

انتشار: آبان 02، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404

منبع
بروزرسانی: 24 تیر 1404
تفاوت آنها با کلاب هاوس و فضاهای توییتر
از دیدگاه برند، لینکدین یکی از پلتفرم های صوتی بهتری است که می توان از آن استفاده کرد، زیرا داده های ارزشمندی از کاربران مانند عناوین شغلی، سن، علایق صنعتی و موارد دیگر دارد. برعکس، کاربران در Clubhouse و Twitter Spaces می توانند ناشناس باقی بمانند و تنها با نام کاربری خود شناخته شوند.
توییتر Spaces دارد. فیس بوک دارای اتاق های صوتی زنده است. کلاب هاوس دارای … کلوب خانه است. اکنون، لینکدین با ویژگی صوتی خود، روی میز نشسته است.

منبع تصویر
بیایید در مورد اینکه رویدادهای صوتی لینکدین چیست، چگونه کار می کند و چه معنایی برای بازاریابان دارد صحبت کنیم.
رویدادهای صوتی زنده لینکدین چیست؟
در حال حاضر، رویدادهای صوتی زنده LinkedIn تقریباً شبیه فضای توییتر و کلاب هاوس است. در حال حاضر تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد، اما طبق گزارش ها، برای مدت طولانی به همین شکل باقی نخواهد ماند.
اگرچه ویژگی رویدادهای صوتی زنده LinkedIn جدید است، اما فضای زیادی برای بازی وجود دارد - حتی در این مرحله اولیه.
در حال حاضر، این پلتفرم های رسانه های اجتماعی در زمینه قابلیت های صوتی همگی در یک سطح هستند. اما این می تواند به زودی تغییر کند.
چگونه بازاریابان می توانند از رویدادهای صوتی زنده LinkedIn استفاده کنند
در اینجا چند واقعیت کلیدی وجود دارد:
- رویدادها باید حداقل 15 دقیقه طول بکشند و می توانند تا سه ساعت ادامه داشته باشند.
- برای میزبانی یک رویداد صوتی باید 150 فالوور و/یا ارتباط داشته باشید و سابقه پیروی از سیاست های انجمن لینکدین را داشته باشید. با این حال، هر کاربری می تواند در رویدادهای صوتی زنده شرکت کند.
- رویدادهای صوتی هنوز برای کاربران در سرزمین اصلی چین در دسترس نیست.
نحوه راه اندازی رویدادهای صوتی زنده در لینکدین
1. به برگه «پست» واقع در نوار پیمایش بروید.

2. روی «ایجاد رویداد» ضربه بزنید.
3. روی "Event Format" ضربه بزنید.
4. «رویداد صوتی LinkedIn» را انتخاب کنید، جزئیات باقیمانده رویداد مانند تاریخ و زمان را اضافه کنید، سپس روی «انجام شد» کلیک کنید.
5. جزئیات رویداد را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
تفاوت صوتی زنده لینکدین با فضاهای توییتر و کلاب هاوس
با در نظر گرفتن این موضوع، برندهایی که در حال حاضر در لینکدین موفق شده اند، می توانند از رویدادهای صوتی زنده به عنوان توسعه استراتژی فعلی خود استفاده کنند. با این ویژگی جدید، آنها می توانند:
- کشف کنید که چه موضوعاتی برای مخاطبانشان جذاب تر است.
- دسترسی به کاربران جدید
- بر اساس مکالمات بینش در زمان واقعی به دست آورید.
- یک جامعه قوی بسازید.
Clubhouse اعلام کرده است که در حال بررسی فرصت های کسب درآمد برای سازندگانش است. اما، هیچ ویژگی مشخصی اعلام نشده است.
منبع
لینکدین برای اولین بار نسخه بتا رویدادهای صوتی زنده را در ژانویه راه اندازی کرد. سپس، در ماه ژوئن، آن را به کاربرانی که «حالت خالق» را روشن کرده بودند، گسترش داد. امروزه همه کاربران به آن دسترسی دارند و پلتفرم قصد دارد در نهایت نسخه ویدیویی آن را پیگیری کند.
به عنوان مثال، زمانی که Clubhouse مورد توجه قرار گرفت، بسیاری از برندها حساب باز کردند و ماه ها تلاش کردند تا پلتفرم، مخاطبان و ویژگی های آن را کشف کنند. با این حال، زمانی که یک پلتفرم مستقر مانند توییتر یا اینستاگرام یک ویژگی جدید اضافه می کند، پذیرش بسیار آسان تر است و معمولاً بسیار سریعتر اتفاق می افتد.
وقتی پلتفرم های رسانه های اجتماعی با یکدیگر رقابت می کنند، معمولاً برای برندها یک پیروزی محسوب می شود. چرا؟ از آنجایی که این پلتفرم ها ویژگی های جدیدی را برای درگیر نگه داشتن کاربران اضافه می کنند، برندها این توانایی را دارند که از استراتژی های جدید بدون نیاز به شروع از ابتدا در یک پلتفرم جدید استفاده کنند.
طبق یک مقاله TechCrunch، لینکدین از ماه سپتامبر بر روی یک ویژگی بلیط پولی برای رویدادهای تعاملی خود کار می کند. این می تواند به لینکدین برتری نسبت به سایر پلتفرم ها بدهد و به برندها اجازه می دهد رویدادهای پولی و انحصاری برای مخاطبان درگیر خود ایجاد کنند.
رویدادهای صوتی زنده لینکدین رویدادهای زنده و تعاملی فقط صوتی هستند که در لینکدین میزبانی می شوند. آنها می توانند از 15 دقیقه تا 3 ساعت دوام داشته باشند و برای گرد هم آوردن جوامع حرفه ای طراحی شده اند.
نویسنده: تیم تحریریه نیل پتل