7 آمار بازاریابی که طرز فکر من را در مورد بازاریابی تغییر داد
انتشار: تیر 12، 1402
بروزرسانی: 13 آبان 1404

7 آمار بازاریابی که طرز فکر من را در مورد بازاریابی تغییر داد

و برای اینکه ببینم چقدر در صنعت من، بازاریابی صدق می کند، من یک نظرسنجی انجام دادم و از 2824 بازاریاب که در سال 2021 برای شرکت ها کار می کردند پرسیدم که آیا قبل از اینکه بتوانند پولی را برای هر چیزی که مربوط به بازاریابی است خرج کنند (بدون توجه به دلار) به تأیید رئیس خود نیاز دارند یا خیر. مقدار بود).

من یک میلیون دلار نگرفتم، اما باز هم بد نیست. از طریق یک سری ایمیل مانند این بود.

اما این آمار را بررسی کنید. به گفته بنیانگذار Under Armour، کوین پلانک، حداقل 10 سال طول می کشد تا یک برند کاملاً شناخته شده ساخته شود. مهم نیست در چه صنعتی هستید، این مدت زمان زیادی است.

به خصوص زمانی که سال ها کاری را به روش خاصی انجام داده اید و کار می کند، تغییر روش کار دشواری است.

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
تبلیغات گریدر


منبع

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

همه ما برای یک توجه می جنگیم.

آنها این کار را انجام می دهند زیرا ROI آنها را بهبود می بخشد.

نتیجه

نکته مهمی که من یاد گرفتم این است که بازاریابی همه کانالی به همه کانال ها کمک کرد تا عملکرد بهتری داشته باشند. اما آنچه جالب است این است که نتایج برای برندها و شرکت های کوچکتر در مقابل برندهای بزرگتر بهتر بود.

آمار شماره 2: کلمه کلیدی شماره یک شما باید برند شما باشد

اگر تا به حال سعی کرده اید در حوزه B2B بازاریابی کنید، ممکن است متوجه چرخه های فروش طولانی تر و شرکت های کمتری نسبت به مشاغل مبتنی بر مصرف کننده شوید.

در عوض، آنها بر روی مشتری ایده آل خود بر اساس محصولی که در آن دسته ایجاد کرده اند تمرکز می کنند.

اینها همه شرکت های بزرگ هستند. فقط به AmerisourceBergen نگاه کنید. این یک شرکت Fortune 100 است... اما اکثر مردم هیچ سرنخی ندارند که چیست یا چه کاری انجام می دهند.

در اینجا دلیل آن است.

حتی با آژانس تبلیغاتی من اکنون در 16 کشور هستیم (همه آنها اعلام نشده اند) و تا پایان سال در 20 کشور خواهیم بود و هدف من تا پایان سال آینده این است که در 35 کشور باشم.

این دورترین چیز از حقیقت است.

یکی از ویژگی های مشترک همه برندهای Expedia این است که آنها قبلاً شرکت های شناخته شده و اندازه خوبی هستند. به علاوه، همه آنها سال هاست که وجود داشته اند، بنابراین اگر از کسی که سفر می کند یا پرواز یا هتل رزرو می کند بپرسید، به احتمال زیاد با نام تجاری Expedia آشنا هستند.

چه آمارهای بازاریابی دیگری طرز فکر شما را تغییر داده است؟

مشاوره با نیل پاتل

بازاریابی دائما در حال تغییر است، بنابراین باید ذهنی باز داشته باشید.

نرخ باز شدن ایمیل نیز در طول زمان کاهش یافته است.

اما فقط به این دلیل که آنها می توانند پول خرج کنند، به این معنی نیست که انجام این کار برای کارمندان در یک شرکت آسان است.

من قبلاً یکی از مدافعان بزرگ سئو و فقط سئو بودم.

فقط به این دلیل که مردم کاری را به روش خاصی انجام می دهند به این معنی نیست که شما باید انجام دهید.

فقط به آنچه با Ubersuggest انجام دادیم نگاه کنید. شما می توانید با نرم افزار رایگان انجام دهید.

من ... در TikTok بیش از یک میلیون بازدید داشت. اگر آن را به اشتراک بگذارم حتی بهتر می شود.

حالا برای دفاع از میزبان مشترکم، او بازاریابی را به قسمت پادکست گره زد، بنابراین هدفی از صحبت کردن او در مورد قایق های تفریحی وجود داشت... فقط می دانم که اگر می خواهید در بازاریابی خوب عمل کنید، مهم نیست که تعداد زیادی بازدید داشته باشید. یا دنبال کنندگان، این مخاطبان مناسب هستند که مهم هستند.

