Ubersuggest & AnswerThePublic: بازی SEO خود را ارتقا دهید


عبارت گرافیکی Ubersuggest and Answer The Public: Up Your SEO Game

گوش دادن جستجو شما را در بازی سئو جلوتر می‌کند.

به من گوش کن.

گوگل به طور متوسط ​​3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد. از این جستجوها، 16 تا 20 درصد قبلاً دیده نشده است.

هر جستجو مانند فرصتی برای انتخاب مغز مشتری است. آنچه آنها در مورد نام تجاری، پیشنهادات و صنعت شما فکر می کنند – همه در زمان واقعی محاسبه می شود. اگر برای شنیدن آنچه آنها می گویند متمایل شوید، پاسخ های کاملی دریافت خواهید کرد.

اما باور نکن چون گفتم.

باور کنید زیرا وقتی کسی سوال یا فکری دارد و شخصی به او می‌گوید “فقط آن را در گوگل” جستجو کنید، گوگل دقیقاً همان جایی است که می‌رود.

با گوش دادن به موتورهای جستجو مانند Google، AnswerThePublic هر عبارت مفید و پرسشی را که مردم در رابطه با تحقیقات کلمه کلیدی شما می پرسند تولید می کند.

این ابزار معدن طلایی از بینش مشتری را برای ایجاد محتوای مفید و متحول کننده بازی ارائه می دهد.

می دانید – چیزهای خوب. چیزهایی که مشتریان شما واقعاً دوست دارند ببینند.

بنابراین، امروز قصد دارم نحوه استفاده از AnswerThePublic را به شما نشان دهم.

جفت کردن این ابزار ایده‌پردازی کلمه کلیدی با Ubersuggest، استراتژی سئوی شما را در دنده پنجم قرار می‌دهد.

AnswerThePublic چیست؟

AnswerThePublic یک ابزار ایده پردازی کلمات کلیدی است.

همانطور که از نام آن پیداست، می توانید از این کلمات کلیدی برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که به سوالاتی که افراد از موتورهای جستجو می پرسند پاسخ دهد.

نه تنها استفاده از آن بسیار آسان است، بلکه موضوعات جستجویی را که احتمالاً به آنها فکر نمی کردید، نشان می دهد.

فرض کنید در بازار اسپیکر و هدفون رقابت می کنید. از بالای سر خود، نمی توانید حدس بزنید که همه می خواهند در مورد بلندگوها و هدفون بدانند.

اگر “ایرباد” را در AnswerThePublic قرار دهید، حدس و گمان را حذف خواهید کرد و خواهید دید که افراد دقیقاً چه عبارات و سوالات مرتبطی را جستجو می کنند.

نتایج به شما می گوید که بر اساس سؤالاتی که مخاطبان می پرسند، چه نوع محتوایی ایجاد کنید.

شما اعتماد مخاطبان خود را با ارائه پاسخ به سوالاتی که می پرسند جلب می کنید. آنها می دانند که شما می خواهید آنها را در جریان بگذارید و به عنوان یک منبع قابل اعتماد به شما وابسته هستند.

به این ترتیب می توانید آنها را از طریق AnswerThePublic با نام تجاری و پیشنهادات خود آشنا کنید.

بیایید نحوه استفاده از AnswerThePublic را بررسی کنیم تا بتوانید ایده ها و موضوعات کلیدی استفاده نشده را در جایگاه خود کشف کنید.

نحوه استفاده از AnswerThePublic: یک مثال

بیایید به AnswerThePublic برویم.

تصویری از صفحه وب AnswerThePublic.

اولین قدم این است که کلمه کلیدی تحقیق خود را وارد کنید.

نمونه هدفون را به خاطر دارید؟ بیایید به آن بچسبیم.

«بهترین هدفون‌های هدفون» را وارد می‌کنم.

اسکرین شات نوار جستجوی AnswerThePublic.

