
        
            
                انتشار: فروردین 18، 1402
بروزرسانی: 13 آبان 1404

بروزرسانی: 13 آبان 1404
نحوه جاسازی ویدیو در ایمیل [Quick Tip]

2. به Imgflip.com بروید، ابزاری که به شما امکان می دهد فایل های GIF ویدیوها را ایجاد کنید.
اگر به دنبال فرصت های دیگری برای افزایش نرخ کلیک و تبدیل ایمیل هستید، نگاهی به آن بیندازید ابزار بازاریابی ایمیلی رایگان HubSpot.
سطح ایمیل خود را با ویدئو افزایش دهید
اگر شما یک کاربر ابزار ایمیل HubSpot، یک ماژول ویدئو را در سمت چپ صفحه نمایش خود هنگام ایجاد ایمیل مشاهده خواهید کرد.
می توانید خط موضوع ایمیل خود را با «فیلم گنجانده شده» تقویت کنید تا نرخ کلیک را افزایش دهید.
تقریبا دو سوم مصرف کنندگان ویدئو را به متن ترجیح می دهند هنگام یادگیری محصولات یا خدمات جدید اما گنجاندن ویدئو در ایمیل مارکتینگ می تواند مشکل باشد، زیرا مشتریان اصلی ایمیل از جمله Gmail، Yahoo و Outlook از ویدئوهای جاسازی شده پشتیبانی نمی کنند.
توجه داشته باشید: می توانید از دستورالعمل های زیر بر روی هر ویدیویی از پلتفرم میزبانی ویدیو که انتخاب می کنید، از جمله YouTube، Vimeo، Facebook، DailyMotion استفاده کنید. در مثال های زیر، از آدرس فیس بوک استفاده کردیم، اما URL یوتیوب نیز به همین خوبی کار می کند.
1. URL ویدیویی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید یا ویدیوی خود را دانلود و در رایانه خود ذخیره کنید.
پس از انتخاب کلیپی که می خواهید برای GIF خود استفاده کنید، روی «Generate GIF» کلیک کنید.
4. GIF خود را دانلود کنید.
پس از اتمام دانلود ویدیوی شما، این پاپ آپ را خواهید دید. دو مثلث وجود دارد که می تواند به شما کمک کند انتخاب کنید از کجا می خواهید شروع کنید و از کجا GIF خود را متوقف کنید - اگر مثلث سبز را جابه جا کنید، نقطه شروعی برای GIF خود انتخاب می کنید، و اگر مثلث قرمز را جابه جا می کنید، یک تصویر را انتخاب می کنید. نقطه پایانی
یک GIF یک راه عالی برای استفاده از بازاریابی ویدیویی در ایمیل های شما، جلب توجه کاربران و تشویق کلیک کردن به کلیپ کامل است.
نحوه قرار دادن ویدیوی خود در ایمیل به صورت GIF
دو گزینه وجود دارد که می توانید هنگام جاسازی یک ویدیو در ایمیل خود در نظر بگیرید — می توانید یک GIF ویدیوی خود را با «برای تماشای ویدیوی کامل اینجا کلیک کنید» (CTA) جاسازی کنید، یا می توانید یک عکس ثابت جاسازی کنید. از ویدیوی شما و هنگامی که مشترکین روی دکمه «پخش» کلیک می کنند، دوباره به URL ویدیوی شما هدایت می شوند.
در زیر GIF، یک CTA ویدیویی ایجاد کنید، مانند «برای مشاهده ویدیوی کامل اینجا کلیک کنید» با URL ویدیوی شما (این URL احتمالاً به وب سایت خودتان، یوتیوب، فیس بوک یا پلتفرم اجتماعی دیگری منتهی می شود).
می توانید یک URL را مستقیماً در Imgflip آپلود کنید یا می توانید ویدیویی را که در رایانه خود ذخیره کرده اید بارگذاری کنید. برای اهداف ما، من URL را از صفحه فیس بوک HubSpot کپی و جایگذاری کردم. از طرف دیگر، می توانید URL یا URL وب سایت YouTube را کپی و جایگذاری کنید.
3. یک نقطه شروع و نقطه پایان برای GIF خود انتخاب کنید.
برای افزودن یکی به یک تصویر ثابت، به وب سایت Add Play Button to Image بروید، تصویر خود را آپلود کنید، یک طرح دکمه پخش را انتخاب کنید و روی «ایجاد تصویر دکمه پخش» کلیک کنید.
سپس روی «دانلود تصویر» کلیک کنید.
3. عکس را جاسازی کنید و پیوند را درج کنید.

