پادکست در یوتیوب: بهترین روش هایی که باید دنبال کنید
انتشار: تیر 26، 1402
بروزرسانی: 23 تیر 1404

پادکست در یوتیوب: بهترین روش هایی که باید دنبال کنید

معرفی شما باید شامل این باشد که شما چه کسی هستید، چرا بینندگان باید به شما اعتماد کنند و ارزش پیشنهادی پادکست شما.

7. Clear Calls را به Action اضافه کنید

با این حال، در هر بارگذاری بیش از 3-5 تگ نگذارید. استفاده بیش از حد از برچسب ها می تواند منجر به نادیده گرفتن همه آنها توسط YouTube شود. و استفاده از برچسب های گمراه کننده می تواند منجر به حذف محتوای شما شود.

5. هویت بصری خود را توسعه دهید

➝ راهنمای رایگان: چگونه یک پادکست راه اندازی کنیم

بهترین روش های پادکست YouTube

1. عناوین خود را ثابت نگه دارید

افزودن لوگو و فریم های نمایش خود در اطراف ویدیوی ضبط شده مجازی خود، کیفیت تولید ویدیوی شما را افزایش می دهد.

در زیر، بهترین روش ها را برای اطمینان از موفقیت آمیزترین تلاش های YouTube شما بیان کرده ایم.

برچسب ها سئوی ویدیوهای شما را بهبود می بخشند و حتی می توانند به افزایش رتبه محتوا کمک کنند اگر عنوان ویدیوی شما حاوی کلماتی باشد که معمولاً غلط املایی دارند.

اکنون که بهترین روش ها را برای آپلود پادکست خود در YouTube می دانید، آماده شروع و گسترش مخاطبان خود هستید.

عنوان های ثابت جذابیت بصری کانال شما را افزایش می دهند، مرور محتوای شما را برای بینندگانتان آسان می کنند و احتمال اینکه YouTube لیست های پخش شما را تبلیغ کند افزایش می دهد.

دعوت به اقدام جدید



منبع

اگر پادکست تولید می کنید، YouTube می تواند به شما کمک کند:

  • به مخاطبان گسترده تر و متنوع تری دسترسی پیدا کنید
  • قابلیت کشف پادکست خود را افزایش دهید
  • تعامل را از طریق لایک کردن، اشتراک گذاری و نظر دادن افزایش دهید
  • ایجاد جوامع شنونده

یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین پلتفرم های مورد استفاده برای میزبانی ویدیو است. این همچنین یک پلت فرم محبوب برای لذت بردن از پادکست است، به طوری که 57.8٪ از شنوندگان پادکست در ایالات متحده به برنامه های YouTube گوش می دهند.

یک زن از طریق یوتیوب در گوشی هوشمند خود به پادکست گوش می دهد.

فراموش نکنید که مستقیماً با شنوندگان و بینندگان خود صحبت کنید و با آنها درگیر شوید.

از ویژگی نظرات پین شده استفاده کنید و برای افزایش تعامل مستقیماً به نظرات پاسخ دهید.

4. برچسب ها را اضافه کنید

با این حال، یوتیوب یک پلتفرم عالی برای میزبانی پادکست شما است زیرا کاربران بسیاری را جذب می کند و می تواند عنصر بصری جدیدی را به برنامه شما اضافه کند.

VidIQ یا Tubebuddy می توانند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی کمک کنند.

مطمئن شوید که بر روی دادن هویت بصری به نمایش خود در YouTube و تولید محتوای بصری جذاب تمرکز کرده اید.

اگر دو نفر در ویدیوی خود دارید، یک صفحه تقسیم شده ایجاد کنید تا بینندگان احساس کنند که آنها نفر سوم مکالمه هستند. در مورد ایجاد یک تصویر کوچک جذاب که با نام تجاری شما متناسب است را فراموش نکنید.

6. مخاطبان خود را از ابتدا قلاب کنید

اگر شخصی به دنبال پادکستی مانند پادکست شما بود، از کدام کلمات جستجو استفاده می کرد؟ با استفاده از ابرداده خود، کلمات کلیدی را ادغام کنید تا به الگوریتم و کاربران کمک کنید پادکست شما را راحت تر پیدا کنند.

محتوای پادکست کانال خود را در یک لیست پخش با تمام محتوای پادکست خود سازماندهی کنید تا بینندگان را تشویق به مصرف بیش از یک قسمت کنید.

30 ثانیه اول ویدیوی شما تعیین می کند که آیا تماشاگران در کنار هم هستند یا خیر، بنابراین در نظر داشته باشید که یک بخش مقدماتی جذاب برای هر ویدیو داشته باشید.

هنگام تصمیم گیری در مورد عنوان خود، از عنوان استاندارد ویدیوی YouTube در مقابل عنوان قسمت پادکست استفاده کنید.

2. به سئو متمایل شوید

وقتی به یوتیوب فکر می کنید، احتمالاً به پادکست فکر نمی کنید زیرا این پلتفرم بیشتر یک رسانه بصری به نظر می رسد تا صوتی.

بهترین کار این است که برچسب ها را به ترتیب مرتبط با ویدیو فهرست کنید و ترکیبی از برچسب های عمومی و خاص را در آن قرار دهید.

فراموش نکنید که CTA ها را در ویدیو و توضیحات خود بگنجانید. YouTube به بینندگان شما مکان هایی را می دهد تا به راحتی کلیک کنند و تبدیل کنند - بنابراین به این فکر کنید که کجا و چگونه می توانید پس از پایان تماشا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

8. محتوای خود را سازماندهی کنید

هنگام انتخاب نام قسمت ها، از یک الگوی نامگذاری سیستماتیک استفاده کنید و از به کار بردن اصطلاحات مبهم مانند "پادکست"، "قسمت کامل" یا "آپلود جدید" خودداری کنید زیرا الگوریتم های YouTube اغلب آنها را نادیده می گیرند.

اگر نظر یا اشتراک گذاری می بینید - مشارکت کنید! پرورش روابط به ایجاد ارتباط با مخاطبان شما کمک می کند و باعث می شود که آنها دوباره برگردند و با ویدیوهای شما درگیر شوند.

برچسب ها مانند هشتگ ها کار می کنند، بنابراین کلمات کلیدی و عبارات جستجو را برای آپلود ویدیو خود در نظر بگیرید. افزودن برچسب به آپلودهای YouTube شما را قادر می سازد تا دسترسی خود را به حداکثر برسانید و احتمال قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مناسب را افزایش می دهد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=E7bkmNQ8U98[/embed]

3. بر روی مخاطب خود تمرکز کنید

فراموش نکنید که کارت های پایانی را به ویدیوی خود اضافه کنید تا بینندگان را به محتوای دیگر در لیست پخش خود هدایت کنید.