
.jpg?width=1578&height=984&name=social-media-aggregator-embedsocial%20(1).jpg)
انتشار: اردیبهشت 06، 1402
بروزرسانی: 03 تیر 1404
بروزرسانی: 03 تیر 1404
ابزارهای جمع آوری برتر برای استفاده
سه نوع اصلی جمع آوری رسانه های اجتماعی وجود دارد، دو نوع از فید رسانه های اجتماعی شما خارج می شوند، در حالی که دیگری بر روی یک پلتفرم خاص تمرکز دارد.
تجمع هشتگ
کاربران می توانند طرح های سفارشی متناسب با برند خود ایجاد کنند.
بسیاری از مردم Hootsuite را به عنوان یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی می شناسند، اما این پلتفرم بسیار بیشتر ارائه می دهد.
همچنین به خدمات مشتری درجه یک دسترسی خواهید داشت.
یکی از مزایای اصلی استفاده از جمع آوری رسانه های اجتماعی این است که از طریق اتوماسیون در وقت شما صرفه جویی می کند. بهترین ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی حتی می توانند پست های نامناسب یا منفی را حذف کنند تا همه چیز تمیز و شاداب بماند.
انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
آنچه ما دوست داریم: جمع آورنده محتوا را هر پنج تا پانزده دقیقه به روزرسانی می کند و در طول رویدادها مفید است.
کیوریتور
نمایش پست های مرتبط، به ویژه از سوی مخاطبان، قیمتی ندارد. هویت برند خود را تقویت کنید، اعتماد ایجاد کنید و اجازه دهید پیروانتان در مورد اینکه چرا شما را دوست دارند شهادت دهند.
Tagembed گزینه هایی را برای داستان ها و آلبوم ها ارائه می دهد، به علاوه می توانید تم ها و طرح بندی های مختلفی را در وب سایت خود انتخاب کنید. با Tagembed، می توانید طرح های رنگی را مطابق با نام تجاری خود تغییر دهید. شما حتی به تجزیه و تحلیل تعامل دسترسی دارید.
Taggbox ویجتی است که محتوای تولید شده توسط کاربر را از بیش از 20 پلتفرم جذب می کند. از مجموعه ها برای همه چیز از کمپین های ایمیل گرفته تا وب سایت خود استفاده کنید.
بهترین گردآورنده های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند فرآیندی را خودکار کنید که می تواند شما را از رقبایتان متمایز کند.
شما ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی زیادی برای انتخاب دارید، اما به داشتن یک نقطه شروع کمک می کند. بنابراین ما لیستی از گزینه های مورد علاقه خود را برای شروع کار جمع آوری کردیم.
جعبه برچسب
آنچه ما دوست داریم: کاربران می توانند به مجموعه گسترده ای از قالب های سازگار با موبایل دسترسی داشته باشند که هر ماه قالب های جدیدی اضافه می شود.
فلاکلر
تجمیع نمایه یا کانال بیشتر بر محتوای مارکی که ایجاد می کنید و در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید تمرکز دارد. می توانید به افراد اجازه دهید برای یک روز مسئولیت را بر عهده بگیرند، اینفلوئنسرها را دنبال کنند یا حساب های رسانه اجتماعی شریک تجاری را برجسته کنند.
تجمع پلت فرم
جمع کننده رسانه های اجتماعی چیست؟
مزایای جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی
منبع تصویر
منبع
البته می توانید این کارها را خودتان با بررسی هشتگ ها و منشن ها برای ایجاد یک مجموعه انجام دهید. اما آیا برای آن وقت دارید؟
آنچه ما دوست داریم: Curator طیف گسترده ای از طرح های قیمت گذاری، از جمله یکی از فراگیرترین ردیف های رایگان موجود را ارائه می دهد.
والروس
به علاوه، هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.
منبع تصویر
این پلتفرم با 15 شبکه اجتماعی کار می کند و به شما امکان می دهد با رشد و نیاز به ابزارهای بیشتر، ارتقا دهید. شما می توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید زیرا هیچ قراردادی وجود ندارد و ابزارهای تعدیل را با اولین ردیف دریافت می کنید.
این ابزارها دارای رابط های کاربر پسند و پشتیبانی عالی از مشتری برای آسان کردن راه اندازی هستند.
جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی پست ها را در سراسر شبکه های اجتماعی جمع آوری و سازماندهی می کنند. این به بازاریابان اجازه می دهد تا محتوای با کیفیت بالا را جمع آوری کنند تا با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارند. جمع آوری، مرتب سازی و اشتراک گذاری محتوای با کیفیت، برند را تقویت می کند و باعث ایجاد اعتماد با فالوورها می شود.