
بروزرسانی: 23 تیر 1404
Ubersuggest & AnswerThePublic: بازی SEO خود را ارتقا دهید
با روندهای سئو و بهترین شیوه ها همراه باشید.
به من گوش کن.
به عنوان مثال، می توانید چشم اندازی منحصربه فرد برای «بهترین هدفون هایی که با رنگ پوست من مطابقت دارند» به ارمغان بیاورید.
شما باید راه حل آنها باشید.
همانند «سوالات»، AnswerThePublic «حروف اضافه» را به این زیر مجموعه ها تقسیم می کند: برای، می تواند، با، بدون، نزدیک، به، و هست.
مهم نیست که چه تغییراتی در کلمات کلیدی تایپ می کنند، هدف عموم روشن است: این مشکل را برای ما حل کنید.
ما نگرانی مردم را در مورد مقرون به صرفه بودن در نظر می گیریم و از طریق تصویری که به آنها کمک می کند بهترین محصول را با اطمینان انتخاب کنند، به آن رسیدگی می کنیم.
شما می توانید این موارد را در یادداشت های خود حفظ کنید. از میان فهرست ها، آن هایی را انتخاب می کنید که می دانید می توانند بازده سرمایه گذاری جدی را ارائه دهند.
اکنون که پاسخ AnswerThePublic را به دست آوردید، بیایید آن را با Ubersuggest ترکیب کنیم.
سپس، یک آهنگ برای زمان بندی محتوای خود تنظیم کنید.
فقط حرف من را قبول نکن
شما اعتبار برند را با پاسخ دادن به سوالات ذهن آنها ایجاد خواهید کرد.

از این ایده ها برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که اعتبار دامنه شما را افزایش دهد.
این ابزار معدن طلایی از بینش مشتری را برای ایجاد محتوای مفید و متحول کننده بازی ارائه می دهد.
پیشنهادات «مقایسه» با زیرمجموعه های در مقابل/در مقابل، و، مانند، و یا بسیار خاص هستند.
با گوش دادن به موتورهای جستجو مانند Google، AnswerThePublic هر عبارت مفید و پرسشی را که مردم در رابطه با تحقیقات کلمه کلیدی شما می پرسند تولید می کند.
نه تنها استفاده از آن بسیار آسان است، بلکه موضوعات جستجویی را که احتمالاً به آنها فکر نمی کردید، نشان می دهد.
شاید شما دچار یک ایده جدید یوتیوب شده باشید.
پس از یک بررسی سریع، خواهید فهمید که می خواهید با کدام یک شروع کنید. می توانید دیگرانی را که به تحقیق بیشتری نیاز دارند، برای آینده نجات دهید.
باور کنید زیرا وقتی کسی سوال یا فکری دارد و شخصی به او می گوید "فقط آن را در گوگل" جستجو کنید، گوگل دقیقاً همان جایی است که می رود.
این دو با هم فرمول مخفی استراتژی سئوی شما هستند.
به اشتراک گذاری این نتایج با تیم خود باعث ایجاد یک جلسه طوفان فکری سالم می شود.
نمونه هدفون را به خاطر دارید؟ بیایید به آن بچسبیم.
به یاد داشته باشید، لازم نیست از تمام نتایج جستجویی که AnswerThePublic ایجاد می کند استفاده کنید. روی نتایجی که می دانید خود و تیمتان می توانید به خوبی اجرا کنید تمرکز کنید.

با استفاده از همان روشی که در AnswerThePublic استفاده کردیم، "بهترین هدفون" را به Ubersuggest وصل کنید.


مخاطبان شما پاسخ ها را به شما می دهند، پس گوش کنید – و سپس آنچه را که می خواهند به آنها بدهید.
به عنوان مثال، "بهترین هدفون های زیر 100 دلار در حال حاضر کدامند؟" جلب توجه است
محتوای بصری در حال حاضر مرسوم است، بنابراین برقراری ارتباط با مخاطبان خود از طریق YouTube یک راه عالی برای ارتباط است.
پس از همه، شما متخصص موضوع در این صنعت هستید، درست است؟
چگونه می خواهید از این داده ها استفاده کنید؟
اونجا میتونم کمکت کنم
همانطور که از نام آن پیداست، می توانید از این کلمات کلیدی برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که به سوالاتی که افراد از موتورهای جستجو می پرسند پاسخ دهد.
استفاده از Ubersuggest و AnswerThePublic برای گوش دادن به جستجو، استراتژی سئوی شما را تقویت می کند.
مرحله بعدی این است که مکان و زبان خود را از بین گزینه های ارائه شده انتخاب کنید. سپس دکمه جستجو را بزنید.
بخش "سوالات" گزارش دارای زیرمجموعه های زیر است: چه، چگونه، می تواند، چه زمانی، چه کسی، چرا، کدام، اراده، کجا، و هستند.
اگر "ایرباد" را در AnswerThePublic قرار دهید، حدس و گمان را حذف خواهید کرد و خواهید دید که افراد دقیقاً چه عبارات و سوالات مرتبطی را جستجو می کنند.
با استفاده از داشبورد، بیایید ایده های محتوایی را در زیر «کلمات کلیدی» و زوم کردن نتایج در زیر «ایده های محتوا» دریافت کنیم.