سال ها پیش (پیش از کووید) من در تورنتو بودم و در دفتر Expedia در کانادا نشسته بودم. من با دوستم تونی بودم و در حال بررسی آمار مبارزات انتخاباتی بودیم.

من زمانی که جوانتر بودم همین فکر را می کردم، اما به سرعت کار با شرکت های بزرگ را یاد گرفتم که پول در ایالات متحده نیست، در کل جهان است.

من سال هاست که این کار را در ده ها سایتی که با آنها مشورت می کنم انجام می دهم و نتایج آن در اینجا آمده است.

اگرچه بسیاری از مشتریان ما شرکت های سازمانی هستند، و Ubersuggest بیش از 2 میلیون کاربر (عمدتاً مشاغل کوچک) دارد... درصد کمی از این کاربران شرکت های سازمانی هستند که واقعاً جمع می شوند.

به یک الگو توجه کنید؟

آخرین باری که بررسی کردیم، 41 درصد بسیار زیاد.

اگر می خواهید در بازار B2B جذابیت داشته باشید، فقط به یاد داشته باشید که مردم برای خرج کردن پول باید تأییدیه بگیرند. بنابراین، اسب تروا این است که چیزی را به صورت رایگان ارائه دهد، رابطه را ایجاد کند، و لحظه ای که بودجه آنها باز شود، شما در ذهن خود خواهید بود.

آمار شماره 6: هیچ کانال بازاریابی کاملی وجود ندارد

تلاش برای محبوب شدن یا اینکه همه برند شما را بشناسند مهم نیست. روی خریداران ایده آل خود تمرکز کنید. تمرکز روی همه پیام شما را پیچیده می کند و باعث می شود دلارهای بازاریابی را هدر دهید.

2 راه اصلی که شما انجام می دهید عبارتند از:

  1. شما برای مدت طولانی در تجارت می مانید.
  2. شما محصول یا خدمات خوبی می سازید که مردم آن را دوست دارند.

اگرچه بسیاری از کسب و کارها شکست می خورند، همانطور که از نمودار بالا می بینید، به طور کلی افراد بیشتری در حال ایجاد کسب و کار هستند. هر چه تعداد کسب و کارها بیشتر باشد، رقابت بیشتری در بازاریابی خواهید داشت.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=TX9qSaGXFyg[/embed]

آمار شماره 4: بهترین کشور برای بازاریابی همه کشورها هستند

این خنده دار است زیرا تا به امروز من هنوز با شرکت هایی ملاقات می کنم که هدفشان این است که افراد بیشتری درباره برند خود بدانند.

بنابراین، من آن را با لیست NeilPatel.com خود امتحان کردم.

اکنون سومین روشی که شما این کار را انجام می دهید از طریق قانون 7 است. در صورتی که یکی از آنها برند شما را ببیند و 7 بار با آن تعامل داشته باشد، به احتمال زیاد آن را بشارت می دهد و به یک فالوور وفادار تبدیل می شود.

به طور کلی، هر چه شرکت بزرگ تر باشد، ترافیک جستجوی آن ها بیشتر از برندشان است.

اما آیا می توانید حدس بزنید که چرا آن را به اشتراک نگذاشتم؟

فقط به خمیر دندان نگاه کنید. همه ما از آن استفاده می کنیم ... اما فقط به این دلیل که همه ما از آن استفاده می کنیم به این معنی نیست که شرکت های خمیردندان فقط همه ما را با پیام ها یا حتی محصولات مشابه هدف قرار می دهند.

آیا تا به حال سر میز شام بوده اید و هیچکس در مورد شرکتی که در آن کار می کنید نشنیده باشد؟ یا بدانید در چه صنعتی هستید؟

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

این رشد دیوانه کننده است. به خصوص در این اقتصاد.

این نمودار را بررسی کنید که درآمد اپل را بر اساس منطقه نشان می دهد:

من سال ها پیش در آستین بودم و با یکی از دوستانم شام می خوردم که کمتر به من یک بازاریابی جالب یاد داد.

من قبلاً معتقد بودم که این بهترین کانال است زیرا در دراز مدت ارزان تر از تبلیغات پولی است.

مطمئنا، سئو مهم است، و همچنین تبلیغات پولی، رسانه های اجتماعی، و سایر کانال های بازاریابی نیز مهم است... اما اگر می خواهید در بلندمدت برنده شوید، باید روی برندسازی تمرکز کنید.

این مقاله باید به شما در مورد جهانی شدن کمک کند. یا می توانید به آژانس تبلیغاتی من مراجعه کنید و ما می توانیم کمک کنیم.

