

انتشار: تیر 26، 1402
بروزرسانی: 23 تیر 1404
منبع
بروزرسانی: 23 تیر 1404
پادکست در یوتیوب: بهترین روش هایی که باید دنبال کنید
معرفی شما باید شامل این باشد که شما چه کسی هستید، چرا بینندگان باید به شما اعتماد کنند و ارزش پیشنهادی پادکست شما.
7. Clear Calls را به Action اضافه کنید
با این حال، در هر بارگذاری بیش از 3-5 تگ نگذارید. استفاده بیش از حد از برچسب ها می تواند منجر به نادیده گرفتن همه آنها توسط YouTube شود. و استفاده از برچسب های گمراه کننده می تواند منجر به حذف محتوای شما شود.
5. هویت بصری خود را توسعه دهید
بهترین روش های پادکست YouTube
1. عناوین خود را ثابت نگه دارید
افزودن لوگو و فریم های نمایش خود در اطراف ویدیوی ضبط شده مجازی خود، کیفیت تولید ویدیوی شما را افزایش می دهد.
در زیر، بهترین روش ها را برای اطمینان از موفقیت آمیزترین تلاش های YouTube شما بیان کرده ایم.
برچسب ها سئوی ویدیوهای شما را بهبود می بخشند و حتی می توانند به افزایش رتبه محتوا کمک کنند اگر عنوان ویدیوی شما حاوی کلماتی باشد که معمولاً غلط املایی دارند.
اکنون که بهترین روش ها را برای آپلود پادکست خود در YouTube می دانید، آماده شروع و گسترش مخاطبان خود هستید.
عنوان های ثابت جذابیت بصری کانال شما را افزایش می دهند، مرور محتوای شما را برای بینندگانتان آسان می کنند و احتمال اینکه YouTube لیست های پخش شما را تبلیغ کند افزایش می دهد.
منبع
اگر پادکست تولید می کنید، YouTube می تواند به شما کمک کند:
- به مخاطبان گسترده تر و متنوع تری دسترسی پیدا کنید
- قابلیت کشف پادکست خود را افزایش دهید
- تعامل را از طریق لایک کردن، اشتراک گذاری و نظر دادن افزایش دهید
- ایجاد جوامع شنونده
یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین پلتفرم های مورد استفاده برای میزبانی ویدیو است. این همچنین یک پلت فرم محبوب برای لذت بردن از پادکست است، به طوری که 57.8٪ از شنوندگان پادکست در ایالات متحده به برنامه های YouTube گوش می دهند.

فراموش نکنید که مستقیماً با شنوندگان و بینندگان خود صحبت کنید و با آنها درگیر شوید.
از ویژگی نظرات پین شده استفاده کنید و برای افزایش تعامل مستقیماً به نظرات پاسخ دهید.
4. برچسب ها را اضافه کنید
با این حال، یوتیوب یک پلتفرم عالی برای میزبانی پادکست شما است زیرا کاربران بسیاری را جذب می کند و می تواند عنصر بصری جدیدی را به برنامه شما اضافه کند.
VidIQ یا Tubebuddy می توانند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی کمک کنند.
3. بر روی مخاطب خود تمرکز کنید
فراموش نکنید که کارت های پایانی را به ویدیوی خود اضافه کنید تا بینندگان را به محتوای دیگر در لیست پخش خود هدایت کنید.