همه کلمات کلیدی مرتبط دیگر خوانندگان را به سمت محتوای شما سوق می دهد – محتوایی که به طور خاص با آنها صحبت می کند. اینها افرادی هستند که در فرآیند خرید بسیار طولانی هستند یا آماده تبدیل هستند.
این ها برای ذخیره در فایل های کلیدواژه دم بلند شما مفید خواهند بود.
این ابزار معدن طلایی از بینش مشتری را برای ایجاد محتوای مفید و متحول کننده بازی ارائه می دهد.
چگونه؟
بیایید نحوه استفاده از AnswerThePublic را بررسی کنیم تا بتوانید ایده ها و موضوعات کلیدی استفاده نشده را در جایگاه خود کشف کنید.
نحوه استفاده از AnswerThePublic: یک مثال
اگر نه، پیروی از نکات من در مورد این ابزارها قطعاً شما را به آنجا می رساند.
استفاده از Ubersuggest و AnswerThePublic برای ایجاد استراتژی سئوی خود
شاید شما دچار یک ایده جدید یوتیوب شده باشید.
اکنون، بر اساس نتایج جستجو در Ubersuggest، میتوانیم نتایج خود را از AnswerThePublic بگیریم و یافتهها را ترکیب کنیم.
این دو ابزار حجم عظیمی از داده های مفید را در اختیار شما قرار می دهند.
شما باید راه حل آنها باشید.
AnswerThePublic به شما کمک می کند از نظر استراتژیک خلاق شوید.
متوجه خواهید شد که بین سوالاتی که مردم می پرسند تفاوت های زیادی وجود دارد.
بخش “سوالات” گزارش دارای زیرمجموعه های زیر است: چه، چگونه، می تواند، چه زمانی، چه کسی، چرا، کدام، اراده، کجا، و هستند.
پیشنهادات «مقایسه» با زیرمجموعههای در مقابل/در مقابل، و، مانند، و یا بسیار خاص هستند.
Ubersuggest شما را به یک شیرجه عمیق در فرصت های بی پایان داده کلمات کلیدی می برد.
از این ایده ها برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که اعتبار دامنه شما را افزایش دهد.
این دو با هم فرمول مخفی استراتژی سئوی شما هستند.
مهم نیست که چه تغییراتی در کلمات کلیدی تایپ می کنند، هدف عموم روشن است: این مشکل را برای ما حل کنید.
با جستجویی که انجام دادم، حداقل 55 فرصت برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با “بهترین هدفون” وجود دارد.
به همین جا ختم نمی شود.
آنچه مخاطبان شما در مورد آن صحبت می کنند همان چیزی است که نتایج نشان می دهد.
من فکر می کنم بهترین نتایج از یافته های AnswerThePublic از نتایج “سوالات” حاصل می شود. آنها را با نتایج Ubersuggest جفت کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید.
با انتشار محتوای متقاعدکننده، خود را به عنوان بهترین برای این محصولات معرفی کنید.
بیایید به AnswerThePublic برویم.

به یاد داشته باشید، لازم نیست از تمام نتایج جستجویی که AnswerThePublic ایجاد می کند استفاده کنید. روی نتایجی که می دانید خود و تیمتان می توانید به خوبی اجرا کنید تمرکز کنید.

هر جستجو مانند فرصتی برای انتخاب مغز مشتری است. آنچه آنها در مورد نام تجاری، پیشنهادات و صنعت شما فکر می کنند – همه در زمان واقعی محاسبه می شود. اگر برای شنیدن آنچه آنها می گویند متمایل شوید، پاسخ های کاملی دریافت خواهید کرد.
بهترین بخش این است که مخاطبان شما این سوال را ایجاد کرده اند.
محتوایی که آموزنده باشد و شما را در مقابل مخاطبانتان قرار دهد همان چیزی است که می خواهید.
بنابراین، مسیر آجر زرد دادهای را که هر ابزار ارائه میدهد دنبال کنید، به لطف محتوای خود در SERP عالی و قدرتمند خواهید بود.
نتیجه
جفت کردن این ابزار ایدهپردازی کلمه کلیدی با Ubersuggest، استراتژی سئوی شما را در دنده پنجم قرار میدهد.
AnswerThePublic چیست؟
لیست های “الفبایی” ارزش اطلاعاتی بیشتری را برای مخاطبان شما ارائه می دهند.
نمونه هدفون را به خاطر دارید؟ بیایید به آن بچسبیم.
اما باور نکن چون گفتم.
از آنجایی که خریدار بالقوه احتمالاً چندین احتمال را رد کرده است، اکنون به شما بستگی دارد که با محتوای آموزشی و قانع کننده آنها را جلب کنید.
با استفاده از همان روشی که در AnswerThePublic استفاده کردیم، “بهترین هدفون” را به Ubersuggest وصل کنید.


استفاده از Ubersuggest و AnswerThePublic برای گوش دادن به جستجو، استراتژی سئوی شما را تقویت می کند.
از محتوای رتبه بالایی که با Ubersuggest پیدا کردیم و ترکیبی از نتایج جستجو از AnswerThePublic، دو چیز را می آموزیم:
- مخاطبان شما به دنبال بهترین هدفون ها با قیمت «X» هستند.
- کدام مارک (ها) بهترین هدفون های گوشی را در بازار می سازد.
ارائه نتایج چیزی است که این ابزارها را متمایز می کند.
«بهترین هدفونهای هدفون» را وارد میکنم.

یک تماس رزرو کنید