مرحله بعدی این است که مکان و زبان خود را از بین گزینه های ارائه شده انتخاب کنید. سپس دکمه جستجو را بزنید.

از 370 نتیجه یافت شده، می توانید آنها را بر اساس دسته بندی تجزیه و تحلیل یا دانلود کنید.

به یاد داشته باشید، لازم نیست از تمام نتایج جستجویی که AnswerThePublic ایجاد می کند استفاده کنید. روی نتایجی که می دانید خود و تیمتان می توانید به خوبی اجرا کنید تمرکز کنید.

یک اسکرین شات که می گوید "بهترین هدفون،" در وب سایت AnswerThePublic.

به اشتراک گذاری این نتایج با تیم خود باعث ایجاد یک جلسه طوفان فکری سالم می شود.

این گزارش 370 نتیجه را به پنج دسته تقسیم می کند:

  • سوالات
  • حروف اضافه
  • مقایسه ها
  • حروف الفبا
  • مربوط
تصویری از صفحه وب AnswerThePublic که درخت کلمه را با 59 سوال نشان می دهد که مردم هنگام تایپ می پرسند. "بهترین هدفون"

بخش “سوالات” گزارش دارای زیرمجموعه های زیر است: چه، چگونه، می تواند، چه زمانی، چه کسی، چرا، کدام، اراده، کجا، و هستند.

متوجه خواهید شد که بین سوالاتی که مردم می پرسند تفاوت های زیادی وجود دارد.

مهم نیست که چه تغییراتی در کلمات کلیدی تایپ می کنند، هدف عموم روشن است: این مشکل را برای ما حل کنید.

شما باید راه حل آنها باشید.

به خوانندگان خود حس تخصص خود را بدهید و با پاسخگویی به سؤالات آنها در پست های وبلاگ خود در مورد مسائل آنها صحبت کنید.

شما اعتبار برند را با پاسخ دادن به سوالات ذهن آنها ایجاد خواهید کرد.

تصویری از صفحه وب AnswerThePublic که درخت کلمه را با 55 حرف اضافه نشان می دهد که افراد هنگام تایپ جستجو می کنند. "بهترین هدفون"

همانند «سوالات»، AnswerThePublic «حروف اضافه» را به این زیر مجموعه‌ها تقسیم می‌کند: برای، می‌تواند، با، بدون، نزدیک، به، و هست.

این ها برای ذخیره در فایل های کلیدواژه دم بلند شما مفید خواهند بود.

با جستجویی که انجام دادم، حداقل 55 فرصت برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با “بهترین هدفون” وجود دارد.

از این ایده ها برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که اعتبار دامنه شما را افزایش دهد.

پس از یک بررسی سریع، خواهید فهمید که می خواهید با کدام یک شروع کنید. می‌توانید دیگرانی را که به تحقیق بیشتری نیاز دارند، برای آینده نجات دهید.

اکنون، می‌توانید با ورود چیزهای جدید به بازار، محتوای خود را با فضایی برای چرخش به صورت دسته‌بندی کنید.

تصویری از صفحه وب AnswerThePublic که درخت کلمه را با 40 مقایسه نشان می‌دهد که افراد هنگام تایپ می‌کشند. "بهترین هدفون"

پیشنهادات «مقایسه» با زیرمجموعه‌های در مقابل/در مقابل، و، مانند، و یا بسیار خاص هستند.

اینها به شما کمک می کند در بین رقبا متمایز شوید.

به احتمال زیاد هیچ کس برای بازار هدف شما به این موارد پاسخ نداده است، بنابراین اکنون می توانید.

به عنوان مثال، می‌توانید چشم‌اندازی منحصربه‌فرد برای «بهترین هدفون‌هایی که با رنگ پوست من مطابقت دارند» به ارمغان بیاورید.

با انتشار محتوای متقاعدکننده، خود را به عنوان بهترین برای این محصولات معرفی کنید.

