آیا رکود بالقوه در حال حاضر بر عادات خرج کردن مصرف کنندگان تأثیر می گذارد؟ [New Data + Takeaways for Marketers]
انتشار: شهریور 07، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404

آیا رکود بالقوه در حال حاضر بر عادات خرج کردن مصرف کنندگان تأثیر می گذارد؟ [New Data + Takeaways for Marketers]

به عنوان بازاریاب، ما در بازارهای مالی متخصص نیستیم و نباید به عنوان منبعی برای سرمایه گذاری، منابع انسانی و مشاوره حقوقی نگاه کنیم. و هیچ کس به طور قطعی نمی داند که آیا رکود اقتصادی وجود خواهد داشت یا نه.

جای تعجب نیست که اکثر مصرف کنندگان در نظرسنجی (64٪) می گویند در صورت اعلام رکود، بودجه خانه خود را کاهش می دهند یا به کاهش ادامه می دهند.

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت روند مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2022

برای اینکه به خوانندگان بینشی در مورد اینکه چگونه رفتارهای خرج کردن تغییر می کند یا می تواند تغییر کند، بیش از 200 مصرف کننده آمریکایی را در همه گروه های سنی بررسی کردیم.

اگرچه رکود هنوز قطعی نیست، اکثر پاسخ دهندگان نسبت به ماه های گذشته کمتر خرید می کنند و پول خرج می کنند.

دعوت به اقدام جدید



منبع

اما امسال، به ویژه، چند عامل منتخب وجود دارند که نگرانی ها را در مورد یک رکود بالقوه برانگیخته اند، اگرچه هنوز یکی از آنها اعلام یا تأیید نشده است.

چگونه رکود بالقوه ما بر عادت های خرج کردن شما تأثیر گذاشته است داده های نظرسنجی جدید: اکثریت هزینه کمتری می کنند

نظرسنجی در زمان های نامشخص مالی نشان می دهد که مصرف کنندگان پول را صرف نیازهای اولیه و کمتر برای لذت می کنند

همچنین باید به خاطر داشته باشید که اگرچه نتایج بالا مطمئناً می تواند به شما در راهیابی به بازاریابی برندتان کمک کند، اما آنها فقط بخشی از یک نظرسنجی کوچک و نگاهی کوتاه به چشمان مصرف کنندگان هستند. قبل از تصمیم گیری عمده در مورد بخش بازاریابی، هزینه یا کسب و کار خود، باید تحقیقات خود را انجام دهید، چندین نقطه داده را تجزیه و تحلیل کنید و با کارشناسان صنعت خود مشورت کنید.

رکود سال 2008 به دلیل مازاد بر بدهی های ایجاد شده در زیرساخت های مسکن بود که جذب اقتصاد تقریباً یک دهه طول کشید. در مقابل، نقدینگی مازاد، نه بدهی، محتمل ترین کاتالیزور برای رکود امروز است.

آمریکایی ها قبلاً نشانه هایی مانند تورم اجاره بها، قیمت بنزین، خواربار و سایر نیازها را دیده اند که دستمزدهای قبلی نمی توانند آنها را برآورده کنند. اما، هنوز، برخی از کارشناسان می گویند که ما هنوز هم می توانیم از رکود جلوگیری کنیم - و اگر این کار را نکنیم - رکود ممکن است به اندازه سال 2008 دوام نیاورد.

خبر خوب؟ این لزوماً به این معنی نیست که در خرده فروشی، سرگرمی یا سایر خدمات غیرضروری توقف کامل وجود خواهد داشت. بیش از 10 درصد هنوز قصد دارند در سرگرمی های دیجیتال یا آنلاین سرمایه گذاری کنند، حدود 7 درصد همچنان در رستوران ها و بارهای گردشی - و همچنین تحصیلات و دانشگاه ها، و بیش از 16 درصد در لباس و پوشاک سرمایه گذاری می کنند. ما احتمالاً شاهد بسته شدن کامل اقتصادها برای ماه ها در یک زمان نخواهیم بود.