در نهایت، ویدیو را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید. می توانید عرض و ارتفاع ویدیو را تغییر دهید و حتی یک تصویر کوچک سفارشی ایجاد کنید.
امروزه، ویدئو یک کانال غیرقابل انکار برای اهداف بازاریابی است که 86٪ از کسب و کارها از ویدئو به عنوان یک تاکتیک بازاریابی استفاده می کنند. اما آیا می دانید چگونه یک ویدیو را در ایمیل جاسازی کنید تا بتوانید دو استراتژی بازاریابی بسیار موثر را در یک مکان ترکیب کنید؟


چگونه یک ویدیو را در ایمیل HubSpot جاسازی کنیم
1. ماژول ویدیو را در قالب ایمیل خود بکشید و رها کنید.
در مرحله بعد، به سادگی روی "درج عکس" در ایمیل خود کلیک کنید تا تصویر را با دکمه "پخش" اضافه کنید. سپس تصویر را هایلایت کرده و "Insert Link" را انتخاب کنید. پیوند را به ویدیوی کامل کپی و جایگذاری کنید (در این مورد من URL فیس بوک را جایگذاری کردم، اما می توانید یک URL را به یک وب سایت با ویدیوی خود نیز بچسبانید).
در مرحله بعد، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید یک تصویر ثابت از ویدیوی خود را با دکمه «پخش» اضافه کنید.
چگونه با دکمه پخش یک تصویر ثابت از ویدیوی خود ایجاد کنیم
1. از ویدیوی خود اسکرین شات بگیرید.

4. ایمیل خود را بررسی و ارسال کنید.
منبع


3. ویدیو را ویرایش کنید.

افزودن ویدیو به ایمیل شما می تواند میزان تعامل و نرخ کلیک شما را افزایش دهد. به علاوه، محتوای ویدیوی شما جای دیگری برای درخشش دارد. راهنمای بالا را دنبال کنید تا ویدیوهای خود را به صندوق ورودی مشترکین خود وارد کنید.
(این مهم است که توجه داشته باشید، برای حساب های غیر حرفه ای، نمی توانید یک GIF ایجاد کنید که بیش از 20 ثانیه در Imgflip طول بکشد.)
https://www.facebook.com/hubspot/videos/2321291574789962/
برای ایجاد یک GIF از ویدیویی که می خواستم در ایمیلم قرار دهم، ابتدا به آن مراجعه کردم صفحه فیسبوک HubSpot و URL ویدیویی را که تیم در سایت آپلود کرده بود کپی کرد - «یک استراتژیست ارشد SEO جهان را چگونه می بیند».
و بس!  اکنون، وقتی مشترکی روی تصویر شما کلیک می کند، به ویدیوی کامل هدایت می شود.  اطمینان حاصل کنید که ویدیو به طور خودکار پخش می شود تا مشترک مجبور نباشد دوباره روی «پخش» کلیک کند.
بیایید ابتدا گزینه GIF را بررسی کنیم.
اگر تجربه کدنویسی ندارید، ممکن است از یک توسعه دهنده بخواهید که به شما کمک کند یا نگاهی به مدرسه W3 بیندازید. مقاله ویدیویی HTML5.
این یک فرصت منحصر به فرد برای تعامل بیشتر با مشتریان بالقوه و مشتریان است، بنابراین مطمئن شوید که از آن عاقلانه استفاده کنید — فقط یک تبلیغ ویدیویی برای محصولات یا خدمات خود ارسال نکنید.
2. یک دکمه «بازی» اضافه کنید.
5. GIF خود را بکشید و در ایمیل خود رها کنید و یک CTA ویدیویی که به ویدیوی کامل پیوند می دهد اضافه کنید.