چگونه نام تجاری شما می تواند آن را برای افزایش تبدیل بهینه کند
انتشار: شهریور 15، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404

چگونه نام تجاری شما می تواند آن را برای افزایش تبدیل بهینه کند

تلاش های میانه ی قیف بر قصد تمرکز دارند. این فراتر از پرورش سرب برای فرو رفتن در جزئیات تبدیل است. از منظر SaaS، این بدان معنی است که کار با B2B منجر به تعیین نیازهای خاص آنها و پیشنهادات طراحی می شود که به بهترین وجه با بودجه و اهداف تجاری آنها مطابقت دارد.

هرچه تیم شما بتواند در کشف نکات کلیدی درد و درمان های بالقوه دقیق تر باشد، تلاش های MOFU شما بهتر خواهد بود.

7. معامله را ببندید و آنها را بازگردانید

آخرین مرحله قیف فروش در حال بسته شدن است. همچنین به عنوان BOFU یا انتهای قیف شناخته می شود، بسته شدن همیشه یک برد نیست - تیم شما تقریباً می تواند معامله را ببندد و در آخرین لحظه ناامید شود.

سایر رویکردهای TOFU شامل راهنماهای نحوه انجام، آموزش ها و کمپین های رسانه های اجتماعی چند کاناله است.

2. محتوای خود را بهینه کنید

همچنین شایان ذکر است که بسته شدن در فروش SaaS یک حالت پایانی نیست، بلکه شروع یک رابطه است. در حالت ایده آل، تیم فروش شما می خواهد توافقی را انجام دهد که مشتریان خدمات اولیه را خریداری کنند و بارها و بارها برای تمدید قرارداد بازگردند.

برای شروع بهینه سازی قیف فروش SaaS خود آماده اید؟ در اینجا هشت راه برای بهبود وجود دارد.

1. افزایش آگاهی با TOFU

مرحله بعدی در قیف فروش SaaS، کیفیت فروش است. این بر بررسی سرنخ های به دست آمده در مرحله اول تمرکز دارد: آیا آنها به راه حل های SaaS شما علاقه مند هستند؟ آیا آنها بودجه و اختیار تصمیم گیری برای خرید محصول شما را دارند؟ سرنخ های واجد شرایط به تیم های فروش کمک می کنند تا نرخ برد را افزایش دهند. سرنخ های بی صلاحیت می توانند زمان را برای بازاریابان، تیم های فروش و خود مشتریان تلف کنند.

قصد

هنگامی که تا این مرحله بهینه سازی کردید، به طور متوسط \u200b\u200b20 درصد از سرنخ های شما به فروش تبدیل می شوند. این عدد زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که متوجه شوید تنها 32 درصد از سازمان ها واقعاً قیف های بازاریابی خود را شناسایی کرده اند.

در این بخش، اصول اولیه قیف فروش B2B SaaS را بررسی می کنیم و پنج راه را بررسی می کنیم که برند شما می تواند این رویکرد را بهینه کند.



منبع