

انتشار: خرداد 10، 1402
بروزرسانی: 24 تیر 1404

بروزرسانی: 24 تیر 1404
راهنمای کامل سئوی املاک و مستغلات
همانطور که وب سایت خود را به روز می کنید، به نحوه سازماندهی صفحات خود با استفاده از تگ های هدر، توضیحات متا و سایر جزئیات دقت کنید.
نکته حرفه ای: آیا در وبلاگ نویسی تازه وارد هستید؟ دستیار محتوای HubSpot از قدرت هوش مصنوعی برای آسان کردن نوشتن استفاده می کند. می توانید از برنامه بخواهید متنی را تولید کند، یک طرح کلی برای دنبال کردن شما ایجاد کند، یا نوشته های موجود خود را دوباره بیان کنید.
3. تمرکز بر سئو فنی.
همانطور که استراتژی سئوی خود را اصلاح می کنید، باید افزوده ها و به روزرسانی های وب سایت خود را با اهدافی که می خواهید به آنها برسید، هماهنگ کنید، خواه افزایش آگاهی از برند، تماس بیشتر خریداران خانه با شما، یا افزایش تعداد فهرست های موجود در زرادخانه تان.
بهترین روش ها برای سئوی املاک و مستغلات

بهبود استراتژی سئوی شما شامل تمرکز بر روی پرس و جوهای جستجوی محلی و خاص تر برای اطمینان از نتایج هدفمندتر، به روز رسانی پس زمینه وب سایت شما به طوری که اطلاعات لازم برای موتورهای جستجو وجود داشته باشد و درک مشتریان بالقوه به دنبال آن هستند.
مزایای سئوی املاک و مستغلات

