Fabletics خط تولید را با مجموعه جدید Scrubs گسترش می دهد
انتشار: اسفند 11، 1401
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

Fabletics خط تولید را با مجموعه جدید Scrubs گسترش می دهد

انتظار می رود ارزش بازار اسکراب تا سال 2025 به بیش از 236 میلیون دلار برسد و Fabletics فرصتی برای استفاده از آن دید.

هشدار اپلیکیشن جدید: ByteDance، شرکت مادر TikTok، یک برنامه سبک زندگی جدید به نام Lemon8 راه اندازی کرد.

این برند متعهد شد که 25000 جفت اسکراب را به متخصصان پزشکی در سراسر ایالات متحده اهدا کند و از سخنگوی شرکت کوین هارت برای کمک به توزیع اسکراب در سازمانی در فیلادلفیا استفاده کرده است.

منبع تصویر

چرا یک برند اکتیو لباس شروع به ساخت اسکراب های پزشکی کرد؟

در ماه فوریه، این شرکت اولین خط اسکراب های پزشکی خود را راه اندازی کرد که آن را "اولین مجموعه اسکراب های لباس فعال در جهان" نامیده است. این مجموعه با 12 قطعه برای همه جنسیت ها و همچنین قابلیت سفارشی سازی با گلدوزی راه اندازی شد.

از زمانی که Fabletics راه اندازی این خط را در رسانه های اجتماعی اعلام کرد، بازخوردها به طور کلی مثبت بوده است. کاربران شبکه های اجتماعی از خرید اسکراب از این برند ابراز هیجان کرده اند و درخواست سبک ها و رنگ های بیشتری کرده اند.

Fabletics دو میلیون مشترک خود را مورد بررسی قرار داد (که به آنها اعضای VIP گفته می شود) و متوجه شدند که 15٪ از آنها هر روز برای محل کار از اسکراب استفاده می کنند. با درک وجود تقاضا از سوی گروه فعلی مشتریانش برای اسکراب، این برند دست به کار شد.

نام تجاری اشتراک پوشاک Activewear Fabletics به دنبال پوشش یک بازار جدید است - پوشاک برای متخصصان پزشکی.

تبلیغات پادکست: کاهش سرعت در صنعت پادکست چه معنایی برای تبلیغ کنندگان دارد.

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

دعوت به اقدام جدید



منبع

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

برند Activewear fabletics خط جدیدی از اسکراب های پزشکی را در فوریه 2023 معرفی کرد
Fabletics علاوه بر ایجاد یک مسابقه سبک که مشتریان بالقوه می توانند برای یافتن مواردی که به بهترین وجه برای آنها مناسب است، انجام دهند، بر راه اندازی جامعه محور تمرکز کرده است.

رقبا در بازار اسکراب مستقیم به مصرف کننده عبارتند از FIGs و Jaanuu که هر دو در سال 2013 تاسیس شدند. موفقیت این برندها تقاضای واضحی را برای اسکراب های کاربردی و مد روز نشان داد.

قطعات بازاریابی

در طول فرآیند توسعه، Fabletics از بیش از 6500 حرفه ای بازخورد و بینش دریافت کرد که برای ایجاد مجموعه اولیه از اسکراب استفاده کردند.

تلاش برای تنوع: چگونه شرکت های رسانه ای تنوع روی صفحه را اندازه گیری می کنند.

یوتیوب در حال ارائه یک ویژگی جدید است که ویدیوها را به چندین زبان دوبله می کند.

برند Activewear Fabletics خط جدیدی از اسکراب ها را برای متخصصان پزشکی راه اندازی کرد