اکنون، می توانید با ورود چیزهای جدید به بازار، محتوای خود را با فضایی برای چرخش به صورت دسته بندی کنید.

بنابراین، امروز قصد دارم نحوه استفاده از AnswerThePublic را به شما نشان دهم.
همه کلمات کلیدی مرتبط دیگر خوانندگان را به سمت محتوای شما سوق می دهد - محتوایی که به طور خاص با آنها صحبت می کند. اینها افرادی هستند که در فرآیند خرید بسیار طولانی هستند یا آماده تبدیل هستند.
اگر نه، پیروی از نکات من در مورد این ابزارها قطعاً شما را به آنجا می رساند.
استفاده از Ubersuggest و AnswerThePublic برای ایجاد استراتژی سئوی خود
مزیت محتوای ویدیویی این است که می توانید آن را به بخش های کوچک تر تقسیم کنید و از آن به عنوان محتوای ویدیویی کوتاه در سایر کانال های اجتماعی استفاده کنید.
هیچ کس دیگری این کار را در بازار اسپیکر و هدفون انجام نداده است. بعلاوه، ظاهری مجزا می دهد که بسیار شیک به نظر می رسد. اینگونه بود که این برند خود را متمایز کرد و در یک سلبریتی بزرگ که با مد همسو می شود، استفاده کرد.

این گزارش 370 نتیجه را به پنج دسته تقسیم می کند:
- سوالات
- حروف اضافه
- مقایسه ها
- حروف الفبا
- مربوط

اکنون، بیایید ببینیم چگونه می توان همه داده های AnswerThePublic را با ابزار Ubersuggest به موفقیت تبدیل کرد.
ترکیب AnswerThePublic با Ubersuggest
از محتوای رتبه بالایی که با Ubersuggest پیدا کردیم و ترکیبی از نتایج جستجو از AnswerThePublic، دو چیز را می آموزیم:
- مخاطبان شما به دنبال بهترین هدفون ها با قیمت «X» هستند.
- کدام مارک (ها) بهترین هدفون های گوشی را در بازار می سازد.
AnswerThePublic اینگونه کار می کند.
Beats by Dre اخیراً برای ارائه تصویری بصری با کیم کارداشیان برای ایجاد هدفون هایی که با رنگ پوست شما مطابقت دارند، همکاری کرده است.

فقط به خروجی داده نگاه کنید.
خوبی این پلتفرم ها این است که در حین جمع آوری داده های بسیار ساده و ساده هستند (برخی از داده هایی که حتی نمی دانستید به آنها نیاز دارید).
متوجه خواهید شد که بین سوالاتی که مردم می پرسند تفاوت های زیادی وجود دارد.
من فکر می کنم بهترین نتایج از یافته های AnswerThePublic از نتایج "سوالات" حاصل می شود. آنها را با نتایج Ubersuggest جفت کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید.
اما باور نکن چون گفتم.
فرض کنید در بازار اسپیکر و هدفون رقابت می کنید. از بالای سر خود، نمی توانید حدس بزنید که همه می خواهند در مورد بلندگوها و هدفون بدانند.
همانطور که می دانید سئو بهترین دوست شما برای قرار گرفتن در مقابل این مخاطبان خواهد بود. تهیه لیستی از 10 کلمه کلیدی یا بیشتر به شما کمک می کند تا به سرعت تصمیم بگیرید که محتوای شما باید در اطراف چیست.

خودتان آنها را امتحان کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.
به این ترتیب در مورد موفقیت محتوای خود به روز خواهید ماند.
چه حوزه هایی را می خواهید در گوش دادن به جستجو بهبود ببخشید که AnswerThePublic می تواند به آنها کمک کند؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو - حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی - استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
این ها برای ذخیره در فایل های کلیدواژه دم بلند شما مفید خواهند بود.
آنچه مخاطبان شما در مورد آن صحبت می کنند همان چیزی است که نتایج نشان می دهد.
هر جستجو مانند فرصتی برای انتخاب مغز مشتری است. آنچه آنها در مورد نام تجاری، پیشنهادات و صنعت شما فکر می کنند - همه در زمان واقعی محاسبه می شود. اگر برای شنیدن آنچه آنها می گویند متمایل شوید، پاسخ های کاملی دریافت خواهید کرد.
با جستجویی که انجام دادم، حداقل 55 فرصت برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با "بهترین هدفون" وجود دارد.