Beats by Dre اخیراً برای ارائه تصویری بصری با کیم کارداشیان برای ایجاد هدفون‌هایی که با رنگ پوست شما مطابقت دارند، همکاری کرده است.

تصویری از صفحه وب Beats by Dre که همکاری محصول با کیم کارداشیان را به نمایش می گذارد.

هیچ کس دیگری این کار را در بازار اسپیکر و هدفون انجام نداده است. بعلاوه، ظاهری مجزا می دهد که بسیار شیک به نظر می رسد. اینگونه بود که این برند خود را متمایز کرد و در یک سلبریتی بزرگ که با مد همسو می‌شود، استفاده کرد.

تصویری از صفحه وب AnswerThePublic که فهرستی از نتایج را بر اساس حروف الفبا نشان می دهد.

لیست های “الفبایی” ارزش اطلاعاتی بیشتری را برای مخاطبان شما ارائه می دهند.

شما می توانید این موارد را در یادداشت های خود حفظ کنید. از میان فهرست‌ها، آن‌هایی را انتخاب می‌کنید که می‌دانید می‌توانند بازده سرمایه‌گذاری جدی را ارائه دهند.

همانطور که می دانید سئو بهترین دوست شما برای قرار گرفتن در مقابل این مخاطبان خواهد بود. تهیه لیستی از 10 کلمه کلیدی یا بیشتر به شما کمک می کند تا به سرعت تصمیم بگیرید که محتوای شما باید در اطراف چیست.

یک اسکرین شات از صفحه وب AnswerThePublic که یک درخت کلمه با 8 کلمه کلیدی مرتبط را هنگام تایپ کردن مردم نشان می دهد "بهترین هدفون"

همه کلمات کلیدی مرتبط دیگر خوانندگان را به سمت محتوای شما سوق می دهد – محتوایی که به طور خاص با آنها صحبت می کند. اینها افرادی هستند که در فرآیند خرید بسیار طولانی هستند یا آماده تبدیل هستند.

از آنجایی که خریدار بالقوه احتمالاً چندین احتمال را رد کرده است، اکنون به شما بستگی دارد که با محتوای آموزشی و قانع کننده آنها را جلب کنید.

AnswerThePublic اینگونه کار می کند.

اکنون، بیایید ببینیم چگونه می توان همه داده های AnswerThePublic را با ابزار Ubersuggest به موفقیت تبدیل کرد.

ترکیب AnswerThePublic با Ubersuggest

اکنون که پاسخ AnswerThePublic را به دست آوردید، بیایید آن را با Ubersuggest ترکیب کنیم.

این دو ابزار حجم عظیمی از داده های مفید را در اختیار شما قرار می دهند.

چگونه می خواهید از این داده ها استفاده کنید؟

شاید شما دچار یک ایده جدید یوتیوب شده باشید.

اونجا میتونم کمکت کنم

با استفاده از همان روشی که در AnswerThePublic استفاده کردیم، “بهترین هدفون” را به Ubersuggest وصل کنید.

تصویری از صفحه وب Ubersuggest.
تصویری از صفحه وب Ubersuggest با "بهترین هدفون" در نوار جستجو

با استفاده از داشبورد، بیایید ایده‌های محتوایی را در زیر «کلمات کلیدی» و زوم کردن نتایج در زیر «ایده‌های محتوا» دریافت کنیم.

تصویری از صفحه وب Ubersuggest که ایده های محتوایی برای کلمه کلیدی را به نمایش می گذارد "بهترین هدفون"

اکنون، بر اساس نتایج جستجو در Ubersuggest، می‌توانیم نتایج خود را از AnswerThePublic بگیریم و یافته‌ها را ترکیب کنیم.

از محتوای رتبه بالایی که با Ubersuggest پیدا کردیم و ترکیبی از نتایج جستجو از AnswerThePublic، دو چیز را می آموزیم:

  1. مخاطبان شما به دنبال بهترین هدفون ها با قیمت «X» هستند.
  2. کدام مارک (ها) بهترین هدفون های گوشی را در بازار می سازد.