به عنوان بخشی از محاسبات خود، موتورهای جستجو به تعداد وب سایت های دیگری که به وب سایت شما لینک می دهند نگاه می کنند که به آن بک لینک می گویند. استراتژی بک لینک بخش مهمی از سئوی وب سایت املاک و مستغلات شما است، زیرا به هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر از سایر وب سایت ها به وب سایت شما کمک می کند.
در اینجا موارد اصلی وجود دارد که باید بلافاصله پس از اصلاح استراتژی سئو خود به آنها رسیدگی کنید.
1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید.
منبع
خرید خانه هم فرقی نمی کند. انجمن ملی ملکی گزارش داد که 97 درصد از خریداران حداقل یک بار در طول جستجوی خود از اینترنت استفاده کرده اند که حدود نیمی از آنها خانه ای را که آنلاین پیدا کرده اند خریداری کرده اند. فقط داشتن یک وب سایت بخشی از بازی این روزها برای مشاوران املاک است.
اکثر صفحات آنلاین، حتی آنهایی که در 10 نتیجه جستجوی برتر قرار دارند، دارای تاریخ هستند. نزدیک به 60 درصد از صفحاتی که در 10 نتیجه برتر گوگل رتبه بندی می شوند، اگر قدیمی تر نباشند، دو ساله هستند.
نکته حرفه ای: اگر در زمینه سئوی فنی تازه کار هستید، این دوره آموزشی از HubSpot Academy می تواند به شما در ایجاد پایه و اساس مناسب کمک کند.
4. نظارت بر پیشرفت.
به این ترتیب، گوگل به احتمال زیاد صفحه وب شما را به عنوان یک پاسخ بالقوه به سؤال جستجوگر همراه با چهار اصل کلیدی معروف به EEAT (تجربه، تخصص، اختیار، اعتماد) می دهد.
سئو یک راه حل سریع یا یک استراتژی یکبار مصرف نیست، بلکه یک تلاش مداوم و مداوم است.
این بک لینک ها اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهند و رتبه بندی را در طول زمان بهبود می بخشند. بک لینک ها همچنین منبع ارزشمندی از ترافیک ارجاع هستند که به افزایش بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند و در نهایت منجر به خریداران یا لیست های بالقوه می شود.
استراتژی سئوی خود را از امروز شروع کنید.
به این ترتیب، حتی اگر جستجوگر در حال حاضر در بازار نباشد، شما شانس بیشتری خواهید داشت تا کسی باشید که در زمانی که هستند با او تماس می گیرند.
کاهش کانال های پولی
خوشبختانه، شما می توانید با اتخاذ این بهترین شیوه ها، بیشتر مزایای استراتژی سئو املاک و مستغلات خود را به دست آورید.
یک وبلاگ راه اندازی کنید.
به طور مشابه، با سرمایه گذاری در استراتژی سئو، همیشه می توانید ترافیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید، صرف نظر از اینکه آیا در تبلیغات دیجیتال نیز سرمایه گذاری می کنید.
درعوض، کلمات کلیدی با حجم کمتر اما رقابتی کمتر ممکن است گزینه بهتری باشند، زیرا احتمالاً شانس بیشتری برای کسب رتبه 1 مطلوب خواهید داشت.
برای وب سایت خود بک لینک دریافت کنید.
تحقیق کلمات کلیدی اولین، اما اغلب مهم ترین مرحله در بهبود استراتژی سئوی املاک و مستغلات است. این کار با درک این موضوع شروع می شود که چگونه اغلب خریداران برای عبارات خاص جستجو می کنند، چند شرکت دیگر برای آن عبارات رقابت می کنند و عوامل دیگر.
یافتن وب سایت شما راحت تر باعث می شود خریداران و فروشندگان بیشتر آن را ببینند. این به فهرست های بیشتر، خریداران بیشتر و کسب و کار پر رونق املاک و مستغلات ترجمه می شود.
افزایش آگاهی از برند
نکته حرفه ای: هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، استفاده از ابزار SEO، مانند Semrush یا Arel="noopener" target="_blank" hrefs را در نظر بگیرید. این برنامه ها اطلاعاتی در مورد دشواری کلمات کلیدی و حجم جستجو ارائه می دهند. سپس می توانید کلمات کلیدی را برای وب سایت خود بهتر هدف قرار دهید.
2. وب سایت خود را بهینه کنید.
سرمایه گذاری در سئو می تواند منجر به افزایش فروش و کاهش هزینه ها در کانال های پولی شود، به این معنی که تلاشی که انجام می دهید در طول زمان ارزش کار را دارد.
همه این انواع محتوا تصویر واضح تری را برای موتور جستجو فراهم می کند تا بفهمد وب سایت شما در مورد چیست.
شما باید مطمئن شوید که تصاویر شما بهینه شده اند و صفحات شما ساختار یافته اند تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای آنها را درک کنند.
از طریق تحقیق در مورد کلمات کلیدی و بهینه سازی باطن وب سایت خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند.
سئو یک رشته گسترده و دائما در حال تغییر است. همچنین هر چه بیشتر در آن غوطه ور شوید، می تواند بسیار فنی شود.
در حالی که این یک مشکل فوری نیست، زیرا موتورهای جستجو به طور خودکار یکی را برای شما ایجاد می کنند، شما فرصتی را از دست می دهید که کپی را برای کاربران جذاب تر کنید تا روی سایت شما کلیک کنند.
روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید.
همانطور که عبارات جستجوی خاص تری را اضافه می کنید یا کلمات کلیدی طولانی را هدف می گیرید، مانند "خانه های فروشی در چلمزفورد، MA"، ممکن است بتوانید رتبه وب سایت خود را بالاتر ببرید اگر گوگل وب سایت شما را بهترین پاسخ به این موضوع بداند. پرس و جو جستجوگر
هرچه بیشتر برای سئو هزینه کنید، هزینه کمتری برای کانال های پولی باید بپردازید و نتایج به مرور زمان ترکیب می شوند.
سئو "همیشه فعال" است
هنگامی که از ابزارهایی مانند کنسول جستجوی گوگل برای درک اینکه کاربران در جستجوی چه چیزی هستند استفاده می کنید، بیش از حد روی مواردی که بیشترین حجم را دارند تمرکز نکنید. اغلب، اینها رقابتی ترین و سخت ترین رتبه بندی هستند.