
        
            
                انتشار: تیر 20، 1402
بروزرسانی: 13 آبان 1404          
 بروزرسانی: 13 آبان 1404
ویدیوهای توضیح دهنده: 10 مثال برای بازاریابان
آنچه ما دوست داریم: اگرچه ویدیو طولانی تر است، اما سبک تخته سفید آن به انیمیشن اجازه می دهد تا آن را دنبال کند و هر چیزی را که راوی هنگام صحبت می گوید، نشان دهد.
ویدیوهای توضیح دهنده اغلب در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و رسانه های اجتماعی آپلود می شوند، اما می توانند در صفحه اصلی وب سایت یا صفحه محصول شما نیز قرار گیرند.
انواع ویدیوهای توضیح دهنده
راهنمایی های بیشتری برای ایجاد می خواهید  
3. تولید خود را تعیین کنید. آیا قصد دارید یک فریلنسر برای انیمیشن یا صداگذاری ویدیوی خود استخدام کنید؟ آیا برای ساخت ویدیوی خود روی یک تیم تولید یا شرکت سرمایه گذاری خواهید کرد؟ یا می خواهید آن را با آیفون DIY کنید؟
آنچه ما دوست داریم: این انیمیشن رنگارنگ و سرگرم کننده برای تماشا است و آن را برای بینندگان جذاب می کند.
سینتزیا با معرفی یک شخصیت قابل ربط به نام آلن که برای ساختن سریع یک ویدیو به کمک نیاز دارد، رویکرد داستان سرایی را در این ویدیو اتخاذ می کند. داستان ساده است و آلن را از ابتدا تا انتها در فرآیند ساخت ویدیو دنبال می کند
فینیاس توضیح می دهد که بدون HiFi، شنوندگان می توانند صداها و تفاوت های ظریف موسیقی Billie را از دست بدهند.
Spotify یک ویژگی جدید HiFi (وفاداری بالا) دارد که انتظار می رود به زودی راه اندازی شود، اگرچه تاریخ خاصی تایید نشده است. برای توضیح HiFi، این برند با خواننده Billie Eilish و برادر/همکارش Finneas به گفتگو نشست.
Synthesia یک استودیوی تولید ویدیوی مجازی است و ویدیوی توضیح دهنده آن ویژگی ها و کاربردهای این پلتفرم را توضیح می دهد.
این فیلم توضیح دهنده متحرک برای شرکتی به نام Feels است. این ویدئو توضیح می دهد که چگونه کاربران می توانند با پیوند دادن آن ها به اهداف خیریه، به هدایایی که به دیگران می دهند، معنا ببخشند.
چندین پلتفرم مانند YouTube، Audacity، Free Sound و MusOpen، موسیقی و صدا را در YouTube، Audacity، Free Sound و MusOpen ارائه می دهند. فقط مطمئن شوید که شرایط و ضوابط این پلتفرم ها را بخوانید تا تأیید کنید که موسیقی برای استفاده مجوز دارد.
این یک ویدیوی منسجم، با سرعت خوب و آسان برای دنبال کردن ایجاد می کند که بینندگان را به مدت 2 دقیقه و 25 ثانیه درگیر می کند.
5. موجودی پیش رو
توضیح دهنده Fiverr جزئیات "سفر Fiverr" را با دنبال کردن چهار کارآفرین که هر کدام از خدمات این پلتفرم بهره مند هستند، ارائه می دهد.
در پایان ویدیوی خود، یک تماس برای اقدام قرار دهید که به بینندگان بگویید همین الان تماس بگیرند، قراری رزرو کنند، ثبت نام کنند و غیره.
راه های مختلفی برای ایجاد یک ویدیوی توضیح دهنده وجود دارد و روش شما به نوع توضیح دهنده ای که می خواهید بسازید بستگی دارد. با این حال، بیشتر ویدیوهای توضیحی به مراحل زیر نیاز دارند.
آنچه ما دوست داریم: سخنگوی بلافاصله در همان ابتدا هدف توضیح دهنده را توضیح می دهد. او همچنین از لحن مکالمه ای استفاده می کند و هر ویژگی را به زبان ساده توضیح می دهد.
2. سنتز
آنچه ما دوست داریم: توضیح دهنده شامل یک موسیقی متن شاد، داستان های جالب، و یک راوی است که با لحنی آرام صحبت می کند.
9. UberEats
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=W07MvWbuWkI[/embed]
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=rMGW4Sp33xw[/embed]
![→ اکنون دسترسی داشته باشید: بسته شروع بازاریابی ویدیویی [Free Kit]](https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/8f27c677-d952-4663-8787-bf65c6a1ecf2.png)