اولین قدم این است که کلمه کلیدی تحقیق خود را وارد کنید.
به احتمال زیاد هیچ کس برای بازار هدف شما به این موارد پاسخ نداده است، بنابراین اکنون می توانید.
جفت کردن این ابزار ایده پردازی کلمه کلیدی با Ubersuggest، استراتژی سئوی شما را در دنده پنجم قرار می دهد.
AnswerThePublic چیست؟
از 370 نتیجه یافت شده، می توانید آنها را بر اساس دسته بندی تجزیه و تحلیل یا دانلود کنید.
بیایید نحوه استفاده از AnswerThePublic را بررسی کنیم تا بتوانید ایده ها و موضوعات کلیدی استفاده نشده را در جایگاه خود کشف کنید.
نحوه استفاده از AnswerThePublic: یک مثال
بنابراین، مسیر آجر زرد داده ای را که هر ابزار ارائه می دهد دنبال کنید، به لطف محتوای خود در SERP عالی و قدرتمند خواهید بود.
نتیجه
با انتشار محتوای متقاعدکننده، خود را به عنوان بهترین برای این محصولات معرفی کنید.
«بهترین هدفون های هدفون» را وارد می کنم.

این ابزارها فرصت های منحصر به فردی برای کلمات کلیدی را نشان می دهند که به شما کمک می کند تا به سرعت محتوای با کیفیت بالا تولید کنید.
نتایج به شما می گوید که بر اساس سؤالاتی که مخاطبان می پرسند، چه نوع محتوایی ایجاد کنید.
بیایید به AnswerThePublic برویم.

گوگل به طور متوسط \u200b\u200b3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد. از این جستجوها، 16 تا 20 درصد قبلاً دیده نشده است.
اکنون، بر اساس نتایج جستجو در Ubersuggest، می توانیم نتایج خود را از AnswerThePublic بگیریم و یافته ها را ترکیب کنیم.
می دانید - چیزهای خوب. چیزهایی که مشتریان شما واقعاً دوست دارند ببینند.
اینها به شما کمک می کند در بین رقبا متمایز شوید.
Ubersuggest شما را به یک شیرجه عمیق در فرصت های بی پایان داده کلمات کلیدی می برد.
از آنجایی که خریدار بالقوه احتمالاً چندین احتمال را رد کرده است، اکنون به شما بستگی دارد که با محتوای آموزشی و قانع کننده آنها را جلب کنید.
به این ترتیب می توانید آنها را از طریق AnswerThePublic با نام تجاری و پیشنهادات خود آشنا کنید.
لیست های "الفبایی" ارزش اطلاعاتی بیشتری را برای مخاطبان شما ارائه می دهند.
محتوایی که آموزنده باشد و شما را در مقابل مخاطبانتان قرار دهد همان چیزی است که می خواهید.
یک تماس رزرو کنید
منبع
می توانید موضوعات کلیدواژه ها را ترکیب کنید و آنها را به یک سؤال فکری تبدیل کنید که می توانید با ویدیوی YouTube خود به آن پاسخ دهید.
AnswerThePublic به شما کمک می کند از نظر استراتژیک خلاق شوید.
داده ها را بگیرید و مجموعه های کلمات کلیدی و موضوعات محتوایی خود را تشکیل دهید.
AnswerThePublic یک ابزار ایده پردازی کلمات کلیدی است.
گوش دادن جستجو شما را در بازی سئو جلوتر می کند.
ارائه نتایج چیزی است که این ابزارها را متمایز می کند.
با AnswerThePublic، گویی مگسی روی دیوار در جستارهای جستجو هستید.
بهترین بخش این است که مخاطبان شما این سوال را ایجاد کرده اند.
به خوانندگان خود حس تخصص خود را بدهید و با پاسخگویی به سؤالات آنها در پست های وبلاگ خود در مورد مسائل آنها صحبت کنید.
شما اعتماد مخاطبان خود را با ارائه پاسخ به سوالاتی که می پرسند جلب می کنید. آنها می دانند که شما می خواهید آنها را در جریان بگذارید و به عنوان یک منبع قابل اعتماد به شما وابسته هستند.
این دو ابزار حجم عظیمی از داده های مفید را در اختیار شما قرار می دهند.
به همین جا ختم نمی شود.
چگونه؟