چگونه یک رکود اقتصادی آینده می تواند با سال 2008 متفاوت باشد

هنگامی که به رفتار مصرف کننده فکر می کنید، اغلب به عوامل بیرونی بستگی دارد و اخبار مربوط به تغییرات عظیم در اقتصاد ارزش بررسی دارد. در زیر توزیع تصمیمات مختلف مصرف کننده و نحوه واکنش آنها به عدم اطمینان مالی یا رکود بالقوه در آینده است.

2. در صورت اعلام رکود، بودجه خانه شما در سه ماه اول این دوره جدید مالی چگونه تغییر خواهد کرد؟

افزایش هزینه های کالاها و خدمات اغلب باعث می شود که مصرف کنندگان در هزینه های بیهوده محتاط تر شوند، و ما مطمئن هستیم که آمریکایی ها اثرات آن را به سرعت احساس می کنند.

در حالی که تصمیمات شما باید بر اساس داده های عمیق باشد، نتایج نظرسنجی بالا نشان می دهد که بازاریابان باید در مورد اینکه چگونه تلاش هایشان ممکن است نیاز به تغییر نیازها یا روند مصرف کننده داشته باشد محتاط باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد علت رکودها و اینکه چرا برخی نگران وقوع آن در آینده نزدیک هستند، این پست مفید از شرکای ما در The Hustle را بررسی کنید.

چگونه عادات خرج کردن مصرف کننده می تواند تغییر کند

در حالی که نمی دانیم وارد رکود خواهیم شد یا خیر، هدف این پست کمک به برندها و بازاریابان برای ادامه ملاقات با مصرف کنندگان در جایی که هستند - حتی در زمان های نامشخص - است.

محرک های مالی و پولی مرتبط با کووید به تورم کمک کرد و سفته بازی در دارایی های مالی را تحریک کرد. این با رکود بزرگ سال 2008 بسیار متفاوت است.

به دلیل تفاوت در علل، کارشناسان صندوق بین المللی پول پیش بینی می کنند که رکود جدید می تواند کوتاه و کم عمق باشد.

نکات کلیدی برای مشاغل در سال 2022

ما یک نظرسنجی Glimpse از مصرف کنندگان آمریکایی انجام دادیم تا بفهمیم آنها چگونه پول خود را خرج می کنند و چگونه عدم اطمینان مالی مانند رکود می تواند بر آنها تأثیر بگذارد. در اینجا نحوه پاسخ آنها به سؤالات ما آمده است:

1. اخبار مربوط به رکود بالقوه ایالات متحده چگونه بر عادات مخارج شما تأثیر گذاشته است؟

با در نظر گرفتن همه این تغییرات و اخبار، تصمیم گیرندگان تجاری ممکن است تعجب کنند که مشتریان بالقوه آنها چگونه واکنش نشان می دهند. و آیا در نتیجه عادات خرج کردن آنها در آینده نزدیک تغییر می کند؟

چند تفاوت اساسی بین این رکود و رکود در سال 2008 وجود دارد که عمدتاً در عوامل ایجاد آن و مدت زمان پیش بینی شده آن است.

رکود یک رکود طولانی مدت در فعالیت های اقتصادی است که زمانی رخ می دهد که ارزش کالاها و خدمات برای دو یا چند فصل متوالی کاهش یابد. این انقباض چرخه تجاری نه تنها نشان دهنده کاهش ارزش کالاها بلکه کاهش سطح درآمد، تولید صنعتی و قیمت سهام است.

چگونه ممکن است هزینه ها به دلیل رکود تغییر کند: اکثریت بودجه خانه خود را تا حدودی کاهش می دهند

رکود بخشی عادی از چرخه تجاری است و می تواند ناشی از شوک های اقتصادی جهانی، تغییر در اعتماد مصرف کننده و سایر تغییرات اقتصادی در مقیاس بزرگ باشد.

قبل از غواصی، مفهوم رکود را به اختصار توضیح می دهیم: