.

امکانات

ترافیک ارگانیک و مرور کلی کلمه کلیدی با استفاده از Ahrefs.

کمک های اصلی برای کاربران به دسته هایی مانند Ubersuggest تقسیم می شوند. Site Explorer، Content Explorer، Keyword Explorer و Site Audit وجود دارد.

Site Explorer عملکرد صفحات وب مختلف را گزارش می دهد، در حالی که Content Explorer به شما امکان می دهد صفحات وب با عملکرد برتر را جستجو کنید. در Site Explorer، سه ابزار SEO وجود دارد: تحقیق ترافیک ارگانیک، جستجوگر بک لینک و تحقیق ترافیک پولی. آنها هر کدام به شما در اندازه گیری داده ها از طریق تحقیقات رقابتی کمک می کنند.

در Content Explorer، می‌توانید جستجوی خود را ترکیب و مطابقت دهید تا محتوایی با عملکرد بالا پیدا کنید. با گزینه‌های فیلتر، می‌توانید محل اضافه کردن ایده‌های جدید را هنگام تولید محتوای خود تجزیه و تحلیل کنید.

این با Keyword Explorer سازگار و مرتبط است، که نرخ کلیک (CTR) و حجم جستجوی ماهانه را برای کلمات کلیدی خاص ایجاد می‌کند. این آمار کلمات کلیدی، از جمله داده های مربوط به حجم جستجو، تجزیه و تحلیل دشواری کلمه کلیدی، و چند گزارش دیگر را برمی گرداند.

جستجوگر محتوای Ahrefs.
مرور کلی کلمه کلیدی Ahrefs در مورد آب میوه های سالم.

همانند Ubersuggest، یک ویژگی Site Audit نیز وجود دارد. این به شما نشان می دهد که سایت شما به پاکسازی در سطح صفحه نیاز دارد و کجا می توانید تنظیمات را انجام دهید.

قیمت گذاری

Ahrefs برنامه های مختلفی از Lite تا Enterprise دارد.

اگر یک سایت واحد را مدیریت می کنید، برنامه Lite با قیمت 99 دلار در ماه بهترین گزینه شما است. گزینه های دیگر شامل طرح استاندارد برای 199 دلار در ماه یا 399 دلار در ماه برای طرح پیشرفته است. اگر آژانسی هستید که به دنبال تخصص آنها هستید، 999 دلار در ماه برای طرح Enterprise هزینه شروع است.

اگر مطمئن نیستید چه سطحی را باید انتخاب کنید، در Ahrefs Webmaster Tools ثبت نام کنید تا دسترسی محدود و رایگان به Site Explorer و Site Audit خود داشته باشید. سپس، اگر تصمیم گرفتید که به ویژگی های بیشتری نیاز دارید، می توانید ارتقا دهید. اگر مناسب نباشد، می‌توانید ببینید که این ابزار چگونه به شما و کسب‌وکارتان کمک می‌کند، بدون اینکه ریسک زیادی را متحمل شوید.

افکار مشتری

کاربران از Ahrefs به عنوان یک راه حل همه کاره یاد می کنند.

بسیاری از بررسی‌کنندگان احساس می‌کنند که این ابزار نیازهای آنها را در سطح کسب‌وکار برآورده می‌کند، و آن را به اولویت اصلی آنها برای یک ابزار SEO تبدیل می‌کند. کاربران قدیمی بیان می کنند که به روز رسانی ها معمولاً به نفع تیزتر کردن استراتژی سئو آنها هستند.

این توجه به جزئیات همان چیزی است که کاربران را وادار می‌کند به اطراف بمانند.

ویژگی های به روز رسانی منظم و توسعه سریع راه حل ها از دیگر مواردی است که کاربران متوجه آن می شوند و از آنها قدردانی می کنند. کاربران اظهار کرده اند که سئو را جدی می گیرند و آموزش هایی که Ahrefs ارائه می دهد، آن را به ابزار سئوی ضروری تبدیل می کند.

Ubersuggest در مقابل Ahrefs: ابزار SEO بهتر چیست؟

هر دو ابزار نام های بزرگی در سئو هستند.

وقتی به ویژگی‌ها، قیمت‌ها و بازخورد مشتریان نگاه می‌کنیم، هر دو جایگاه بسیار مثبتی دارند.

به غیر از چند تفاوت در ویژگی ها – که هر گزینه را منحصر به فرد می کند – مقرون به صرفه بودن یک معامله بزرگ برای مشاغل است. اگر انتخاب شما به قیمت کلی خلاصه می شود، Ubersuggest مقرون به صرفه ترین گزینه است.

با این حال، اگر قیمت مناسب باشد، می توانید از آنها برای نتایج سئوی بهتر استفاده کنید.

آیا می توانید از Ubersuggest و Ahrefs با هم استفاده کنید؟

لازم نیست Ahrefs در مقابل Ubersuggest باشد. می توانید از آنها با هم استفاده کنید.

در حالی که پلتفرم‌ها قابل مقایسه هستند، هر کدام ویژگی‌هایی دارند که دیگری نمی‌تواند برای کاربران مفید باشد.

به عنوان مثال، Labs در Ubersuggest در مقابل Ahrefs وجود دارد که ردیابی بک لینک داخلی را ارائه می دهد.

سپس می‌توانید از هر دو ابزار با هم استفاده کنید تا ببینید کجا می‌توانید فرصت‌های کلمات کلیدی، به‌ویژه گزینه‌های دم بلند را به حداکثر برسانید، و لینک‌های داخلی را تا حد امکان در محتوای خود چرخانید.

بنابراین، داشتن هر دو در بسیاری از موارد معقول است. مهمتر از همه، Ahrefs و Ubersuggest می خواهند شما را در سئو برنده ببینند.

نتیجه

چندین ابزار سئو قدرتمند در بازار وجود دارد. مطمئن شوید که همه ویژگی‌ها را قبل از ورود به یک حساب پولی آزمایش کرده‌اید. تمام ارزش های ارائه شده به ایجاد محتوا، وبلاگ و استراتژی های رتبه بندی SEO شما کمک می کند.

هنگام سنجش Ahrefs در مقابل Ubersuggest، ارزش کلی را در نظر بگیرید. نقطه قیمت و عملکرد منبع همان چیزی است که کسب و کارهایی مانند شما هنگام توسعه با ابزارهای گردش کار به دنبال آن هستند.

بنابراین، توصیه من این است که طرح هر ابزار را در پایین ترین سطح امتحان کنید. پس از به کار انداختن هر دو ابزار، متوجه خواهید شد که کدام یک برای ارتقای استراتژی سئوی خود بهتر است.

با استفاده از Ubersuggest در مقابل Ahrefs توانسته اید چه کاری انجام دهید؟ آیا از هر دو راه حل برای نیازهای سئوی خود استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید



منبع