من فکر می کنم بهترین نتایج از یافته های AnswerThePublic از نتایج “سوالات” حاصل می شود. آنها را با نتایج Ubersuggest جفت کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید.

می‌توانید موضوعات کلیدواژه‌ها را ترکیب کنید و آنها را به یک سؤال فکری تبدیل کنید که می‌توانید با ویدیوی YouTube خود به آن پاسخ دهید.

به عنوان مثال، “بهترین هدفون های زیر 100 دلار در حال حاضر کدامند؟” جلب توجه است

بهترین بخش این است که مخاطبان شما این سوال را ایجاد کرده اند.

ما نگرانی مردم را در مورد مقرون به صرفه بودن در نظر می گیریم و از طریق تصویری که به آنها کمک می کند بهترین محصول را با اطمینان انتخاب کنند، به آن رسیدگی می کنیم.

محتوای بصری در حال حاضر مرسوم است، بنابراین برقراری ارتباط با مخاطبان خود از طریق YouTube یک راه عالی برای ارتباط است.

مزیت محتوای ویدیویی این است که می‌توانید آن را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و از آن به عنوان محتوای ویدیویی کوتاه در سایر کانال‌های اجتماعی استفاده کنید.

محتوایی که آموزنده باشد و شما را در مقابل مخاطبانتان قرار دهد همان چیزی است که می خواهید.

پس از همه، شما متخصص موضوع در این صنعت هستید، درست است؟

اگر نه، پیروی از نکات من در مورد این ابزارها قطعاً شما را به آنجا می رساند.

استفاده از Ubersuggest و AnswerThePublic برای ایجاد استراتژی سئوی خود

AnswerThePublic به شما کمک می کند از نظر استراتژیک خلاق شوید.

Ubersuggest شما را به یک شیرجه عمیق در فرصت های بی پایان داده کلمات کلیدی می برد.

این دو با هم فرمول مخفی استراتژی سئوی شما هستند.

خوبی این پلتفرم‌ها این است که در حین جمع‌آوری داده‌های بسیار ساده و ساده هستند (برخی از داده‌هایی که حتی نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید).

ارائه نتایج چیزی است که این ابزارها را متمایز می کند.

چگونه؟

فقط به خروجی داده نگاه کنید.

داده ها را بگیرید و مجموعه های کلمات کلیدی و موضوعات محتوایی خود را تشکیل دهید.

سپس، یک آهنگ برای زمان بندی محتوای خود تنظیم کنید.

به همین جا ختم نمی شود.

با روندهای سئو و بهترین شیوه ها همراه باشید.

به این ترتیب در مورد موفقیت محتوای خود به روز خواهید ماند.

آنچه مخاطبان شما در مورد آن صحبت می کنند همان چیزی است که نتایج نشان می دهد.

بنابراین، مسیر آجر زرد داده‌ای را که هر ابزار ارائه می‌دهد دنبال کنید، به لطف محتوای خود در SERP عالی و قدرتمند خواهید بود.

نتیجه

با AnswerThePublic، گویی مگسی روی دیوار در جستارهای جستجو هستید.

مخاطبان شما پاسخ ها را به شما می دهند، پس گوش کنید – و سپس آنچه را که می خواهند به آنها بدهید.

استفاده از Ubersuggest و AnswerThePublic برای گوش دادن به جستجو، استراتژی سئوی شما را تقویت می کند.

این ابزارها فرصت های منحصر به فردی برای کلمات کلیدی را نشان می دهند که به شما کمک می کند تا به سرعت محتوای با کیفیت بالا تولید کنید.

فقط حرف من را قبول نکن

خودتان آنها را امتحان کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

چه حوزه هایی را می خواهید در گوش دادن به جستجو بهبود ببخشید که AnswerThePublic می تواند به آنها کمک کند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید



منبع