آمار شماره 5: فقط به این دلیل که یک شرکت پول دارد، به این معنی نیست که می تواند آن را خرج کند

وقتی متوجه شدم که تصویب بودجه یک سد راه است، یا حداقل می تواند سرعت را کاهش دهد، شروع به آزمایش بسیاری از روش های بازاریابی «رایگان» یا «فریمیوم» کردم.

به علاوه، اگر تبلیغات پولی خود را متوقف کنید، ترافیک بیشتری دریافت نمی کنید.

صحبت در مورد قایق ها و قایق های تفریحی ممکن است جالب باشد، اما هیچ مشتری را به همراه نخواهد داشت. این فقط اتلاف وقت است.

فقط به تفکیک ترافیک من در هر منطقه نگاه کنید:

بله، ایالات متحده یک بازار بزرگ و معمولاً بزرگترین بازار برای بسیاری از شرکت ها است، وقتی از نقطه نظر درآمد به آن نگاه می کنید، اما ایالات متحده کسری از درآمد بیشتر شرکت های بزرگ را تشکیل می دهد که بیش از یک میلیارد دلار درآمد ایجاد می کنند.

در آن زمان اندازه لیست ایمیل من نیز بسیار کوچکتر بود. این ایمیل برای 255237 نفر ارسال شد در حالی که اندازه لیست فعلی من 1.4 میلیون نفر است.

اما تونی به چیز جالبی اشاره کرد ... حتی با وجود اینکه Expedia یک برند شناخته شده است، آنها متوجه شدند که وقتی از بازاریابی همه کانالی استفاده می کنند و فقط به چند کانال اتکا نمی کنند، متوجه شده اند که همه کانال های بازاریابی آنها تقریباً 10% بهتر عمل می کنند. .

و اینها هم شرکتهای کوچکی نیستند. آیا تا به حال در مورد Corning، Centene، AmerisourceBergen یا Archer Daniels Midland شنیده اید؟

وقتی این را دیدم، تصمیم گرفتم کاری انجام دهم که سرگرم کننده بود. من به تمام شرکت هایی که با آنها کار کردیم و بیش از 1 میلیارد دلار درآمد سالانه تولید می کنند، نگاه کردم و می خواستم ببینم چند درصد از ترافیک جستجوی آنها از برند آنها می آید.

یکی از مواردی که بسیاری از این بازاریابان تهاجمی از آن استفاده می کنند، راه اندازی است.

و با رسانه های اجتماعی، دریافت کلیک روی وب سایت شما بسیار سخت تر از SEO است.

756954 دلار (قبل از بازپرداخت).

فرقی نمی کند که می توانید یک کانال را تا میلیون ها در ماه یا فقط هزاران کانال در ماه افزایش دهید، تا زمانی که یک کانال سودآور است، چرا از آن استفاده نکنید؟

آمار شماره 7: بهتر است بازاریابی خود را متمرکز کنید تا اینکه به طور گسترده فعالیت کنید

اما اکنون من به طور مداوم به دنبال آزمایش و آزمایش و آزمایش چیزهایی هستم که مخالف دانه هستند.

و من تنها کسی نیستم که راه اندازی می کنم. اپل و بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر نیز همین طور.

و او یک تست جالب را که آنها در Expedia اجرا کردند شکست. ببینید، Expedia دارای بسیاری از املاک است مانند Expedia، Hotels.com، Trip Advisor (آنها آن را منتشر کردند)، Travelocity، و غیره…

بسیاری از آنها ظاهراً با راه اندازی یک محصول از طریق بازاریابی ایمیلی، بیش از 1 میلیون دلار در 24 ساعت "تولید" کردند.

این بدان معنی است که شما باید با بازاریابی خود بر روی جهانی شدن تمرکز کنید.

اما در طول سال ها سعی کرده ام ذهنی باز داشته باشم... و این آمار به من کمک کرد تا راهم را تغییر دهم.

آمار شماره 1: بازاریابی Omni-channel درآمد را در همه کانال ها افزایش می دهد

در سال 2011 CTR فیس بوک 0.05 درصد بود.

70 درصد از 10 کلمه کلیدی که بیشترین جستجو را داشته اند، برندها هستند.

هر بار که در کنفرانس های خارج از کشور صحبت می کنم، مردم همیشه در مورد ورود به بازار ایالات متحده صحبت می کنند. یا اینکه چطور می خواهند روی آن تمرکز کنند، زیرا پول آنجاست.

وقتی جوان تر بودم، خیلی بیشتر در راه خود گیر کرده بودم و این به رشد من آسیب زد (چه از نظر شخصی و چه از نظر تجاری).

تاکتیک های بازاریابی را از بازاریاب های تهاجمی که چیزهای غیراخلاقی را تبلیغ می کنند، بگیرید و آن ها را در کسب وکارهای قانونی به کار ببرید.

