تفاوت های شدید بازاریابی بین بزرگترین فیلم های پرفروش تابستان امسال
انتشار: تیر 14، 1402
بروزرسانی: 24 تیر 1404

تفاوت های شدید بازاریابی بین بزرگترین فیلم های پرفروش تابستان امسال

در اواخر این ماه، زمانی که فیلم ها در گیشه رو به رو شوند، خواهیم دید که تماشاگران چگونه خواهند بود.

زمانی که اولیه باربی تریلر منتشر شده در بهار امسال، ما توضیح دادیم که چرا تولیدکننده سلفی آنلاین فیلم، نشانه ای برای بازاریابی نوستالژی بود.

Mattel، شرکت سازنده این فیلم و عروسک نمادین، دلایل خوبی برای سرمایه گذاری هنگفت بر روی موفقیت فیلم دارد.

همکاری های مشترک به قدری گسترده بوده است که الهام بخش برخی از الگوهای رفتاری خنده دار در توییتر شده است.

با نزدیک شدن به تاریخ اکران، موتور بازاریابی فیلم به شدت به مشارکت و بازاریابی تجربی متمایل شده است. در اینجا فقط چند تاکتیک (بله، تعداد کمی) از تاکتیک های به کار گرفته شده توسط این سازمان آورده شده است باربی تیم بازاریابی:

به عنوان فیلم های مورد انتظار، ماه بزرگی در گیشه خواهد بود باربی و اوپنهایمر آماده عرضه در 21 جولای.

barbie-oppenheimer-orderمنبع تصویر

دعوت به اقدام جدید



منبع

شایان ذکر است که بسیاری از کاربران در توییتر به دیدن هر دو فیلم در یک روز اشاره می کنند (که کاملاً تغییر حال و هوا است).

اوپنهایمرتلاش های بازاریابی در سال 2022 با یک تیزر تریلر و یک شمارش معکوس آنلاین که به 16 جولای منتهی می شود - هفتاد و هشتمین سالگرد اولین انفجار هسته ای آغاز شد. تریلر رسمی فیلم در می 2023 منتشر شد و از آن زمان توسط بازیگران فیلم در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

این فیلم لایو اکشن اولین انتشار عمده محتوایی است که توسط Mattel پشتیبانی می شود و موفقیت آن در باکس آفیس می تواند به ارزش سهام و سود ماتل کمک کند. این زمان بسیار مهمی برای شرکتی است که به دنبال غلبه بر رکود سود سال گذشته است که ناشی از تورم بود.

باربی-مشارکت-توییتمنبع تصویر

در همین حال، تیم بازاریابی پشت فیلم بیوگرافی اوپنهایمر برای بازاریابی فیلم رویکردی کم کم تر را در پیش گرفته است.