وقتی این را یاد گرفتم، شروع به اجرای آن کردم. و نه فقط در یک سایت، بلکه در بسیاری از سایت ها، با درآمدهایی در اندازه های مختلف.

در اصل، آن ها یک محصول را درست قبل از اینکه آماده فروش باشند، و همچنین روزی که محصولشان برای خرید مردم باز می شود و در طول هفته اولی که محصولشان در بازار است، به شدت تبلیغ می کنند.

مطمئناً ممکن است یک کشور به اندازه شما بزرگ نباشد، اما وقتی همه آنها را جمع کنید، واقعاً تفاوت زیادی ایجاد می کند.

آیا می خواهید میزان فروش من در هفته اول را حدس بزنید؟

در سال 1994 نرخ تبلیغات بنر HotWired 78 درصد بود.

شما بازاریاب هایی را می شناسید که به شما می گویند که می توانند شما را ثروتمند کنند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوره یا کتاب الکترونیکی آنها را بخرید و زندگی شما تغییر خواهد کرد؟

بنابراین مهم نیست از چه کانال بازاریابی استفاده می کنید، در نهایت رقابتی خواهد شد. در بازاریابی، ما آن را قانون کلیک های نامناسب می نامیم.

این جدول را بررسی کنید، 10 عبارت برتر جستجو شده در گوگل را نشان می دهد.

حالا این به این معنی نیست که بازاریابی مرده است، بلکه فقط به این معنی است که رقابتی است. و بهترین راه برای موفقیت این است که از همه کانال ها استفاده کنید و از آنها برای آنچه ارزش دارند استفاده کنید.

بنابراین، تمرکز گسترده روی خریداران تصادفی باعث کاهش سرعت شما می شود.

و همین امر در مورد تبلیغات بازاریابی مجدد و تقریبا اکثر کانال های بازاریابی صدق می کند.

فقط این ویدیو را از یکی از راه اندازی های اپل ببینید.

من بیش از 20 سال است که بازاریاب هستم. و با گذشت زمان، به نوعی در راه خود گیر می کنید…

حتی با این وجود، B2B یک بازار پرسود است. کسب و کارها نسبت به مصرف کنندگان پول بیشتری برای خرج کردن دارند.

و من از روی تجربه صحبت می کنم... من بیش از 1 میلیون دنبال کننده فیس بوک و بیش از 1 میلیون دنبال کننده یوتیوب دارم. اما این فقط یک عدد است، آنقدرها هم مهم نیست.

و سپس همین کار را برای شرکت هایی انجام دادم که 100 تا 999 میلیون دلار درآمد دارند. و من همین کار را برای شرکت هایی انجام دادم که 10 تا 99 میلیون دلار درآمد و 1 میلیون تا 9 میلیون دلار خواهند داشت.

چرا ما آن را انجام می دهیم؟ به این دلیل است که اگر برای شرکتی مانند نایک به عنوان کارمند کار می کنید و برای تبلیغات پولی یا سئو به کمک نیاز دارید، گرفتن تأیید بودجه دشوار است. بنابراین استفاده از ابزار رایگان آسان تر است.

یک تماس رزرو کنید

اپل، مایکروسافت، گوگل، سیلزفورس، ادوبی، بی ام و، تویوتا، پی اند جی، کوکاکولا و غیره همه شرکت های جهانی هستند. بنابراین، تلاش های بازاریابی خود را در سطح جهانی و نه فقط در داخل کشور متمرکز کنید.

همین روز پیش، مجری پادکست من از من خواست که این ویدیو را در مورد قایق ها در اینستاگرام به اشتراک بگذارم.

اکنون آژانس من، NP Digital، خدمات ارائه می دهد. اما آیا می توانید حدس بزنید که چه تعداد از مشتریان ما از Ubersuggest آمده اند؟

این امر تقویت می کند که شما باید:

  1. رویکرد همه کانالی را در نظر بگیرید تا شانس اینکه کسی دائماً برند شما را ببیند افزایش دهید.
  2. بخشی از بازاریابی خود را بر روی برندسازی متمرکز کنید. همه بازاریابی نیازی به بازگشت سرمایه مستقیم یا فوری ندارد.

آمار شماره 3: کار را راه اندازی می کند

اگرچه اقتصاد بد است، اما وقتی رشد درآمد سالانه خود را در بازارهای بین المللی مقایسه می کنم، 61 درصد رشد داریم.

اما این بدان معنا نیست که سئو بهترین کانال است. اکنون من هنوز عاشق سئو هستم، اما در واقع همه کانال های بازاریابی را دوست دارم و به جای اینکه "فقط" سئو را تحت فشار قرار دهم، همه آنها را تحت فشار قرار می دهم.